AndroidHealthClinic

Wat vind jouw vrouw/vriendin van je anabolen gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een zielige bende hiero op dit forum. Jullie hebbe blijkbaar niets anders te doen dan een beetje ijdel te zijn en heel de dag in de spiegel kijke of je armpjes al gegroeit zijn. Daar is een naam voor nl compensatie. Dit forum is een verzameling kleine pikken blij elkaar. Zoek een vriendin en bereik iets ECHT in het leven.
JULLIE HEBBEN NIET EENS EEN VRIENDIN

Ik ben al 19 jaar getrouwd en over mijn kleine pik heb ik ook niet echt te klagen....maar inderdaad ....mijn armpjes (41cm koud) mogen wel nog een beetje groeien.....

Leg me eens uit, waarom ik een nerd ben om wat ik zeg? Omdat ik de hele dag met mezelf bezig ben? Compensatie.

Ga ergens anders de wannabee E-warrior uithangen .

Je hebt altijd van die r**ards die naar een bodybuilding forum gaan en dan klagen over mensen die kuren ...

Het is een bodybuildingforum , dus is het ook logisch dat er hier zijn die kuren .

Als je de r*tard wil uithangen en even internetheld wilt spelen omdat je weggepest bent van een ander forum , go get a life , echt !

Dit topic ruikt naar roidrage :army:
Spiel heeft gelijk! Bodybuilders zijn gewoon zielige figuren met een kort lontje!

Lol.
Komt er weer een rel aan :D

haha, zo blijft er leven in de brouwerij

Wat een zielig mannetje ben jij spiel en wat een duidelijk minderwaardigheidscomplex
heb jij, je moet juist respect hebben voor iedereen hier. weet je hoeveel doorzettingsvermogen je moet hebben in deze sport.
En als je echt een stoere jongen wilt zijn loopje een keer op een feest naar de grootste kerel en zeg je dat in zijn gezicht, maar dat durf je niet he sukkeltje.

Eigenlijk hoor je niet te reageren op die trieste ingetiefte computernerd maarja kan het toch niet laten.

Mijn vriendin vind het trouwens niet echt geweldig dat ik kuur, maarja
als ze wil dat ik ooit sterkste man word moet ze niet zeuren.
Het hoort er nou eenmaal bij.

Wat een zielige bende hiero op dit forum. Jullie hebbe blijkbaar niets anders te doen dan een beetje ijdel te zijn en heel de dag in de spiegel kijke of je armpjes al gegroeit zijn. Daar is een naam voor nl compensatie. Dit forum is een verzameling kleine pikken blij elkaar. Zoek een vriendin en bereik iets ECHT in het leven.

en toch meldt ie zich hier aan???

Hebben we het nog steeds over die prutser zonder derde been?

Ontopic nu anders dicht.

Jij hebt ook iets bereikt in je leven, je zet je zelf voor ECHT paal. Is dat jou manier van iets bereiken? Wat een lullootje ben je. Ga je nagels bij vijlen wereld redder.
En waarschijnlijk ben jezelf een vriendin van een bodybuilder geweest? Kan me iets bij voorstellen dat dat pijn doet. Hahahaha

Lool

Maar vertel eens wat over jezelf? Je gaat lid worden van een bodybuilderssite -waar je dus blijkbaar een hekel aan hebt- om mensen te bashen? Alleen compensatie is het niet er zijn voldoende builders met behoorlijke intelligentie en vriendin. Begrijp je standpunt niet goed verklaar je eens nader. Als je een stelling dropt moet je hem wel onderbouwen anders gaat het nergens over.

Sorry ik ben gewoon een gefrustreerd meisje, je hebt gelijk. Jullie moeten maar doen wat u blijkbaar zo gelukkig maakt. En wat ik gwn niet kan begrijpen. Maarja.. Ik ben nu eenmaal geene fitness. Ik ben gewoon een stom wijf dat nog dik is ook. En jaloers :-)

:thumbs:Goed bezig!

Sorry ik ben gewoon een gefrustreerd meisje, je hebt gelijk. Jullie moeten maar doen wat u blijkbaar zo gelukkig maakt. En wat ik gwn niet kan begrijpen. Maarja.. Ik ben nu eenmaal geene fitness. Ik ben gewoon een stom wijf dat nog dik is ook. En jaloers :-)

Lul nodig? want ik sta stijf van de test...en of je nu dik en lelijk bent maakt me geen **** uit! Wil je best van je frustraties afhelpen...

ja ze heeft er een probleem mee, eerst niet
maar na een enorme libidodip van mijn laatste kuur, heeft ze er zo haar bedenkingen bij gehad:rolleyes:

Mijn vriendin was daar wel even blij mee :P

Ze is er niet voor maar ze zegt als je weet wat je doet vind ik het niet erg. Ze steunt me in wat ik doe en wil doen. Maarja we gaan nu samenwonen dus wie weet verandert dat wel heel snel :P

Wat een zielige bende hiero op dit forum. Jullie hebbe blijkbaar niets anders te doen dan een beetje ijdel te zijn en heel de dag in de spiegel kijke of je armpjes al gegroeit zijn. Daar is een naam voor nl compensatie.

Wij compenseren fat bitches als jij, zodat het gemiddelde straatbeeld nog een beetje door de beugel kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven