XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Niet in de sportschool maar in de winkel (AH) als ze vragen of ik mn bonuskaart bij me heb als ik alleen maar melk, kwark en havermout pak. Allemaal huismerken die nooit in de bonus zijn

Niet in de sportschool maar in de winkel (AH) als ze vragen of ik mn bonuskaart bij me heb als ik alleen maar melk, kwark en havermout pak. Allemaal huismerken die nooit in de bonus zijn

Nu gaat het de AH ook om het registreren van je aankopen om zo koopgedrag te kunnen onderzoeken en gerichte actie's op te zetten.

Voor de Ah wel zo bedoeld maar die cassiares hebben dat niet door

Van die gasten die denken te komen trainen, compleet in ze outfit, en vervolgens meer bezig zijn met socializen dan uberhaupt een gewicht aangeraakt te hebben...

heb ik ook eentje van in de sportschool. ging eerst met ze vader traine, ging ze vader iedereen aanspreken om zo gesprekken te beginnen en vervolgens kwam ze zoon er steeds bij om vrienden te maken

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

zonder zelf ook maar een oefenkng te doen

Nu gaat het de AH ook om het registreren van je aankopen om zo koopgedrag te kunnen onderzoeken en gerichte actie's op te zetten.
Ik vind het ideaal! Van mij mogen ze lekker m'n gegevens hebben. Alleen maar handig dat ik zo gerichtere aanbiedingen krijg te lezen enzo

Ik vind het ideaal! Van mij mogen ze lekker m'n gegevens hebben. Alleen maar handig dat ik zo gerichtere aanbiedingen krijg te lezen enzo

Ga je het niet k*t vinden als AH denkt dat je de hele maand ongesteld bent en continu tampons (en chocolade) in de aanbieding voor je gooit?

Vandaag was ik echt te moe door het cutten dus minimal effort max result was de regel.
Gewichten opruimen deed ik ff niet aan om kracht te besparen.

Komt een jonge gozer naar me toe helemaal uitleggen dat ik me gewichten op moet ruimen.
Eigenlijk wilde ik gelijk hoeken maar omdat nog rug moest doen en ik mijn krachten moest sparen deed ik maar of ik iets van roemeens of turk was zodat ik snel weer verder kon.

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Ja ik denk dat ik dan zelfmoord pleeg

Neeeeeeeeee , laat me dan eerst een keer genieten van je prachtige benen voor je dat doet :D

Van die gasten die denken te komen trainen, compleet in ze outfit, en vervolgens meer bezig zijn met socializen dan uberhaupt een gewicht aangeraakt te hebben...

Je bent gewoon jaloers omdat ik nooit een praatje met jou maak.

OT Ik vind het lastig als ik voor een pr ga of zwaar gewicht probeer te doen en ik zie in de spiegel voor me mensen kijken wat ik ga doen. Dit zorgt bij mij voor een onprettige druk ofzo (die ik mezelf aan doe maar hij is er wel).
Dus voortaan even de andere kant op kijken aub.

Je bent gewoon jaloers omdat ik nooit een praatje met jou maak.

OT Ik vind het lastig als ik voor een pr ga of zwaar gewicht probeer te doen en ik zie in de spiegel voor me mensen kijken wat ik ga doen. Dit zorgt bij mij voor een onprettige druk ofzo (die ik mezelf aan doe maar hij is er wel).
Dus voortaan even de andere kant op kijken aub.

Ik keek gewoon naar je Ghetto Booty, wist niet dat je daar zo ongemakkelijk van werd.

Terug
Naar boven