XXL Nutrition

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

olddutch

Monstrous Giant
Waardering
102
Lengte
1m85
Massa
118kg
Vetpercentage
15%
1 van de dingen vind ik bijvoorbeeld super irritant als (het zijn meestal vrouwen) machine's een half uur bezet houden zonder er werkelijk serieus op te trainen.
Ze zitten of liggen een beetje op die maschines en houden een gezellig thee-kransje en praten (tijdens hun bewegingen) over hun kinderen of weet ik wat voor dingen ... :mad: .

Van die mong*len die hele pleidooien kunnen houden over bankdruktechnieken maar nog nooit gedeadlift of gesquat hebben omdat ze vinden het slecht voor hun rug is en omdat ze al stevige benen (voetbal je weet tog) hebben.

meisjes kunnen niet van me afblijven.

mensen die niet komen om te sporten.

Dat de vrouwen niet van mijn lijf kunnen blijven en constant vragen of ze aan mijn brute spiermassa mogen voelen...

Maw : ik train thuis en soms begin ik wat te dromen waardoor mijn concentratie weg is

Dat de vrouwen hun kleren nog aanhebben. K*thoeren :mad:

mensen die op de apparaten gaan zitten en vervolgens een uur lang lullen...
mensen die totaal verkeerd trainen ( maw gewichten naar beneden laten vliegen etc )

-Instructeurs die zeggen dat ik te diep squat.
-Instructeurs die zeggen dat ik de gewichten zachter moet neerleggen bij dl/pendlays.
-Instructeurs van wie ik de bar niet van OH mag droppen, ondanks dat het bumperplates zijn.

Hier trek ik, badass als ik ben, me uiteraard niets van aan. :o

-Mensen die lachen als je een zware frontsquat failt.
-Tanktop badasses die bellen in de gym en denken dat ze sterk zijn omdat ze 80 benchen.
-De muziek in mijn gym, slam fm en de grootste janknummers ooit.
-De sfeer is er om te huilen, mensen trainen zonder ook maar enige vorm van inspanning, maar een paar gasten die daadwerkelijk iets liften dat wat voorstelt.

gezellig daar bij jou.

-Mensen die aan bezigheidstherapie doen ipv sporten. Vervolgens lopen te klagen dat ze na 2 jaar nog geen vooruitgang hebben geboekt. Maar "zwaar" trainen ho maar, want je wordt er zogenaamd "breed" van.
-Mensen die enorm staan te kreunen en te puffen met lichte gewichten.
-Instructeurtje die klaagt over mijn squat techniek en zegt het voor te doen en vervolgens bezwijkt onder het gewicht van mijn opwarm setje (en ik doe dat met maar 75kg :O)
-Instructeurtje die klaagt over mijn techniek bij andere oefeningen terwijl de anderen zeggen dat het gewoon goed is
-top-40 popie-jopie dance/trance troep
-Geen los squat rek :(

Maar goed er zijn vast mensen die zich ook aan mij storen.

-Mensen die aan bezigheidstherapie doen ipv sporten. Vervolgens lopen te klagen dat ze na 2 jaar nog geen vooruitgang hebben geboekt. Maar "zwaar" trainen ho maar, want je wordt er zogenaamd "breed" van.
-Mensen die enorm staan te kreunen en te puffen met lichte gewichten.
-Instructeurtje die klaagt over mijn squat techniek en zegt het voor te doen en vervolgens bezwijkt onder het gewicht van mijn opwarm setje (en ik doe dat met maar 75kg :O)
-Instructeurtje die klaagt over mijn techniek bij andere oefeningen terwijl de anderen zeggen dat het gewoon goed is
-top-40 popie-jopie dance/trance troep
-Geen los squat rek :(

Maar goed er zijn vast mensen die zich ook aan mij storen.
:roflol:
Irriteer me nergens meer aan sinds ik m'n eigen home gym heb :)
Ik werk op onregelmatige tijden en de enigste gym die 's nachts open is zit in de bijlmer, heb geen zin om elke keer zo'n pokke end te rijden.
Ook haat ik het als iemand te lang een apparaat in beslag neemt

1 van de dingen vind ik bijvoorbeeld super irritant als (het zijn meestal vrouwen) machine's een half uur bezet houden zonder er werkelijk serieus op te trainen.
Ze zitten of liggen een beetje op die maschines en houden een gezellig thee-kransje en praten (tijdens hun bewegingen) over hun kinderen of weet ik wat voor dingen ... :mad: .

ik dacht dat jij ook in olympic trainde?

-k*t muziek
-het feit dat ze liever geld uitgeven aan nutteloze apparaten dan aan een powerrack of een platform
-een van de instructeurs is de grootste kl***zak die ik ken
-de algehele sfeer is gewoon k*t

wat trainen veel mensen bij k*tgyms zeg!
bij ons hebben ze goede motiverende muziek, goede (wedstrijd)begeleiding, gemotiveerde mensen en toereikend materiaal. Lees dus dat dat lang niet overal zo is.

- mensen die de dumbbells niet op de juiste plek terug leggen en je vervolgens altijd moet zoeken om er 2 van gelijk gewicht te vinden.
- mensen die oefeningen in het squatrack doen (vooral als het druk is) welke ook elders kunnen, curls bijvoorbeeld.
- van die gastjes van rond de 20, aan de AAS die denken het helemaal te zijn ... terwijl ze de basis oefeningen nog niet eens goed kunnen uitvoeren.
- mensen die erg lange rust (praat) pauzes houden en daardoor de doorstroming belemmeren.
- te weinig mooie meiden.

-Mensen die curls doen in het squatrek. <- gebeurt zo af en toe is, niet heel vaak last van.
-Mensen die tijdens een setje foute adviezen gaan geven. <- paar keer gebeurd, maar niet meer.
-Breezahboys die 1839749324 setjes gaan benchen terwijl ik ook moet. <- monday evening...

Geen idee. Ben niet zo met andere mensen bezig als ik aan het trainen ben.

R&B -> dat was 't eigenlijk

edit: dumbbells waarbij je steeds moet kijken of ze niet uit elkaar gaan vallen.

- mensen die je heel tijd aan kijken
- k*t muziek (elke dag het zelfde, en jarige 90 shit)

de rest is ok

Terug
Naar boven