Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Vandaag tussen een setje door ff water halen, vervolgens kom ik terug en heeft iemand me handdoek eraf gegooid.
Bood hem aan om de setjes af te wisselen met hem (was engels).
Vervolgens na 2 setjes krijg ik te horen: '' Quick, quick! ''.

Epic bertstare was given today.

Je bent gewoon jaloers omdat ik nooit een praatje met jou maak.

OT Ik vind het lastig als ik voor een pr ga of zwaar gewicht probeer te doen en ik zie in de spiegel voor me mensen kijken wat ik ga doen. Dit zorgt bij mij voor een onprettige druk ofzo (die ik mezelf aan doe maar hij is er wel).
Dus voortaan even de andere kant op kijken aub.

Wie zegt dat ik aandacht van jou wil dan?:cool:

Vandaag tussen een setje door ff water halen, vervolgens kom ik terug en heeft iemand me handdoek eraf gegooid.

Niet ff zn strot dicht geknepen?

Lekker voor je, water halen doe je maar tussen oefeningen door. Ga niet onnodig shits bezethouden. Kzou je handdoek ook er af gooien.

Lekker voor je, water halen doe je maar tussen oefeningen door. Ga niet onnodig shits bezethouden. Kzou je handdoek ook er af gooien.

Niet bepaald onnodig, moet toch rusten
Kill mag blij zijn dat die tussendoor setjes kan pakken

Hoop voor jou dat je dit stoere alpha gedrag niet bij de verkeerde persoon flikt. Irl had je van mij iig stompen te pakken :D

Hoop voor jou dat je dit stoere alpha gedrag niet bij de verkeerde persoon flikt. Irl had je van mij iig stompen te pakken :D
Ik poep op jou en je handdoek met je stompen. Mensen die dapper doen op een internet forum :roflol:
Als je dat stoer alpha gedrag vind weet jij niet wat alpha is btw...
Vraag maar aan je moeder hoe alpha ik ben:o
kon het niet laten :roflol:

Niet bepaald onnodig, moet toch rusten
Kill mag blij zijn dat die tussendoor setjes kan pakken

Jij moet blij zijn dat ie jou er weer tussen liet. **** dat, als je wegloopt en je handdoekje laat liggen om jouw spot te claimen zou je bij mij ook pech gehad hebben en zeker als je gaat b**chen van : eh swa, die is mijn handdoekje op mijn bankje swa. Water halen kan ook tussen je oefeningen door.

Wat een gezeik altijd om oefeningen die bezet zijn. Dan doe je toch een andere oefening? Jullie trainen toch niet van een schemaatje wat de sportschool heeft gemaakt, hoop ik?

Neil-deGrasse-Tyson-we-got-a-bad-ass-over-here-meme.png

Wat een gezeik altijd om oefeningen die bezet zijn. Dan doe je toch een andere oefening? Jullie trainen toch niet van een schemaatje wat de sportschool heeft gemaakt, hoop ik?

Ben nogal autistisch, als ik me moet aanpassen begrijp ik het allemaal niet meer. :(

Jij moet blij zijn dat ie jou er weer tussen liet. **** dat, als je wegloopt en je handdoekje laat liggen om jouw spot te claimen zou je bij mij ook pech gehad hebben en zeker als je gaat b**chen van : eh swa, die is mijn handdoekje op mijn bankje swa. Water halen kan ook tussen je oefeningen door.
Volgende keer laat hij maar een briefje achter zodat iedereen weet dat hij de rechtmatige gebruiker is van het bankje :roflol:

:roflol:

sommige moeten echt om alles zeuren he damn

Vandaag 2 turken die de hele sportschool door aan het gillen en schreeuwen waren. De 1 zat aan de ene kant van de sportschool, de andere aan de andere kant, en ze vonden het nodig om een gesprek te voeren. Maar dan natuurlijk wel door soms heel hard te gillen omdat je aandacht tekort komt.

En vervolgens nog in de kleedkamer, uiteraard in caps omdat ze met het volume van een straaljager praten;
"EY MAN DOE JE ZO NOG SHAKIE"
"NEE MAN WIL DROOG BLIJVEN"
"DAN DOE JE TOCH SMOOTHIE"
"YAAAA" *gaat gillen*

Hopelijk zijn ze na 2 weken de sportschool zat.

Terug
Naar boven