MuscleMeat

Wat vind jij van een site die pedofielen in je buurt signaleert?

Peiling Peiling Wat vind jij van een site die pedofielen in je buurt signaleert?

• Goed idee

Stemmen: 67 68,4%
  • Geen goed idee

Stemmen: 16 16,3%
  • Niet zeker / geen mening

Stemmen: 15 15,3%

• Totaal stemmers
    98
  • Topic Starter Topic Starter
Ben er toch tegen. Als iemand zijn straf heeft uitgezeten hoort hij niet meer op de publieke schandpaal te worden gebonden. Er is maar 1 persoon die straffen uitdeelt en dat is de rechter. Er moet natuurlijk wel worden gezorgd dat zo'n kerel niet tussen allerlei kinderen terechtkomt.
Om het nog niet te hebben over mogelijke wraakacties. Het zijn klootzakken, maar we moeten inderdaad geen barbaarse toestanden uitlokken waarbij burgers het recht in eigen handen gaan nemen en misschien over gaan tot moorden. Ik vind echter wel dat kinderverkrachters zeer zwaar gestrafd moeten worden, de 'straffen' die momenteel gegeven worden zijn soms echt schandalig te noemen.

Om het nog niet te hebben over mogelijke wraakacties. Het zijn klootzakken, maar we moeten inderdaad geen barbaarse toestanden uitlokken waarbij burgers het recht in eigen handen gaan nemen en misschien over gaan tot moorden. Ik vind echter wel dat kinderverkrachters zeer zwaar gestrafd moeten worden, de 'straffen' die momenteel gegeven worden zijn soms echt schandalig te noemen.

veel van die gasten zijn geestelijk gewoon niet in orde en zijn zelf in hun jeugd misbruikt. of de straffen niet kloppen of niet ga ik niet over discussieren, wel moet er meer research gedaan worden naar de behandeling van dergelijke gasten.

Kan iig niet genezen worden, is al onderzocht dacht ik. Een homo kan je niet hetero maken en een hetero kan je niet homo maken (alhoewel sommige superdudes) en een pedo kan je niet aanleren dat ie van volwassenen moet houden.

Guantanamo bay voor pedo's dan maar ;)

Kan iig niet genezen worden, is al onderzocht dacht ik. Een homo kan je niet hetero maken en een hetero kan je niet homo maken (alhoewel sommige superdudes) en een pedo kan je niet aanleren dat ie van volwassenen moet houden.

zelfs als het niet afgeleerd kan worden kan het nog wel onderdrukt worden.
we weten nog maar heel weinig over hoe die dingen werken. welke delen van de hersenen het hoe en waarom erachter veroorzaken.

vroeger was het bij de oude grieken trouwens een onderdeel van de cultuur in sommige stadsstaten. menig oudere man hield er een schandknaapje op na :eek:

Zo is het ook daarom heeft TBS ook totaal geen zijn, castreren daarintegen weer wil.
Dat bij zo iemand zijn straf erop zit is een formaliteit niet meer of minder.
Die coïtusuele gevoelens blijft die hebben en in een kinderrijke buurt is het een kwestie van tijd voordat het weer mis gaat.

Goed idee, in UK/US is dit al het geval.

Nah dat gaat er bij niet echt in dat castreren, krijgen we een beetje de sharia. Want dat gaat zich dan uitbreiden tot volgende stappen enzo.

--

Laatst bewerkt:
Heb al meermaals gehoord dat zo'n site's self-defeating zijn. De pedofiel in kwestie wordt er vaak door de omgeving toe gedwongen te verhuizen of doet dat op eigen initiatief. Nieuwe woonplaats is dan meestal onbekend voor de gerechtelijke autoriteiten, dus controle vanwege politie wordt onmogelijk. Resultaat: pedofiel verzeilt in zijn nieuwe woonplaats in de anonimiteit en kan zijn gangen gaan.

goed idee, kank hem naar de kanker slaan

Lijkt me wel goed idee, alleen je hebt vast ook pedo's zich kunnen bedwingen, maar aan de andere kant komt dan nooit iemand te weten dat hij pedo is, dus komt hij ook niet op zo'n site hehe

Zo iemand hoort wat mij betreft uberhaupt niet zomaar buiten los te lopen...

Idd, lekker levenslangs in de bak proppen.
Hoef je zulke sites ook niet meer in de lucht te houden.

Om toch nog op de vraag te antwoorden:

Ja, zulke sites houden, als ik kinderen heb en zou weten dat er een pedo in de buurt is, kan je er rekening mee houden.

Lijkt me wel goed idee, alleen je hebt vast ook pedo's zich kunnen bedwingen, maar aan de andere kant komt dan nooit iemand te weten dat hij pedo is, dus komt hij ook niet op zo'n site hehe

Ik geloof dat meer dan de helft van alle TBS-ers weer terugvallen naar hun oude gewoonten.
Is het voor mij al niet waard, gewoon vastzetten die mensen.

Nah dat gaat er bij niet echt in dat castreren, krijgen we een beetje de sharia. Want dat gaat zich dan uitbreiden tot volgende stappen enzo.

wacht maar tot jij kinderen hebt, dan denk je wel anders meid ;)

eraf met die zak en laten doodbloeden !

wacht maar tot jij kinderen hebt, dan denk je wel anders meid ;)

eraf met die zak en laten doodbloeden !

Zoiets kan je niet maken als staat ongeacht wat iemand doet, door hem lichamelijk te verminken/pijn te doen doe je imo hetzelfde als wat een dader doet.

Ja tuurlijk wil ik mn kids dan niet in de buurt van zo iemand hebben, maar ik ben niet voor zo'n oplossing.

en wat als jouw kind wordt verkracht, en daardoor zelf pedo neigingen gaat krijgen?

ben je dan ook zo snel met je oordeel?
Als je verkracht bent geweest als kind krijg je geen pedo neigingen, maar HAAT je pedo's. Heb zo genoeg verhalen gehoord. Meestal doe je dan net het omgekeerde (overdreven beschermen van je eigen kinderen > zie Wacko Jacko). En nee die heeft geen kinderen misbruikt, is vrijgesproken.

Terug
Naar boven