MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Damn als ik die prijzen hoor, ik betaal al 60 euro voor slechts 10 beurten :o

Dure 'beurten' dan :trollface:
Worden workout's altijd beurten genoemd in België? :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

Ja ik zit ook wel rond te kijken enzo, wie niet. Maar deze gasten kwamen echt aangelopen en gingen echt gewoon met zn 2en naar haar staren en elkaar aanstoten enzo. Gewoon kinderachtig.

Haha nee hoor. Ik zou die stang terug leggen me omdraaien en 1 of andere k*t opmerking maken. Waren ook echt van de kneusjes (konden zelf ook wel een paar squatsessies gebruiken). Voor de rest valt het wel mee bij mij in de sportschool volgens mij. Merk het verder niet echt.

Gym-time aint a f*cking game! :cool:
Denk als je ze een keer boos aankijkt dat ze al afdruipen haha.

Krijg je dan beurten met een happy ending? :) Elke maand 120 euro voor een gym abo, duur geintje

Hahaha wish I did !
En het kan wel goedkoper dan met zo'n 10 beurtenkaart door bv een jaarabonnement te nemen. (wat opzich toch nog prijzig is) Maar ik kan waar ik woon gratis fitnessen op de club waar ik voetbal & heb dan zo'n 10 beurtenkaart in de stad waar ik studeer om af en toe tussen de lessen door een workout te doen.

Mensen die gaan curlen bij een bench als de gym stamp vol is en dan ook nog raar kijken als je vraagt of je erbij mag om te benchen :(

Mensen die gaan curlen bij een bench als de gym stamp vol is en dan ook nog raar kijken als je vraagt of je erbij mag om te benchen :(

Hoe durf je dan ook hun bankje in te pikken?!! Hallo die hebben ze nodig om hun handdoek op te leggen en af en toe even op te zitten omdat curlen super zwaar is en ze dan moeten bijkomen als de bishes die ze zijn.

Hoe durf je dan ook hun bankje in te pikken?!! Hallo die hebben ze nodig om hun handdoek op te leggen en af en toe even op te zitten omdat curlen super zwaar is en ze dan moeten bijkomen als de bishes die ze zijn.

Flesje water op een bankje, handdoek op t andere bankje, straps op t andere bankje, trui op een random apparaat. Ook k*t

Nog steeds die crew oude mensen die telkens als ik er 's ochtends vroeg kom allerlei rare oefeningen doen in hun veel te strakke yogapants, overal verspreid op de grond door het krachthok. Lijkt nergens op en het is super irritant er tussendoor te zigzaggen en op te passen of je geen voet in je zaakie krijgt ofzo.

Nog steeds die crew oude mensen die telkens als ik er 's ochtends vroeg kom allerlei rare oefeningen doen in hun veel te strakke yogapants, overal verspreid op de grond door het krachthok. Lijkt nergens op en het is super irritant er tussendoor te zigzaggen en op te passen of je geen voet in je zaakie krijgt ofzo.

Doe niet zo stoer. Vind je wel lekker om te zien.

Woensdag getraind bij de fff in Nijmegen en wat een teringzooi was het daar. Al die k*t lui die hun shit niet opruimen. Midden in de (toch al niet zo grote ruimte) gewoon een halter met gewicht laten liggen op 2 steps. Echt wtf. 10 min Matching dumbells zoeken omdat de ene in de ene hoek ligt en de ander in de andere hoek. ****ing irritant. Is in Zwolle helemaal niet zo. Wordt alles gewoon netjes opgeruimd.

Bij ons is het ook altijd zo'n rommel.. Loop ik altijd braaf alles op te ruimen. 's Morgens valt het wel mee, maar als 's middags al die patsertjes komen ontploft er een bom

De drukte
Mensen die je zomaar helpen met spotten en aanmoedigen [wtf?] en zelf niet eens serieus trainen maar meer bezighouden met anderen...

Terug
Naar boven