AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

geen hints geven die komen niet binnen.
De volgende zin ga je op hem afvuren. "Zeg vriend ik zit niet te wachten op je aandacht en al helemaal niet op een praatje. Ik ben hier on te trainen, doeiiiiiii" En door met je volgende set of oefening.
Dit kun je wel doen, maar wel opletten dat je hem niet te veel in zijn mannelijkheid raakt. Sommige types gaan daar nogal slecht op en dan heb je als vrouw best een probleem heb ik wel eens gezien.

Als man heb je daar geen last van.

Dit kun je wel doen, maar wel opletten dat je hem niet te veel in zijn mannelijkheid raakt. Sommige types gaan daar nogal slecht op en dan heb je als vrouw best een probleem heb ik wel eens gezien.

Als man heb je daar geen last van.
Lazer op. Tere zieltjes moet je dieper in de shit trappen. Ze zijn wel mans genoeg om te stalken en kunnen dan niet tegen de waarheid.
Als dat gebeurt de DBB knokploeg inschakelen of is die al ontbonden.

Lazer op. Tere zieltjes moet je dieper in de shit trappen. Ze zijn wel mans genoeg om te stalken en kunnen dan niet tegen de waarheid.
Ik weet niet of je 't helemaal in de gaten hebt, maar de gemiddelde vrouw kan niet veel beginnen tegen een man die sterker en zo'n 40 kilo zwaarder is :o

Dat was vroeger. Tegenwoordig zijn mannen en vrouwen gelijk hoor en lees ik overal.
old-man-smiling-through-the-pain-g42vn70f7w92od8q.gif

@Kathlinoo is denk ik het type dat liever (fysieke) mishandeling probeert te vermijden. Andere types zoeken dat juist weer op en gaan bijvoorbeeld samenwonen en achteraf klagen.

Was het maar zo simpel. Wij kunnen dat zeggen. Maar een meiske van 60 kilo begint niets tegen een boze kerel van 100.

Er wordt hier wel meer goedbedoeld advies gegeven dat in de praktijk niet altijd even handig uit zal pakken.

Terug
Naar boven