XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Jij warmt nooit op met 20kg lege halter? Zelfs dan, gister nog gezien in de gym hoe een deadlifter lekker z'n 20 kg schijven eraan liet, zodat de volgende alles eraf moest halen, de halter op het rack kon plaatsen om daarna weer schijven erop te doen. Is gewoon super irritant.

Oh enne, nee, ik ga niet liften met 30mm 6-10 kg halter als er een 20kg halter is. Het boeit ook niet waar je mee lift, haal gewoon je halter leeg, hang de schijven weg en leg de dumbbells terug waar ze horen.
Het is wel irritant als iemand gedeadlift heeft met 260kg en alles zit er nog op. De positieve kant: dan hoef je zelf niet de hele sportschool af te zoeken naar schijven. Bezuinigen op schijven lijkt een nieuwe irritante trend te worden.

Ben al blij als men een handdoek meeneemt. Vieze bezwete bankjes vind ik het aller ergste

Van die spaghettisliert mannetjes die na twee maanden trainen hun drie vrienden meenemen naar de sportschool, oefeningen verkeerd voordoen en hardop absurd advies geven. En dan vervolgens met zijn allen rond een bankje hangen en op de grond zitten terwijl ze om en om hun rotator cuff proberen te beschadigen

“sorry ik ben hier bezig” terwijl die 2 apparaten superset

Ik snap niet hoe jullie kunnen aarden in die commerciële gyms 😵‍💫

Onderwerpen die de boys dan bespreken:
“Ik train op explosiviteit”
“Functionele kracht”
Kwark bevat slechte eiwitten
Voor grote biceps moet je squats doen
Hoe breder je de stang pakt, hoe breder je wordt
hoge en lage reps broscience
Schijnbaar hele belangrijke youtubers
Welke youtubers sowieso anabolen doen

Haalt me toch een beetje uit mijn concentratie

Gremlin haalt mij altijd uit me concentratie, ben gelijk afgeleid als ze langs komt.

Maar ik bedoelde te zeggen, dat er in de gyms bezuinigd wordt op schijven, zodat het wel prettig is om in 1 keer veel gewicht aan te treffen - i.p.v. de hele gym af te moeten zoeken en je gevonden schijven weer te verliezen aan anderen die ook op zoek zijn.

Op plate loaded machines moet je (ik i.i.g.) vaak enorm veel gewicht hangen om voldoende weerstand te krijgen; op de meeste bankdrukmachines meer dan 200kg terwijl dat overeenkomt met 120 aan het halter. Op pull down machines nog meer en op leg presses nog veel meer...

• Like
Waarderingen: AK
Maar ik bedoelde te zeggen, dat er in de gyms bezuinigd wordt op schijven, zodat het wel prettig is om in 1 keer veel gewicht aan te treffen - i.p.v. de hele gym af te moeten zoeken en je gevonden schijven weer te verliezen aan anderen die ook op zoek zijn.

Op plate loaded machines moet je (ik i.i.g.) vaak enorm veel gewicht hangen om voldoende weerstand te krijgen; op de meeste bankdrukmachines meer dan 200kg terwijl dat overeenkomt met 120 aan het halter. Op pull down machines nog meer en op leg presses nog veel meer...

Dat snap ik, en het is vervelend als er weinig schijven zijn, maar dat betekent niet dat je schijven niet hoeft op te ruimen.

Daarbij, plate loaded machines, alsnog asociaal om 200kg eraan te laten zitten.

Dat snap ik, en het is vervelend als er weinig schijven zijn, maar dat betekent niet dat je schijven niet hoeft op te ruimen.

Daarbij, plate loaded machines, alsnog asociaal om 200kg eraan te laten zitten.
Ik doe dat altijd, degene na mij kunnen dan goed opwarmen door voor mij op te ruimen

Terug
Naar boven