- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vaag dit. Je zou denken dat een vader zijn zoon overal meeneemt in de gym en met hem bezig zou zijnGasten die hun kinderen van onder de 15 meenemen naar de gym en er vervolgens niet op letten
Meneertje stond op van de leg curl en besloot naar de blondje te lopen met curves om vervolgens een Babbeltje te houden.
Wat schattig
Was hem niet gelukt om haar nummer te krijgen
Ik ga naar de gym voor de gains niet om te pratenHad je zelf maar genoeg ballen om dat te proberen he?
Wanneer komen ze dan?
Na de cut
Echt he gaat gvd niet stappen man pleur op met die luchtzware parfum of deo, moet daar bijna van kokken als ik aan t trainen ben
Teveel hormonen en weekmakers in het oppervlaktewater, teveel gendergedram in de media.Kale skinnyfatte mannetjes, zoals die racende broertjes of die vent met dat autoprogramma. Maar niet slechts een paar, een heleboel. Heupen breder dan hun schouders, hoge stemmetjes waarmee ze opgewonden gillen en lachen. Onderbreken hun 'set' om te ouwehoeren. Het is een type, een nieuwe soort, een derde sexe?
Zijn ze jouw gym ook al binnengedrongen?Teveel hormonen en weekmakers in het oppervlaktewater, teveel gendergedram in de media.
Geen idee, niet wanneer ik er ben, dat is namelijk ook niet de tijd dat de instagirls trainen.
1. Er zijn ook soulless in Turkije en de Levant;Dat er een berg Belgen en mensen die zijn overgestapt van een paupergym lid zijn geworden. Ik heb niets tegen allochtonen, maar een zo'n gast (Turks) is echt iedere dag tijdens z'n sets luidkeels aan het bellen en zegt iedere keer 'werk belt, dus ik moet opnemen'.
Ook zo'n gast met een 100% westers uiterlijk, gewoon Nederlands ogend (beetje Ginger, dus GB/Scandinavië zou nog kunnen), spreekt met een ontzettend accent zoals veel Marokkaanse en Turkse Nederlanders doen. Why? Is dat gespeeld of echt van nature?
Lucky bastard.Geen idee, niet wanneer ik er ben, dat is namelijk ook niet de tijd dat de instagirls trainen.
Ja, maar ik bedoel niet enkel het taalgebruik (straattaal bevat inderdaad veel woorden van Surinaamse, Antilliaanse, Turkse en Marokkaanse komaf), maar ook echt het accent.2. Een heel leeftijdscohort in sommige sociaaleconomische klassen praat zo heb ik me laatst hier op het forum laten vertellen, straattaal oid.
Is me bij hem nooit zo opgevallen, maar kan bij hem in de familie zitten.Van Persie, die voetballer heeft ook dat accent. Heel apart.
Dat ligt zeker aan jou, maar ook aan mij, ik snap het ook niet. Het lijkt helaas niet minder zeldzaam te worden.Misschien ligt het aan mij, maar ik snap niet waarom iemand van 30 of 40 nog moet praten met woorden als 'wollah', 'eey vriend, je weet toch' en krachttermen als 'kanker-' voor een willekeurig woord.