XXL Nutrition

Wat voor schoenen loop jij op?

Sneakers niet haten!
SkechersShapeUps-1024x1024.jpg

:hedbang:

Wat een jank topic zeg :rolleyes:
Post gewoon wat voor schoenen je draagt met desnoods een pic van google of..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nike SB's, ken geen betere originelere schoenen die zo lang mooi blijven!

• Topic Starter Topic Starter
airmax classics
je weeeet tochhh

G-Star outlet zullen ze het sowieso hebben. Daar hebben ze een hele schoenenafdeling van G-Star.
Anders een keer naar Amsterdam, je loopt één winkel van de Score binnen en ze bellen de filialen verderop in de straat af of ze die daar binnen hebben staan;)

en

heeel fijn :)

Lol, ik noem o.a. de schoenen K-Swiss en ik krijg er meteen gekanker over van elke kant :rolleyes:

Nogmaals, als je bullshit tegen mij post, lees dan op z'n minst al mijn posts door. Totaal niet relevant wat je nu post. Discussie is onderhand al verder gegaan dan sneakers met een roos kleurtje wat sowieso ook voor homo's is.

Reported wibra boy.:)

nike air max acg - 160

asics (half hoog) - 80?

Nee heb ze gezien bij men at work en heb ff op internet gekeken maar er blijken maar een aantal vestigingen G star schoenen te verkopen. Er zat ook nog een andere winkel in de stad met die schoenen ik ga er woensdag naar toe dus laat je het weten;)

Thanks goos ;)

Kon het online nergens vinden, ben morgen misschien ook even in de stad. Vind het wel nice shoes, moet toch nieuwe hebben voor de winter.

Gadverdamme zeg. Zou niet dood gevonden willen worden in die wijven schoenen als D&G. Lakschoentjes, lawl. En nike airmax gooi ik al helemaal het vuur in... Lopen toch alleen maar van die 'Hardcore kampers' op. Meteen als ik iemand op Nike Airmax zie denk ik '' Oh, dat is goedkoop volk ''.

Loop zelf gewoon op wat sneakers als Adidas en K-Swiss. Lopen heerlijk, zien er niet patserig uit, sportief maar nog steeds casual. Prima prijsje ook vaak.

Snap het niet, die vrouwen schoentjes allemaal voor die honderden euro's. Waar doe je het precies voor? Vrouwen? Kan je zeggen dat veel dat een afknapper vinden...

Dat zegt genoeg over jezelf niet over degene die je beoordeelt ;)

LOL @ 69ingChipmunks

Awesome comeback! Report voor wat eigenlijk? Woordje '' Gekanker '' ? Gewoon Nederlands woord voor 'gezeik'. Totaal niet relevant op de ziekte.

Had je misschien zelf kunnen beredeneren als je niet elke zaterdag onder de invloed zou zijn van je lijntjes sos ;)

Dat zegt genoeg over jezelf niet over degene die je beoordeelt ;)

Iedereen heeft vooroordelen. Deal with it, hypocrite.

Oke. :o

Terug
Naar boven