AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

roppen? dat woord ken ik niet..

Stinkende wc´s
Kapotte toestellen
Mensen die hun gewichten niet opruimen
Te druk

Ik doe ook elke training borst, ik volg een fb schema :o pak niet apart de biceps overigens :p
Over sportschool/healthcenter;

Wij hebben geen vechtsport erbij, wel een fancy kleedkamer maar we hebben wel goed materiaal, voldoende olympische stangen, bankjes alleen maar 1 powerrack. Er wordt niet moeilijk gedaan over magnesium, alleen de sfeer is niet heel gemoedelijk. Wij hebben meerdere locaties.
Ik denk dat een healthcenter toch ook meerdere faciliteiten heeft met dingen zoals zonnebank, sauna en dergelijke. Deze hebben wij niet.
Wanneer iets een sportschool is en wanneer een healthcenter is toch lastig vast te stellen (tenzij het bedrijf dit zelf zegt).
Zolang je bij beiden kan doen wat je moet doen, is het prima :D

Dit is het wel een beetje. Ik werk zelf voor een organisatie in Midden NL die zichzelf wellness en healthclub noemt. Wellness omdat elke kleedkamer zijn eigen sauna heeft, elke vestiging bepaalde types zonnebanken heeft en Health omdat op de vestigingen ook fysiotherapeuten gevestigd zijn. Verder wat fijne afwerkingen zoals een spinningzaal waar grote vijvers met koikarpers te vinden zijn :P
Wij hebben echter wel genoeg squatracks, PL gedeeltes en zelfs strongman faciliteiten.
Magnesium mag, mits je geen rommel maakt. Al gebruiken we nu vooral liquid chalk. Wel zijn tanktops voor mannen verboden en mag je ook niet met de gewichten smijten. Grunten mag weer wel.

Voor elk wat wils dus. Echter niet bepaald een 'typische' sportschool en zeker geen hardcore gym. Gelukkig maar, anders hadden ze me ook niet kunnen betalen :D

Een guy die uit eige ingeving mij komt spotten en aanmoedigen terwijl ik cable flyes aan het doen was, die gast was 2 reps verwijderd van een stomp op zijn neus -.-'

niemand mag mijn cable fly gains stelen

Ongevraagd spotten en aanmoedigen is sowieso heel irritant, ken ook maar 1 kerel die het bij ons doet / deed.
Ik train in een vrij chille sportschool, het enige wat ik kan bedenken is dat de dumbells altijd door elkaar liggen. Leg ze gewoon terug waar je ze vandaan pakt, dan ligt het mooi op volgorde van laag naar hoog. Dit is schijnbaar te ingewikkeld voor de meesten want ik moet altijd zoeken.

Dit is het wel een beetje. Ik werk zelf voor een organisatie in Midden NL die zichzelf wellness en healthclub noemt. Wellness omdat elke kleedkamer zijn eigen sauna heeft, elke vestiging bepaalde types zonnebanken heeft en Health omdat op de vestigingen ook fysiotherapeuten gevestigd zijn. Verder wat fijne afwerkingen zoals een spinningzaal waar grote vijvers met koikarpers te vinden zijn :P
Wij hebben echter wel genoeg squatracks, PL gedeeltes en zelfs strongman faciliteiten.
Magnesium mag, mits je geen rommel maakt. Al gebruiken we nu vooral liquid chalk. Wel zijn tanktops voor mannen verboden en mag je ook niet met de gewichten smijten. Grunten mag weer wel.

Voor elk wat wils dus. Echter niet bepaald een 'typische' sportschool en zeker geen hardcore gym. Gelukkig maar, anders hadden ze me ook niet kunnen betalen :D

Precies, daardoor is een naam eraan geven vrij lastig aangezien er ook meerdere faciliteiten zijn die een sportschool ook hebben.
Wel cool, een vijver met koikarpers haha :p

Zal het de volgende keer vragen :p

Tja, zonder kun je ook een super fysiek opbouwen, misschien daarom niet. Blessure waardoor het niet kan, weet ik veel. 90 % van de mensen die trainen DL niet.

95% van de mensen die trainen boeken mede daardoor geen vooruitgang. En begin nou niet over pro bodybuilders want die gasten gebruiken kuurtjes en hoeven maar naar een apparaat met een kabeltje te kijken of ze groeien al.

---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------

Serieus nog nooit gehoord. Kijk, toch nog iets geleerd vandaag.

Dat komt omdat ze in limburg allemaal zachtaardig praten, hier in groningen zijn we roeg in de bek :p

Heet die wellness en healthclub toevallig New Style ?

mensen die niet hun best doen in de sportschool en maar zitten te kloten...
Zonde van de zuurstof en ruimte

Woensdag getraind bij de fff in Nijmegen en wat een teringzooi was het daar. Al die k*t lui die hun shit niet opruimen. Midden in de (toch al niet zo grote ruimte) gewoon een halter met gewicht laten liggen op 2 steps. Echt wtf. 10 min Matching dumbells zoeken omdat de ene in de ene hoek ligt en de ander in de andere hoek. ****ing irritant. Is in Zwolle helemaal niet zo. Wordt alles gewoon netjes opgeruimd.

Mensen die vechtsport trainen en daardoor denken dat ze heel gevaarlijk en onoverwinnelijk zijn.
Dragen broekje of shirt met logo van hun gym in de fitness en kijken heel gevaarlijk naar iedereen.

Ik doe ook nooit mn best.. als ik dat zou doen zou iedereen jaloers worden:(:(
dan ben je gewoon zonde van zuurstof.. absoluut 0 respect voor iemand die niet zijn best wil doen. (niet alleen in de sportschool)
Ik zie liever iemand die zijn best doet, maar langzame progressie maakt.

Terug
Naar boven