XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Een of andere koekwous (d.y.e.l.) die binnenkort onverwachts een dumbbell gaat vangen, ik ga waarschijnlijk toch naar een andere gym.. :) Begon al toen ik de kleedkamer uit wou lopen, toevallig op hetzelfde moment als die kerel. Om een of andere reden moest en zou hij als eerste de kleedkamer verlaten, dus hij trok een soort mini sprintje, om vervolgens buiten de deur voor mijn neus stil te staan? In het krachthonk zat hij constant Hodgetwins quotes zat te verkondigen tegen zijn maatje in zijn Westfriese accent.. ''Echt snap city jonguh''.. En tussendoor de wijsneus uithangen alsof hij een personal trainer is.. 26kg dumbbell shoulder press en die gast zat te kreunen alsof hij op de wc zat. Man, ik heb echt zelden zo'n debiel gezien in de gym.. :roflol:

Je kan er natuurlijk iets van zeggen, of op een internet forum je frustraties uitten.

Idd, net zoals je ook mensen hebt die liever in hun handtekening zetten dat ze 20x 160kg squaten ipv er een filmpje van te plaatsen.

Mooi dat je er wat van zegt én tegelijkertijd je frustraties uit.
Ik denk dat wij nog veel van jou kunnen leren ovosnovo.

smerige beesten die niet eens fatsoenlijk in de plee kunnen pissen

Meestal vind ik het niet erg als mensen hun ideeën delen, maar nu vandaag wel.

Was aan het deadliften met 100kg, waarvan ik weet dat de vorm zeker altijd goed is.
Nu kreeg ik commentaar van een kerel 50 a 55 jaar met witte sokken tot net onder de knie dat ik zo niet mocht deadliften. Hij had het dan over de bovenhandse grip en het liften zonder riem. hem vertellen dat dit niet erg is, had geen enkele zin. ook niet dat ik dit al altijd heb gedaan en zonder blessures hielp niet :D. ben er niet verder op in gegaan.

Terwijl lag er een papier naast hem die je vind in de gym, waarop oefeningen stonden om te doen. Terwijl heeft hij nog aan de helft van de gym om uitleg gevraagd.

Meestal vind ik het niet erg als mensen hun ideeën delen, maar nu vandaag wel.

Was aan het deadliften met 100kg, waarvan ik weet dat de vorm zeker altijd goed is.
Nu kreeg ik commentaar van een kerel 50 a 55 jaar met witte sokken tot net onder de knie dat ik zo niet mocht deadliften. Hij had het dan over de bovenhandse grip en het liften zonder riem. hem vertellen dat dit niet erg is, had geen enkele zin. ook niet dat ik dit al altijd heb gedaan en zonder blessures hielp niet :D. ben er niet verder op in gegaan.

Terwijl lag er een papier naast hem die je vind in de gym, waarop oefeningen stonden om te doen. Terwijl heeft hij nog aan de helft van de gym om uitleg gevraagd.

Huh

Wat andere doen maakt me geen **** uit, irriteer me enkel als ze m'n training verhinderen. Wat kan mij het nou schelen dat iemand op slippers loopt bijvoorbeeld.

Ik irriteer me aan al het genoemde

Terwijl ging ik nog naar de bioscoop. Terwijl moet ik zo nog een kwarkje eten. Terwijl ga ik naar bed.

Dat apparatuur niet goed werkt! Dat het rubbertje van het pullup apparaat los zit!

Terug
Naar boven