XXL Nutrition

Wat vind jouw vrouw/vriendin van je anabolen gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die docu is idd cool. Gister nog gedownload in 720p.

Ik kuur alleen vanwege de kans op acne nie

• Topic Starter Topic Starter
Die docu is idd cool. Gister nog gedownload in 720p.

Ik kuur alleen vanwege de kans op acne nie
vaak zonnebankje nemen en als dat nog steeds niet helpt kan je antibiotica nemen tegen acne,ik weet dat die antibiotica helpt omdat mijn broer vroeger veel last had van acne en zijn dokter hem antibiotica had voorgeschreven,na een klein maandje waren zijn pukkels bijna allemaal verdwenen;)

heb die ook gezien, en zelfs daar spreken alle dokters mekaar tegen:rolleyes:

vaak zonnebankje nemen en als dat nog steeds niet helpt kan je antibiotica nemen tegen acne,ik weet dat die antibiotica helpt omdat mijn broer vroeger veel last had van acne en zijn dokter hem antibiotica had voorgeschreven,na een klein maandje waren zijn pukkels bijna allemaal verdwenen;)

A) ik heb huidtype 1 dus zonnen is een NOGO
B) ik zit nu al 8mnd aan de ROA

heb die ook gezien, en zelfs daar spreken alle dokters mekaar tegen:rolleyes:

Ja alleen 1 heeft er wetenschappelijk bewijs voor en de ander geeft hartkwalen etc de schuld van anabolen. Terwijl dat nooit bewezen is.

En dan heb je nog die achterlijke pa van die honkballer. NAKUREN homo.
Omdat die vent en zijn zoon hun huiswerk niet hebben gedaan gaan ze de anabolen de schuld geven van de zelfmoord. Tuurlijk jongens.

• Topic Starter Topic Starter
Ja alleen 1 heeft er wetenschappelijk bewijs voor en de ander geeft hartkwalen etc de schuld van anabolen. Terwijl dat nooit bewezen is.

En dan heb je nog die achterlijke pa van die honkballer. NAKUREN homo.
Omdat die vent en zijn zoon hun huiswerk niet hebben gedaan gaan ze de anabolen de schuld geven van de zelfmoord. Tuurlijk jongens.
IDD achter die zelfmoord moet er een groter probleem geweest zijn,heb na een kuurtje ook even een dipje,maar nog nooit aan zelfmoord gedacht
+1 bro:D

en die vader kent er iig geen kloten van,
hij zit alleen maar negatief te spreken erover.
en zegt dat alle jongeren steroids in hun aderen spuiten???
dat zegt al derect genoeg:mad:

je zwemmers werken na een kuur ook nog ....genoeg bewijzen van er hoeft er maar eentje van de bende zijn best te doen he....

Procentueel geef ik je gelijk, maar ze heeft het liever niet onder het motto dat je net zal zien dat ik bij de minderheid hoor.
Ze vond trouwens oxandrolon wel ok omdat dit veel minder (nagenoeg niet) bij de door mijn beoogde dosering, op de eigen productie drukt en niet aromatiseerd naar oestrogenen. Maar omdat je uit het niet gereguleerde cirquit nooit kan bepalen (tenzij je het laat testen door een lab) wat er nu inzit en hoeveel laat ik het maar voorlopig voor wat het is.
En zo lang is een jaartje nu ook weer niet.

Docu ook gezien. typisch voorbeeld van amerikaanse zondebokpolitiek en zonder zelf eerst te verdiepen in de materie een mening vellen.
En er zijn er inderdaad die met de verkeerde doelstellingen te onbezonnen een kuur doen en er dan later spijt van krijgen.
Dat zal je ook zien bij mensen die op die manier een tattoo laten zetten denk ik maar.

Laatst bewerkt:
Wat een zielige bende hiero op dit forum. Jullie hebbe blijkbaar niets anders te doen dan een beetje ijdel te zijn en heel de dag in de spiegel kijke of je armpjes al gegroeit zijn. Daar is een naam voor nl compensatie. Dit forum is een verzameling kleine pikken blij elkaar. Zoek een vriendin en bereik iets ECHT in het leven.
JULLIE HEBBEN NIET EENS EEN VRIENDIN

Welkom.

Bedankt voor je nuttige bijdrage :)

Wat een zielige bende hiero op dit forum. Jullie hebbe blijkbaar niets anders te doen dan een beetje ijdel te zijn en heel de dag in de spiegel kijke of je armpjes al gegroeit zijn. Daar is een naam voor nl compensatie. Dit forum is een verzameling kleine pikken blij elkaar. Zoek een vriendin en bereik iets ECHT in het leven.

Welkom, veel plezier op dit leuke forum.

Vriendin wou er eerst helemaal niets van weten, toen mocht ik het een keer doen :P

Nu staat mn kast vol voor de 2e, ze weet het maar word niet meer over gepraat..

Maatje S Piel, Welkom!

Wat zijn je Doelen?

Wat een zielige bende hiero op dit forum. Jullie hebbe blijkbaar niets anders te doen dan een beetje ijdel te zijn en heel de dag in de spiegel kijke of je armpjes al gegroeit zijn. Daar is een naam voor nl compensatie. Dit forum is een verzameling kleine pikken blij elkaar. Zoek een vriendin en bereik iets ECHT in het leven. JULLIE HEBBEN NIET EENS EEN VRIENDIN

Je hebt gelijk we zijn allemaal kneusjes. Mag ik je vragen hoe je aan deze vertrouwelijk informatie bent gekomen?

Hey welkom.
En wat heb jij zoal bereikt met je schrale lichaam waar geen vrouw naar omkijkt, waar als klap op de vuurpijl waarschijnlijk ook nog een k*t kop op staat.
Of ben je jalours aan het meekijken naar al het harde werk van echte mannen.
Ik hoor graag je reactie.

WB sniperx

Waarschijnlijk is Smalle Piel gedumpt omdat zn ex vreemdging met een dude die wél gespierd is. Ik vind het k*t voor je....

ik vind het maar erg zielig wat je hier doet zulle spiel, je eerste post en meteen zoeits
Ikzelf blijf ook om de huisvrede met de vrouw te bewaren natural for live, maar toch heb ik voor deze mannen hier veel respect, want 1 ding mag je niet vergeten, wie kuurt moet er MINSTENS evenveel voor doen dan een natural, voeding moet alleszins volledig in orde zijn, en je moet harder trainen ook, anders is het de investering niet waard. Ik heb ondertussen geleerd content te zijn met wat er bij mij natural gaat van komen, maar volg wel graag hoe de gasten die serieus kuren, het doen, en welke progressie ze maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven