69ingChipmunks
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 322
- Lengte
- 1m81
lol je kraakt lacoste en andere schoenen af en je draagt zelf k-swiss ?
not sure if srs
Als je nou zoiets draagtDan kan ik me nog voorstellen dat je commentaar hebt, maar kswiss??[afbeelding niet meer beschikbaar]
Zeker niets mis met Lacoste. Doelde meer op de combinatie van al die merken samen zoals ik die hierboven al eens beschreven heb. Als je zo'n wanhopig geval bent dat vol vrouwen kleding zit, pis ik echt over je heen irl.
Snap niet waarom ''mannen'' die shit allemaal dragen in combinatie met elkaar. Waarin ze mensen gewoon IN PROBEREN TE WRIJVEN met '' kijk mij, met me merkjes ''. Echt van die superdude kleding als lakschoentjes, bjorn borg boven je broek uit te laten komen alleen maar omdat iedereen dat doet, van die ed hardy bs flashy cloths aan, nichelson in het t*ring groot op z'n jas etc etc etc. Dit soort ventjes loop ik omver.
Totaal begrijpelijk als je veel om je 'appearance' geeft. Doe ik ook. Maar hou het dan wel bij van die fatsoenlijke ''mannen'' merken, als; Calvin Klein, Hilfiger, Hugo Boss etc. en niet die shit voor pubers en gladde turken. (Zal wel weer heel veel bullshit over horen, maargoed... laat maar komen
)kwiss is het grootste n*ger merk alltertijden, als je een n*ger bent geef ik je gelijk, maar verder vindt ik het echt k*t schoenen vooral als je die lip ook nog helemaal omhoog zet en gestrikt.
Dat mensen echt zo ver gaan denken om een paar schoenen. De K-swiss die ik toevallig nog heb staan is:
Lopen fijn, zien er fatsoenlijk uit, lekker prijsje, doe er ontiegelijk lang mee, platte zolen vind ik erg fijn voor squats en leg press... = win voor mij
Omg, dit dus... +34876938576495867359 and many more... Wtf doet dit hier op Alpha DBB? Sta echt versteld van de types die hier rond hangen eigenlijk. Had meer van die nonchalante reacties verwacht in de zin van '' Wtf is this bullshit, u phaggot? U mad bro? Ik koop gewoon degelijke shit wat er fatsoenlijk uitziet... Wil er niet uitzien als een superdude ''.
AL die anti-superdude comments van iedereen hier en dan krijg je dit..
Vind het toch wel amuserend genoeg om terug te komen elke keer eigenlijk...