AndroidHealthClinic

Wat vind jij leuker: cutten of bulken?

Wat vind jij leuker: cutten of bulken?


  • Totaal stemmers
    710

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog nooit gecut. Blijf cleanbulken rond 10%
 
Bulken!! Omdat ik nog nooit gecut heb... :P
 
Bulken, heb nog nooit anders gedaan...
In augustus denk voor het eerst eens wat & eraf cutten, niet te veel iig

Best veel wedstrijden gedaan/op de planning voor mijn doen dit jaar, veel eten is dan wel een vereiste anders kun je me bij elkaar rapen denk ik
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog nooit een cut gedaan, het lijkt me opzich wel leuk om een keer te doen, mischien dat ik na de winter eens ga proberen echt droog komen te staan (á 5-6%). Bij bulken is het veel en veel eten soms vervelend, vooral in de vakanties als je met vrienden naar zwembaden en feesten etc. gaat moet je steeds een rugzak met eten mee sjouwen en elke 2 uur eten gaan maken.
 
ik heb nog nooit een cut gedaan, het lijkt me opzich wel leuk om een keer te doen, mischien dat ik na de winter eens ga proberen echt droog komen te staan (á 5-6%). Bij bulken is het veel en veel eten soms vervelend, vooral in de vakanties als je met vrienden naar zwembaden en feesten etc. gaat moet je steeds een rugzak met eten mee sjouwen en elke 2 uur eten gaan maken.
Die kilo's smelten er heus niet af als je een dag of paar dagen niet aan je schema houd en lekker geniet van je vakantie. Geniet er gewoon van en denk niet aan je voeding. Als je gaat comazuipen i.c.m slechte voeding/rust verlies je natuurlijk wel een aantal KG's.
 
ik heb nog nooit een cut gedaan, het lijkt me opzich wel leuk om een keer te doen, mischien dat ik na de winter eens ga proberen echt droog komen te staan (á 5-6%). Bij bulken is het veel en veel eten soms vervelend, vooral in de vakanties als je met vrienden naar zwembaden en feesten etc. gaat moet je steeds een rugzak met eten mee sjouwen en elke 2 uur eten gaan maken.
Achterhaald, je kan ook elke 3-4 u eten, of zelfs langer. Maaltijden moeten dan natuurlijk groter zijn zodat het dagtotaal klopt.
 
Cutten op 4000kcal, problem?
 
Cutten op 4000kcal, problem?

medelijden ... 4000 Cal is een opgave (IMO) ... als dat cutten is.. yikes, als je wilt bulken dan ! (probeer DAT maar eens clean weg te krijgen :))
 
Cutten geeft meer voldoening maar lusitert zo nauw, dus bulken is wel leuker.
 
Met cutten eerder trek in cheat meals :(
Met bulken zit je zo vol dat geen cheat nodig is. Misschien een keer een handje borrelnootjes per weeek.... mmmm nootjes (zit nu te cutten :( )
 
medelijden ... 4000 Cal is een opgave (IMO) ... als dat cutten is.. yikes, als je wilt bulken dan ! (probeer DAT maar eens clean weg te krijgen :))

6000kcal clean babyyyyyyy
 
6000kcal clean babyyyyyyy
Waarom 6000? Ik ken iemand die bulkt met 5000 cals en die weegt 110 kg/ 1.70 en bencht 180 kg met 8 reps bijvoorbeeld. Waarom in godsnaam dan 6000 cals. Jij kan met 3000-3500 al genoeg hebben.

Als die 6000 al niet voldoet. :o
 
Ik ben nu een drietal weken intermittent fasting aan het testen, en in dat geval zeg ik absoluut: cutten. Ik vind het al een opgave om binnen 8 uur 2000 kcal weg te krijgen, laat staan dat je er 4000 weg moet werken.
 
Als het zou moeten zou ik voor bulken gaan. Heb 1x in 3 dagen 3kg moeten gainen, maar toen zat ik in de ochtend al op 3000kcal.:o
Ontbijt:broodje hamburger met een bord spaghetti en een 1000kcal shake. Zou ik nu niet meer aan moeten denken. ;)
 
Ik ben altijd strikt in mijn voeding zowel in de mass gain fase en fat loss fase. Bulken of cutten gebeurt niet echt hier :) Maar dan toch de mass gain fase, kan er wel af en toe is een cheat meal bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven