AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

It wasn´t me
Ik zou hem gewoon duidelijk maken dat je komt om te trainen en je je daar op wilt focussen. Het zou te gek zijn als je niet meer fijn naar een gym kunt vanwege zoń idioot.

Ik kan ook een keer meegaan, en me voordoen als uw vader. Dan is het zo afgelopen

Laatst bewerkt:
Gewoon weglopen @Kathlinoo
Vorige week was er ook iemand die door bleef praten en vragen ed. Heb maar gezegd dat ik geen tijd heb om te praten en hier ben om te trainen.
Of doen alsof je aan de telefoon zit (bellen).
Kansloos dat het eigenlijk nodig is, zulke tactieken..

Vorige week was er ook iemand die door bleef praten en vragen ed. Heb maar gezegd dat ik geen tijd heb om te praten en hier ben om te trainen.
"Sorry, maar ik probeer je nu al een paar keer aan te spreken. Het enige dat ik wil vragen is of je niet wilt bellen in de gym. Bedankt"

Dat is ook één van m'n tactieken idd; geplakt zitten aan m'n telefoon, doen alsof ik minutenlang de gewichten van m'n setjes aan het ingeven ben :roflol:
Moet sowieso wat assertiever zijn op dat vlak en weglopen bijvoorbeeld, maar ga je zien dat 't weer zo'n figuur is dat des te kutter gaat doen omdat je z'n ego hebt gekrenkt oid :emo:

Terug
Naar boven