AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie

joris123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
Hoi allemaal
ik heb geen idee of ik veel spier heb of weinig dus weet niet of ik moet aankomen om er beter uit te zien of gewoon vet verliezen omdat ik genoeg spier heb. Hier is wat info

- 16 jaar
- 68 kilo
- 1.83
- 15 % vet
- arm omvang 31cm
- borst omvang 103 cm
- buik omvang 82 cm
- vet vrije massa 57.8 kg

je hebt nooit genoeg spier dus ik zou zeggen gain ze

Edit: nu zie ik het pas 68kg voor 1m83, dan heb je zeker niet genoeg spier.(niet grof bedoeld of zo)

Laatst bewerkt:
Inderdaad, en status zegt niet zoveel als een foto vindt ik.
De een weegt 80 kilo en is een facking buffel, en de ander weegt 80 kilo en is een ecto eersteklas.

Zoals naturell al zegt, spier heb je nooit genoeg dus als ik jou was zou ik er flink tegenaan gaan. Rustig opbouwen en vooral de lol erin blijven houden. Geen dingen met tegenzin doen en dan berijk je zelf een punt waarvan jij zegt, dit is genoeg(alleen dat wordt steeds meer ene meer en meer:P)
Succes!

Inderdaad, en status zegt niet zoveel als een foto vindt ik.
De een weegt 80 kilo en is een facking buffel, en de ander weegt 80 kilo en is een ecto eersteklas.

Zoals naturell al zegt, spier heb je nooit genoeg dus als ik jou was zou ik er flink tegenaan gaan. Rustig opbouwen en vooral de lol erin blijven houden. Geen dingen met tegenzin doen en dan berijk je zelf een punt waarvan jij zegt, dit is genoeg(alleen dat wordt steeds meer ene meer en meer:P)
Succes!

Heeft ook met lengte temaken natuurlijk.

@Topicstarter, gewoon gaan bulken.

1. Vreet
2. Vreet
3. Train. maar doe gewoon chill man je bent pas 16. Lees wat stickies over voeding en training, hebben mij ook erg geholpen :D

Voor jouw lengte kan je wel iets bijkomen ja.

ik kan mijn stats redelijk vergelijken met die van jou. Ik ben zelf 15 jaar, 1.81m en weeg 67kg, maar mijn bf is maar 7%. Dus wat ik van de stats kan zien heb je te weinig spiermassa, maar dat kan natuurlijk heel anders zijn in het echt. Ik doe nu enorm mijn best om aan te komen, dus bij jou mogen er ook best nog een paar kilootjes bij, succes!:D

Terug
Naar boven