XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Laatst bewerkt:
That's fine, You are just a bored housewife. je staat niet voor niks al paar dagen op mijn negeerlijst

Ten eerste is een 'housewife' per definitie al werkloos, dus ik ben geen housewife en ten tweede, ik sta op je negeerlijst? Wat zwak dat je dan toch de moeite neemt om mijn comments te tonen en op mij te reageren :)
Blijf me dan ook negeren ;)

Irritant; als mensen met hun zweet handen en zweet kont/rug/buik/benen van een machine afkomen en de machine niet schoonmaken (met de overduidelijke 'cleaning station' die in het midden staat).. :barf:

Heb de laatste tijd zenuwen om de gym binnen te stappen omdat er man continu contact zoekt :roflol:
"Gaat ie er zijn of niet? :bang:"

Dan zie je die ogen je achtervolgen vanaf het moment dat je binnenloopt, je probeert geen oogcontact te maken, na 10 minuten komt ie alsnog voor je neus staan; "Heeeey Hoe gaat het??" f**k. En dan hang je vast voor 20 minuten :emo:

Heb de laatste tijd zenuwen om de gym binnen te stappen omdat er man continu contact zoekt :roflol:

Dan zie je die ogen je achtervolgen vanaf het moment dat je binnenloopt, je probeert geen oogcontact te maken, na 10 minuten komt ie alsnog voor je neus staan; "Heeeey Hoe gaat het???" f**k. En dan hang je vast voor 20 minuten :emo:
Het mannelijke testosteron speelt op al u verschijnt in de gym

Dan zie je die ogen je achtervolgen vanaf het moment dat je binnenloopt, je probeert geen oogcontact te maken, na 10 minuten komt ie alsnog voor je neus staan; "Heeeey Hoe gaat het??" f**k. En dan hang je vast voor 20 minuten :emo:
Duidelijker laten merken dat je daar niet van gediend bent.
Als jij twijfelt ziet hij een kans op een ja.

Grote koptelefoon op, geen oogcontact, hoeveel hints heeft die man nodig :roflol:

Grote koptelefoon op, geen oogcontact, hoeveel hints heeft die man nodig :roflol:
Dat is om niet te worden lastig gevallen door al die andere mannen en vrouwen.

Toch?

Menig man en "hints" combineren niet zo. Vraag maar aan Oldie PT.
Ik ben een tijdje gestalkt. Kwam ik pas later achter hoor en ook enkel omdat iemand dat tegen me zei.
De dame in kwestie kam altijd bij "mijn" plekje trainen en liet dan het liefste haar mooiste delen zien. :duh:
Vlak voor me neus SLDL met dumbbells of bij de cable machine pull trough. Nouja you get the picture.
Maar zoals gezegd nooit gemerkt omdat ik mijn moeder nog niet zou zien staan als ik train. Dan zit ik in een bubbel. :engel:

Ik heb overigens de dame in kwestie erop aangesproken. Ze gaf nog aan dat ze verder geen moeite had dat ik getrouwd was. :eek:
Ik heb haar daarna nooit meer in de gym gezien.

Terug
Naar boven