Fitness Seller

Wat vind jouw vrouw/vriendin van je anabolen gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een zielige bende hiero op dit forum. Jullie hebbe blijkbaar niets anders te doen dan een beetje ijdel te zijn en heel de dag in de spiegel kijke of je armpjes al gegroeit zijn. Daar is een naam voor nl compensatie. Dit forum is een verzameling kleine pikken blij elkaar. Zoek een vriendin en bereik iets ECHT in het leven.
JULLIE HEBBEN NIET EENS EEN VRIENDIN

Eindelijk iemand die het snapt!

Kom eens wat vaker langs kerel, ik loop al jaren tegen dat tuig aan te trappen hier!!!
Nu heb ik eindelijk mijn maatje gevonden:)

de meeste hebben hier een vriend, dus daar zit je fout, he maus:D

ìk zou mijn "armpje" wel eens op zielespiel zijn nekje willen doen voor de spiegel. Weer
eens een andere ijdele pose.

Wat een zielige bende hiero op dit forum. Jullie hebbe blijkbaar niets anders te doen dan een beetje ijdel te zijn en heel de dag in de spiegel kijke of je armpjes al gegroeit zijn. Daar is een naam voor nl compensatie. Dit forum is een verzameling kleine pikken blij elkaar. Zoek een vriendin en bereik iets ECHT in het leven.

nerd..

Leg me eens uit, waarom ik een nerd ben om wat ik zeg? Omdat ik de hele dag met mezelf bezig ben? Compensatie.

Maar vertel eens wat over jezelf? Je gaat lid worden van een bodybuilderssite -waar je dus blijkbaar een hekel aan hebt- om mensen te bashen? Alleen compensatie is het niet er zijn voldoende builders met behoorlijke intelligentie en vriendin. Begrijp je standpunt niet goed verklaar je eens nader. Als je een stelling dropt moet je hem wel onderbouwen anders gaat het nergens over.

Leg me eens uit, waarom ik een nerd ben om wat ik zeg? Omdat ik de hele dag met mezelf bezig ben? Compensatie.

Haha kerel, je kent de vrouwen nog niet he...Ik ga trainen om er effe van weg te zijn:D

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Btw: Mijn vrouw denkt nog steeds dat het homeopathie is....:engel:

Omdat je een hele grote groep mensen veroordeelt en ook nog eens op aannames en vooroordelen. Dat is niet alleen dom het is zelfs een beetje arrogant omdat je daarmee aan een stukje zelfverheerlijking doet.

Echte kracht zit niet zoals jij denk in het veroordelen van anderen maar juist anderen in hun waarde laten.
Hierdoor sta je open voor andere visie's. Daar hoef je natuurlijk niet mee eens te zijn maar het kan je wel verrijken.

Helaas ben ik bang dat in jouw bekrompen houding daar geen plek voor is.
Toch daag ik je graag uit om eens met ons te delen wie jij eigenlijk bent en wat jouw doet geloven dat jij zoveel beter bent. En als je dat niet vind verwijs ik je terug naar alinia 2

OT:
Mijn vriendin vind het overdreven, maar ze zegt altijd dat ik maar moet doen wat ik graag wil doen zolang ik maar mezelf blijf.

Haha kerel, je kent de vrouwen nog niet he...Ik ga trainen om er effe van weg te zijn:D

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Btw: Mijn vrouw denkt nog steeds dat het homeopathie is....:engel:

Echt? Waarvoor ben je dan zogezegd homeo aan't prikken?

Vind dit wel een goeie trouwens. Haha.

Echt? Waarvoor ben je dan zogezegd homeo aan't prikken?

Vind dit wel een goeie trouwens. Haha.

Nee kerel...Lang niet meer, vroeger kon ik er nog mee weg...
Ze weet het al 2j ofzo en zaagt er nog steeds over behalve de laatste tijd, ik ben nu echt lief voor haar zegt ze

Je voelt je duidelijk geroepen tot het starten van onnozele dingen, wat denk je hiermee te bereiken? Als je fel tegen AAS gebruik ben, zoek dan niets in dit Topic. Een persoon met een dure auto zou jij waarschijnlijk ook af doen als "compensatie". Personen als jouw generaliseren, daar valt niet mee te discussieren.

omdat je het volgende zegt:

ik zie dit toch als een soort van onzekerheid naar jezelf.

jij denkt dus dat wij allemaal kansloze figuren zijn die de hele dag in de sportschool zitten, geen sociaal leven hebben en al helemaal nog nooit een meisje aangeraakt hebben.
Terwijl je ons geen eens kent!

Als je alleen maar naar jezelf kunt kijken en niet verder daarbuiten ben je in mijn ogen gewoon een zielig kansloos nerdje.
<O:p
Je zou eens moeten weten waar wij ons bezig mee houden. Als je misschien stopt met vooroordelen over bepaalde bevolkingsgroepen zal je wereld en kennis een groot stuk verbreden.
Stap uit die cirkel waar je in leeft en stel je wat meer open voor andermans mening en stop met die DOMME vooroordelen.
OT:
Met mijn vriendin heb ik het er nog geen eens over gehad omdat ik nu nog i.m.o. te jong ben voor AAS. Het is dus allemaal toekomst muziek en of ik dan nog steeds met dit meisje heb weet ik allemaal nog niet. Dat zien we dan wel;)

Wie gaat er nou moeite doen om zit aan te melde, en dan achter je beeldscherm de stoere jongen uit te hangen?

Op straat loop je met een boog van 3 meter om ons heen met je auschwitz-lichaampje

punt a, ben ik de enige die hier om moet lachen "de hele dag met mezelf bezig"
Kijk ouwe daar hebben wij dus een vriendin/vrouw voor.
het feit dat je lid wordt van een forum en ff wat onzin kwijt wil, zegt al genoeg.

en nu terug naar het onderwerp.
Ik laat ook mijn vrouw de spuit zetten, meer om het feit dat waneer het pijn doet dat ik haar de schuld kan geven en niet mezelf.
en nee ze heeft er geen problemen mee, behalve waneer ik doormaal over het feit dat ik pijn aan me reet heb.

ik vind spiel ronduit belachelijk dat hij blijkbaar enkel de kuurders er uit pikt om zijn zever tegen te lozen, Iemand die heel fervent naturel bezig ik kan je ook zeggend at hij overdreven met zijn lichaam bezig is, die werkt er ook elke dag aan.
ontopic : toen ik er met mijn vrouw over begon te willen kuren om er op mijn leeftijd nog iets van te maken, was 42j toen ik begon, heeft ze me het resoluut verboden, ik heb me er uiteindelijk bij neergelegd, eigenlijk heeft ze gelijk, je weet nooit he, ik weet dat ze vooral bang is dat ik me op deze leeftijd bepaald gezondheidsrisico's op de hals zou halen.
Maar ik heb er helemaal niets op tegend at de anderen het wel met AAS doen. Ik begrijp ook dat zo'n stap nemen moeilijker is als je zoals ik 20j getrouwd bent, ik begrijp dat kuren voor haar te ver gaat

Je gaat als hondenliefhebber toch ook nog op een katteforum zitten bashen? ???

Sommige vrouwen doen er te makkelijk over, ik kuur zelf niet maar ik ken iemand, die zelfs zijn vriending winstrol voert opdat ze er droger van zou komen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven