ovation
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja probeer je vriendin dan maar eens uit te leggen waar die andere 2cm zijn?
Ik weet wie op de bank slaapt dan............
Geen geintjes, kan het missen maar als ik het terug zou krijgen zou ik dat willen.
Hoe speel je het in godsnaam klaar om dat op te maken uit mijn postDus volgens jou zijn orals op de lange termijn beter? Ik dacht altijd dat het andersom was.

Hoe speel je het in godsnaam klaar om dat op te maken uit mijn post![]()

hoeveel keer heb je dan wel niet gekuurd dat je lul gekrompen is ? hier heb ik namelijk nooit van gehoord en ik ken redelijk wat mensen die veel gekuurd hebben...
Een aantal korte kuurtjes, en 2langere (10,14weken). Maar ik weet niet hoe dat is gebeurd het doet er ook niet toe maar het is wel gebeurd.

man je mist geen 2 cm ,,je hebt gewoon keihard gesquat en heb je nu monsterbenen en in verhouding lijkt je lul nu kleiner door je monster quadricepsJongens het is maar 2cm op het geheel hoor, is niet het einde van de wereld.
Vooral het hart he. Bij een zwak hart vooral gevaar voor overlijden op jonge leeftijd. Op lange termijn kan het gezond hart ook aangetast worden. Verder heb je op lange termijn natuurlijk verhoogde kans op prostaat problemen. Ernstige leverproblemen zal je minder vaak zien omdat je al flink wat orale anabolen moet nemen, en lang genoeg, om blijvende schade te veroorzaken.
Wat ik toch wel het meest zie, is dat bij aanvang van een kuur er enthausiasme is en opleving in het doen en laten van alles. Veel gedoet, hard trainen, goed eten, graag je omgeving opzoeken.
Na afloop van de kuur komt het dan voor dat de training wat suffer en minder driftig wordt, er wordt wat gekeken, en sommige stralen vertwijfeling uit over zichzelf.
Na verloop van tijd slenteren sommige maar wat, en is eigenlijk de opzet van de dedicated periode en hoge versnelling en levendigheid, die zich ook voortzet in al het andere, nog nauwelijks af te lezen.
Vreemdgenoeg heb ik van gebruikers nog nooit serieuse leverklachten gehoord, ook niet van zware D-boll slikkers zonder routine. Terwijl dat toch vaak als eerste wordt genoemd. Hartklachten weleens, niet fataal, maar wel steken. Wat ik eigenlijk het meeste hoor is dus de moelijke omgang met de down na afloop van een kuur. En kortademigheid.
En soms gewoon bodybuilding minder interessant vinden. Al hangt het heel erg af van persoon tot persoon en z'n ambities.
Het scheelt ook in hoeverre een persoon de terugval na een cycle al van te voren heeft geaccepteerd denk ik.
Ik heb nl. nooit een psychologische dip na een cycle.

Dus volgens jou zijn orals op de lange termijn beter? Ik dacht altijd dat het andersom was.
Jongens het is maar 2cm op het geheel hoor, is niet het einde van de wereld.
het zit hem ook niet in de lengte , maar in de breedte
Het scheelt ook in hoeverre een persoon de terugval na een cycle al van te voren heeft geaccepteerd denk ik.
Ik heb nl. nooit een psychologische dip na een cycle.