- Lid geworden
- 7 jun 2003
stuur een pm of mailtje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by daanbreejen
kom op hey, ban deze gast ff ofzo, dity gaat toch nergens meer over!!!
Originally posted by Bodyman
volgens mij is dit een gast die al eerder gabant is namelijk hellslayer
Originally posted by bart82
heb admin 'm gisteren al laten natrekken...
bleek toch een nieuw member te zijn...
Originally posted by Esperantisto
Ik lette eerst niet op Bodyman, maar begon 'm steeds minder grappig te worden.
Oli wist me laatst ook flink te irriteren, maar heeft af en toe inhoudelijk interessante opmerkingen en zijn humor is meestal wel om te lachen, dus inmiddels hebben we het 'afgezoend' al heb ik enorme zin hem zsm IRL te zien omdat ik nu ECHT wil weten of de foto's kloppen, kan ik 'm als dat niet waar is even IRL.
De humor van Bodyman is me te plat.
En laf is ie bovendien! Heeft zijn flauwe antwoord op mijn serieuze vraag om een vakantietraining alweer weggehaald zodat mijn boze reactie nergens op slaat en gaat dan schijnheilig vragen waar ik het over heb..
OPZOUTEN! Als hij bij B&F ook zo gaat beginnen.. ga ik kijken of er een 'ignore' functie bestaat , kan ik 'm privé bannen!
Espi
Originally posted by Bodyman
Ik heb die reply niet weggehaald hoor dat heeft iemand anders gedaan een mod dus
Originally posted by Esperantisto
PS: zeg Oli, wil best wel een afspraakje (heel serieus bedoeld hoor) maken, kom nl. volgende week naar Charleroi Verbergen kan niet meer! Ik zal als ik er aan denk mijn digi-camera meenemen en ons 2-tjes laten fotograferen, dan is dat het definitieve bewijs!
Originally posted by Big Steve
Dat vindt iik nou ook van jou bobbojantje
Is bannen daar dan zo een taboe? (met alle respect trouwens)Originally posted by Esperantisto
Als hij bij B&F ook zo gaat beginnen.. ga ik kijken of er een 'ignore' functie bestaat , kan ik 'm privé bannen!
Espi