XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Maar dan blijven je triceps klein of middelmatig. Haast iedereen traint licht en lam en haast iedereen is en blijft miezerig en lam in de sportschool. Goed opwarmen lijkt me een beter plan.
Ben ik het deels mee eens man, intensiviteit boven alles.
Zo te horen te zwaar en de uitvoering niet correct?
ik voer bijna elke oefening wel erg goed uit. Ik zorg altijd voor een diepe stretch. Ik heb zelf deze oefening uit mijn schema gehaald.

Bijvoorbeeld chest press ik maak een soort arch op het bankje. Trotse houding en ik zorg ervoor dat ik zo diep mogelijk kan zakken, langzaam dan vervolgens goed knijpen en die chest continue aanspannen. Nou mijn borst is dit jaar echt mega vooruit gegaan.

Ben ik het deels mee eens man, intensiviteit boven alles.

ik voer bijna elke oefening wel erg goed uit. Ik zorg altijd voor een diepe stretch. Ik heb zelf deze oefening uit mijn schema gehaald.

Bijvoorbeeld chest press ik maak een soort arch op het bankje. Trotse houding en ik zorg ervoor dat ik zo diep mogelijk kan zakken, langzaam dan vervolgens goed knijpen en die chest continue aanspannen. Nou mijn borst is dit jaar echt mega vooruit gegaan.
Welke oefeningen doe je voor pecs?

Ga het ze maar uitleggen. Ik vind overigens dat vrouwen niet in een sportschool thuishoren. Om dezelfde redenen, de meeste mannen ook niet.

Geen variaties?
Probeer deze oefeningen voor langere tijd aan te houden en elke week klein beetje zwaarder te gaan. Ik ben niet fan van veel wisselen qua oefeningen

Ik ga toch ook niet mijn nagels lakken of naar zwangerschapsgymnastiek. (Arnold wel)
Sterke vergelijking, ik denk dat er hier een paar vrouwen zijn die meer liften dan wat jij weg zult trekken dus misschien gewoon lekker in je rukbunker gaan zitten als het je allemaal zo zwaar valt.

Sterke vergelijking, ik denk dat er hier een paar vrouwen zijn die meer liften dan wat jij weg zult trekken dus misschien gewoon lekker in je rukbunker gaan zitten als het je allemaal zo zwaar valt.
Post nog maar een nagelfoto.

IK denk dat er maar een paar mannen hier sterker zijn, kan 150kg bankdrukken zonder PEDs.

Met rug en benen durf ik die uitdaging wel aan te gaan ☺️

Mensen die tot het uiterste trainen en geluid maken is vaak ook wel aan hun fysic te zien😉 en anders lekker oordoppen in toch!?

Ik doe wel mee een chest sessie, daarna geen triceps aub

Mensen die tot het uiterste trainen en geluid maken is vaak ook wel aan hun fysic te zien😉 en anders lekker oordoppen in toch!?
Wel heel knap dat ze dan bij de eerste en laatste herhaling precies hetzelfde klinken! Mijn ademhaling veranderd toch echt als ik tot het uiterste ga

Ik ben niet zo bezig met mensen in de gym. Als een vrouw word lastig gevallen dat stap ik wel op je af en het boeit me niet wie je bent

Terug
Naar boven