XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Hoe krijg je het voor elkaar gewichten boven de 36kg te klauwen :eek:

is bij ons een sportschool waar je gewoon niet met je mobiel mag trainen doe je het toch 2e waarschuwing inleveren of vertrekken

ben het daar eigenlijk mee eens nu weet ik wel in deze tijd gaat niks meer zonder mobiel maar je komt om te trainen wil je appen etc ga je maar naar buiten of in de lounge ruimte zitten en idd die gasten die onnodig alles bezet houden

is bij ons een sportschool waar je gewoon niet met je mobiel mag trainen doe je het toch 2e waarschuwing inleveren of vertrekken

ben het daar eigenlijk mee eens nu weet ik wel in deze tijd gaat niks meer zonder mobiel maar je komt om te trainen wil je appen etc ga je maar naar buiten of in de lounge ruimte zitten en idd die gasten die onnodig alles bezet houden

Dat vind ik de grootste vertyfte k*t onzin die er bestaat.. Ik hou op mijn telefoon alles bij van mijn training, gewichten, oefeningen, herhalingen noem maar op. Welk mongol gaat voor mij bepalen dat ik niet met mijn telefoon mag lopen klooien?
Als ze dat in mijn gym zouden flikken ga ik gewichten boven de 36kg klauwen. fl**ker maar op, pisnichten.

sportschool in dorp =20x beter dan in de stad, heb nog nooit lang op iemand moeten wachten, anders gewoon tussendoor. 2 squat rekken en dumbels tot 50kg.

Mobieltjes of niet /care, je traint voor je eigen.
Het is geen team sport

Ik kan niet zonder mn telefoon.
Nja kan wel, maar dan loop ik met een kladblokje en pen :')

Dat vind ik de grootste vertyfte k*t onzin die er bestaat.. Ik hou op mijn telefoon alles bij van mijn training, gewichten, oefeningen, herhalingen noem maar op. Welk mongol gaat voor mij bepalen dat ik niet met mijn telefoon mag lopen klooien?
Als ze dat in mijn gym zouden flikken ga ik gewichten boven de 36kg klauwen. fl**ker maar op, pisnichten.

hahaha vertel mij eens hoelang bestaat whatts app nu ????? zag jij een paar jaar geleden iedereen in de gym met zijn mobiel spelen ??? nee toch

moet je nu eens op een verjaardag kijken zitten ze met 15 man naast elkaar te appen praten doen ze niet meer met elkaar of wel soms ???

en die mong**l die dat bepaalt is de gym eigenaar en niet ik hetzelfde als jij een paar keer je dumbells van 36kg laat stuiteren kun je bij sommige gyms ook vertrekken

een tank top aan kan ook niet overal he ???

hahaha vertel mij eens hoelang bestaat whatts app nu ????? zag jij een paar jaar geleden iedereen in de gym met zijn mobiel spelen ??? nee toch

moet je nu eens op een verjaardag kijken zitten ze met 15 man naast elkaar te appen praten doen ze niet meer met elkaar of wel soms ???

en die mong**l die dat bepaalt is de gym eigenaar en niet ik hetzelfde als jij een paar keer je dumbells van 36kg laat stuiteren kun je bij sommige gyms ook vertrekken

wat zit je nou te lullen over whatsapp?

Ik snap wat je bedoelt ;) Veel mensen zijn meer aan het appen dan aan het gymmen.. Maar ze verbieden het ook niet om in zo'n gym met elkaar te praten of wel? Je komt er tenslotte om te trainen niet om conversaties te houden.. Mensen die 10 minuten alleen maar praten tussen hun setjes, belachelijk, verbieden moeten ze het!
Maar het is nog steeds geen reden om zo'n telefoon te verbieden in een gym. Vroeger zag je mensen met een kladblokje en pen de aantekeningen maken, ik doe dat op mijn telefoon, tijden veranderen nou eenmaal.

Je kan prima converseren met mensen die een telefoon bij zich hebben. Het moet alleen wel interessant blijven. Als ik in een kring zit met mensen die ergens over praten waar ik de ballen verstand van heb, ben ik blij dat ik lekker op mijn telefoon kan kloten. Ik word alleen maar suf als ik naar het gelul van sommige mensen moet luisteren. Dan ga ik niet net doen alsof ik heel geïnteresseerd ben.

Ze zouden beter de 50+ verbieden die onnodig machines bezet gaan houden met hun afgeleefde lichamen. Maak plaats voor de jeugd! :mad:

Ze zouden beter de 50+ verbieden die onnodig machines bezet gaan houden met hun afgeleefde lichamen. Maak plaats voor de jeugd! :mad:

Agree, dan nog alles onder de 18 weg en buitenlanders weg en ik heb de gym voor me alleen op een paar chicks en wat serieuzere gasten na :)

Klopt, soms zie ik mensen curlen met de stang van het bankdrukken. Vinden zij kennelijk heel nodig maar toch zeik ik erover als ik er bij wil. :P

:roflol: dan moet jij niet in mijn gym komen. Er is maar 1 barbell, 3x raden de welke....
En heb elke training die barbell 20-30min nodig. Dat die ecto'tjes maar gaan db pressen met 14kg

Terug
Naar boven