- Waardering
- 3.208
Stem aub.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed idee, wil ik toch wel graag weten.
Maar dan ook alleen als het 100% vast staat met harde bewijzen !
Gekeken naar VOLT?Ik was er dus zelf ook voor, maar hoorde net op tv de nadelen ervan van een expert en die mag je ook niet onderschatten. Men geeft bijvoorbeeld de naam van de straat, maar dan gaat iedereen in die straat zich dus afvragen wie de pedo nu is. De sfeer wordt er zo niet beter op natuurlijk! Een ander argument was dat de slachtoffers er eigenlijk niets aan hebben. Het zou vooral een uiting van haat zijn, wat op zich weer meer haat gaat kweken.
Gekeken naar VOLT?
Je poll vind ik te zwart wit. Ik weet het eigenlijk nog niet goed, Ofdat het nu goed zou zijn of slecht. (privacy wetgeving niet meegerekend)
Het punt dat de slachtoffers er niets aan hebben. Is natuurlijk juist, Maar daarvoor dient de site niet. De site is voor dat andere kinderen ook geen slachtoffer worden.
Als er dan bv in Antwerpen(of laten we zeggen een middelgrote gemeente) een pedofiel bevindt dan zouden sommige moeders hun kinderen gewoon binnenhouden. Dat gaat natuurlijk niet je kind beschermen tegen alles.
Een ander punt was ook dat elke misdadiger een mens is die nog altijd respect dient te krijgen.

Een ander punt was ook dat elke misdadiger een mens is die nog altijd respect dient te krijgen.
wat heeft dat er mee te maken dat het een mens is, als je pedofiel bent of verkrachter of moordenaar verdien je geen respect. en er zijn mensen genoeg dus we hebben ze niet nodig.Een ander punt was ook dat elke misdadiger een mens is die nog altijd respect dient te krijgen.