ivantjeuh
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 104kg
Zelfde als Deadlift en OHP in squat rack, eigenlijk alles behalve squats
OHP in het squat rack?
Must be 1.30m lang..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde als Deadlift en OHP in squat rack, eigenlijk alles behalve squats
Doe ik ook hoor maar dat komt omdat er daar een spiegel is, een barbell en verder geen barbells zijn.![]()
Als je powerrack hebt is dat k*t. Dan loop je op 2.20 meter ofzo tegen de bovenkant te rammen. Eerste keer had ik dat met mn stomme harses niet door en vloog die barbell net zo hard weer naar beneden.
Is wel k*t gym ja maar betaal 20.- p/m dus mag niet klagen.Niet iedereen doet 20 miljoen oefeningen per training
Zo te zien ben ik een van de weinige die de ez stang prettiger vindt dan

Begon al toen ik de kleedkamer uit wou lopen, toevallig op hetzelfde moment als die kerel. Om een of andere reden moest en zou hij als eerste de kleedkamer verlaten, dus hij trok een soort mini sprintje, om vervolgens buiten de deur voor mijn neus stil te staan? In het krachthonk zat hij constant Hodgetwins quotes zat te verkondigen tegen zijn maatje in zijn Westfriese accent.. ''Echt snap city jonguh''.. En tussendoor de wijsneus uithangen alsof hij een personal trainer is.. 26kg dumbbell shoulder press en die gast zat te kreunen alsof hij op de wc zat. Man, ik heb echt zelden zo'n debiel gezien in de gym.. 
Maar als je met je hoofd ergens anders bent, doe je wel eens domIk deed dat al in de baarmoeder maarja dat kon je dus niet filmen

Zo te zien ben ik een van de weinige die de ez stang prettiger vindt dan