Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

En wat in mijn sportschool ook opvalt bij die tijdens het uitvoeren van 'werksets' ouwehoerende sporters, is dat ze altijd een brakke techniek hebben. Staan bijvoorbeeld al ouwehoerend te zwieren met hun hele armen als ze een cable triceps pushdown uitvoeren. En owja...ze doen sowieso louter isolatieoefeningen.

En wat we in mijn sportschool ook opvalt bij die tijdens het uitvoeren van 'werksets' ouwehoerende sporters is dat ze altijd een brakke techniek hebben. Staan bijvoorbeeld al ouwehoerend te zwieren met hun hele armen als ze een cable triceps pushdown uitvoeren. En owja...ze doen sowieso louter isolatieoefeningen.
Mijn kracht neemt altijd toe als ik ouwehoer 😅

Misschien ben ik gewoon een intolerante oude lul geworden. Want als 2 mensen hardop koetjes-en-kalfjes-gesprekken aan het voeren zijn terwijl één van hen een set aan het uitvoeren is, dan vind ik dat ze beter naar huis of de kroeg kunnen gaan om te ouwehoeren. Want serieus trainen en tegelijkertijd ouwehoeren daar geloof ik niet zo in. Dus eigenlijk vind ik het ook verspilling van sportschoolruimte.
Mwah niet volledig eens. Als ze tijdens de sets maar serieus knallen.

Maar als ze alleen maar ouwehoeren is het wel anders inderdaad.
Want dat is het enige wat je mag doen in de sportschool?
Sommige mensen willen gewoon even sporten en socializen, niks mis mee.
Houden ook de sportschool levend.

Mijn punt is dat ze niet sporten. Ze denken dat ze sporten en houden ondertussen een plek bezet. Socializen prima. Maar hou dan geen plek bezet.

Mijn punt is dat ze niet sporten. Ze denken dat ze sporten en houden ondertussen een plek bezet. Socializen prima. Maar hou dan geen plek bezet.
Er zijn genoeg mensen die gewoon naar de sportschool gaan om wat actief te blijven/te bewegen, soms zelfs om te revalideren, en niet met 't doel om elke week PR's te zetten en spiermassa te ontwikkelen.
Vervelend dat ze misschien net op een toestel zitten dat jij ook nodig hebt, maar ze hebben er evenveel recht op.

Zolang ze het niet onnodig lang bezet houden zal 't mij een worst wezen hoe iemand dat toestel gebruikt en of hij/zij tijdens een set kan babbelen of niet.

Er zijn genoeg mensen die gewoon naar de sportschool gaan om wat actief te blijven/te bewegen, niet met 't doel om elke week PR's te zetten en spiermassa te ontwikkelen.
Vervelend dat ze misschien net op een toestel zitten dat jij ook nodig hebt, maar ze hebben er evenveel recht op. Zolang ze het niet onnodig lang bezet houden zal 't mij een worst wezen hoe iemand dat toestel gebruikt en of hij/zij tijdens een set kan babbelen of niet.
Nee dat zie jij verkeerd. Wij zijn allemaal super breede body builder boys en hebben het goddelijke recht op elk apparaat.

Nee, maar ik doelde ook niet op die groep. De groep waar jij het over hebt heb je vaak geen last van. Ik heb het meer over die schreeuwende gastjes die een binnenste buiten spierbal hebben.

Ieder staat vrij om te doen wat hij wil in een ruimte waar diegene maandelijks geld voor betaald. Enigste wat jij kan doen is het gesprek aangaan om het aan te geven. Maar hier klagen en ondertussen je eigen opvreten in de gym ligt bij jezelf. Of je zit bij de verkeerde gym.voor jouw doelen.

Terug
Naar boven