MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

is bij ons een sportschool waar je gewoon niet met je mobiel mag trainen doe je het toch 2e waarschuwing inleveren of vertrekken

ben het daar eigenlijk mee eens nu weet ik wel in deze tijd gaat niks meer zonder mobiel maar je komt om te trainen wil je appen etc ga je maar naar buiten of in de lounge ruimte zitten en idd die gasten die onnodig alles bezet houden

ehm serieus ook echt inleveren zoals op de middelbare school? ik gebruik mijn iphone ook als mp3 speler en soms om even wat op fb te kijken tijdens setjes. Ik ben altijd alleen en vind het dan ook zo awkward om droog voor me uit te staren.

ehm serieus ook echt inleveren zoals op de middelbare school? ik gebruik mijn iphone ook als mp3 speler en soms om even wat op fb te kijken tijdens setjes. Ik ben altijd alleen en vind het dan ook zo awkward om droog voor me uit te staren.

Alleen de zogenaamde hardcore BB'ers op DBB doen dat niet.

Ik kan niet zonder mn telefoon.
Nja kan wel, maar dan loop ik met een kladblokje en pen :')

Zo loop ik er dus lekker bij :D Ik wil nog eigen muziek aangezien de muziek in de gym k*t is maar heb ook weer geen zin om met mijn telefoon in mijn zak te trainen. Hoe doen de mensen dat hier?

Terug
Naar boven