Fitness Seller

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

• Jumpers
  • Johnny's
  • Mensen die denken dat dé man van de fitness zijn
  • Mensen die je iedere training ziet en nog steeds geen goeiedag zeggen
  • Mensen die meer babbelen dan trainen

:rolleyes:

- Mensen die komen om te socializen, en niet om te sporten.
- De muziek. Lang leve de portable media players....
- Tekort aan squatracks/powerracks. 1 Squatrack aanwezig, en 4 benches..
- Mensen die gaan klagen als je een deadlift te snel dropped, en daarbij te veel geluid maakt. If you want silence, go home and meditate, you f*ck.
- Instructeurs die zeggen dat ze geen pussies trainen, en daarna iedereen op de apparaten pleuren... Wel lachen eigenlijk :roflol:
- Mensen die je vreemd aankijken als je barefoot aan het squatten/deadliften bent
- Instructeurs die er alleen zijn om een praatje te maken. Serieus, er is 1 'instructeur' hier die niks anders doet dan praten met de leden. En dat valt ook te zien...

Gelukkig zijn er enkelen die wel *aardig* trainen. Zijn maar een stuk of 3-4 mensen die deadliften, inclusief mezelf. En volgens mij ben ik de enige die squat... :o

Geen idee. Ben niet zo met andere mensen bezig als ik aan het trainen ben.

Tijdens de set niet nee, maar tussen door zie ik mensen steeds van die rare dingen doen.

Zoals een knul met een shirt met hardcore erop 1/8 squats maakt... dan is het weer hoog tijd voor mijn mantra:

- Must not care
- Will not care
- not my problem.

Of zoals iemand anders het passend verwoordde:

I must not care.
Care is the mind-****er.
Care is the belittling breath that brings unwanted obligation.
I will face my cares.
I will tell them to **** off and ignore them.
And when they have gone past I will turn the inner eye to see their path.
Where the cares have gone there will be nothing.
Only I will remain.

(karma voor wie weet waar dit op gebaseerd is)

ik irriteer me mateloos aan:
-Mensen die apparaten bezet houden en maar halve bak trainen.
-Mensen die in je rust gesprekken aanknopen
-Ontbreken van zware dumbbells
-Beperkte apparaten voor de serieuze oefeningen (BP o.a.)
-Instructeurs die twijfelen of je wel naturel bent
-Het gericht zijn van de sportschool op health, daarmee echte sporters teniet doen, en mesnen wel €100,- laten betalen voor een bloedanalyse.
-Geen vetmeting met tang doen
-Gestandaardiseerde schema's maken
-K*t muziek
-Alleen tegen brede mannen zeggen dat ze geen tank top aanmogen, en ecto's mar laten lopen. Sowieso al een k*t beleid.

Nu denken jullie, waarom train je er nog? No worries, ik ga er weg :D

breezah shit.
K*t muziek
personeel weet echt nergens iets van.
squatrek? bestaat niet
60 euro p maand. olee.

irriteer me ook nog best wel aan die sportinstructeur, die zich overal mee bemoeied en toen een vriend van me een schema vroeg wil je niet weten wat voor 1 hij kreeg ;ppp

K*tmuziek.
Van die mense die 1 setje doen, dan een kwartier in de spiegel kijken of hun haar nog goed ligt.
K*tmuziek.
Die donkere types die met 6man een uur de bench bezet houden zonder iets te doen.

*Irritante gasten die denken dat ze meerdere bankjes/atributen in een keer bezet kunnen houden.
*Irritante huisvrouwen die de hele tijd lopen te staren.
*Irritante gasten die een oefening meer bezet houden dan bezig zijn.

Gelukkig train ik vaak smorgens zodra de gym open gaat dus alles voor mezelf, alleen de starende huisvrouwen blijven dan over...

Mensen die krantjes of tijdschriften mee de zaal in nemen en dan de smith machine als tafel gebruiken:mad:

Of inderdaad mensen die gaan kamperen op machines en als je ze vraagt hoeveel setjes ze nog moeten, zeggen ze dat ze nog 10 minuten moeten.???:mad:

mensen die denken dat ze breed zijn.
Mensen die in een groepje ouwehoeren en keihard lachen en overlast veroorzaken.Een sportschool is om te trainen, geen hanghok

wat ik zo irritant vind is als ik zo zwaar ga dat gelijk heel de s portschool moet kijken dat vind ik zo irritant omgg niet normaal

IDD, br33zers, en vooral weer zon mong**l die zijn borst traint, waarmee die eerst een brutale 50kg smith chest-press neemt, en daarna een brutale 60 kg met heel veel pijn en moeite peck deck flye's, en mij dan aankijkt van "Wat moet je ???" ik zat hem diep in me zelf uittelachen.

smerige contracten met een sneaky opzegtermijn en stille verlenging. ga nooit meer in een gym trainen als mijn abo eenmaal verlopen is (opzegging 6 maanden van tevoren ingeleverd dit keer), lekker investeren in eigen apparatuur.

Niks. Als ik in de gym ben zie of hoor ik niks meer, en ben ik alleen maar gefocust op het ijzer. Ook al komen er tien clowns, 15 tijgers, 5 olifanten en een hele horde andere circusklanten de gym binnen om een feestje te bouwen waarbij zij al hun kunstjes vertonen, ik geef geen krimp en gun ze geen blik waardig. Alleen het ijzer telt op dat moment.

Zelfs al komt Bokito binnenstormen, dat maakt me ook niet uit. Kunnen we samen deadliften.

mensen die met mij komen praten terwijl ik aan het trainen ben

De muziek die ze daaien in mijn gym...godsklere wat een k muziek !
Erger ik me kapot aan....heb daarom ook maar een ipod aangeschaft over 3 weekjes in huis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

- mensen die wijs doen door te zeggen dat 't te zwaar is, haal met moeite 6 reps dan. terwijl ze zelf een gewicht op pakken dat mijn pink nog wel omhoog krijgt.
- ben je net bezig met een oefening komt iemand vragen of 't nog lang duurt
- slechte begeleiding, instructeurs laten het 1 x zien en dan zoek je het maar uit.:fire:

steeds meer redenen om een eigen gym te bouwen.:lifter::bierbang:

Dat er Jumples gegeven wordt bij mijn gym...

Terug
Naar boven