Fitness Seller

Wat voor schoenen loop jij op?

lol je kraakt lacoste en andere schoenen af en je draagt zelf k-swiss ?
not sure if srs

Als je nou zoiets draagt
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Dan kan ik me nog voorstellen dat je commentaar hebt, maar kswiss??

Zeker niets mis met Lacoste. Doelde meer op de combinatie van al die merken samen zoals ik die hierboven al eens beschreven heb. Als je zo'n wanhopig geval bent dat vol vrouwen kleding zit, pis ik echt over je heen irl.

Snap niet waarom ''mannen'' die shit allemaal dragen in combinatie met elkaar. Waarin ze mensen gewoon IN PROBEREN TE WRIJVEN met '' kijk mij, met me merkjes ''. Echt van die superdude kleding als lakschoentjes, bjorn borg boven je broek uit te laten komen alleen maar omdat iedereen dat doet, van die ed hardy bs flashy cloths aan, nichelson in het t*ring groot op z'n jas etc etc etc. Dit soort ventjes loop ik omver.

Totaal begrijpelijk als je veel om je 'appearance' geeft. Doe ik ook. Maar hou het dan wel bij van die fatsoenlijke ''mannen'' merken, als; Calvin Klein, Hilfiger, Hugo Boss etc. en niet die shit voor pubers en gladde turken. (Zal wel weer heel veel bullshit over horen, maargoed... laat maar komen :rolleyes:)

kwiss is het grootste n*ger merk alltertijden, als je een n*ger bent geef ik je gelijk, maar verder vindt ik het echt k*t schoenen vooral als je die lip ook nog helemaal omhoog zet en gestrikt.

Dat mensen echt zo ver gaan denken om een paar schoenen. De K-swiss die ik toevallig nog heb staan is:
K-Swiss_Lozan_II.jpg

Lopen fijn, zien er fatsoenlijk uit, lekker prijsje, doe er ontiegelijk lang mee, platte zolen vind ik erg fijn voor squats en leg press... = win voor mij

Omg, dit dus... +34876938576495867359 and many more... Wtf doet dit hier op Alpha DBB? Sta echt versteld van de types die hier rond hangen eigenlijk. Had meer van die nonchalante reacties verwacht in de zin van '' Wtf is this bullshit, u phaggot? U mad bro? Ik koop gewoon degelijke shit wat er fatsoenlijk uitziet... Wil er niet uitzien als een superdude ''.

AL die anti-superdude comments van iedereen hier en dan krijg je dit.. :rolleyes:

Vind het toch wel amuserend genoeg om terug te komen elke keer eigenlijk...

Zeker niets mis met Lacoste. Doelde meer op de combinatie van al die merken samen zoals ik die hierboven al eens beschreven heb. Als je zo'n wanhopig geval bent dat vol vrouwen kleding zit, pis ik echt over je heen irl.

Snap niet waarom ''mannen'' die shit allemaal dragen in combinatie met elkaar. Waarin ze mensen gewoon IN PROBEREN TE WRIJVEN met '' kijk mij, met me merkjes ''. Echt van die superdude kleding als lakschoentjes, bjorn borg boven je broek uit te laten komen alleen maar omdat iedereen dat doet, van die ed hardy bs flashy cloths aan, nichelson in het t*ring groot op z'n jas etc etc etc. Dit soort ventjes loop ik omver.

Totaal begrijpelijk als je veel om je 'appearance' geeft. Doe ik ook. Maar hou het dan wel bij van die fatsoenlijke ''mannen'' merken, als; Calvin Klein, Hilfiger, Hugo Boss etc. en niet die shit voor pubers en gladde turken. (Zal wel weer heel veel bullshit over horen, maargoed... laat maar komen :rolleyes:)

Dat mensen echt zo ver gaan denken om een paar schoenen. De K-swiss die ik toevallig nog heb staan is:
K-Swiss_Lozan_II.jpg

Lopen fijn, zien er fatsoenlijk uit, lekker prijsje, doe er ontiegelijk lang mee, platte zolen vind ik erg fijn voor squats en leg press... = win voor mij

Omg, dit dus... +34876938576495867359 and many more... Wtf doet dit hier op Alpha DBB? Sta echt versteld van de types die hier rond hangen eigenlijk. Had meer van die nonchalante reacties verwacht in de zin van '' Wtf is this bullshit, u phaggot? U mad bro? Ik koop gewoon degelijke shit wat er fatsoenlijk uitziet... Wil er niet uitzien als een superdude ''.

AL die anti-superdude comments van iedereen hier en dan krijg je dit.. :rolleyes:

Vind het toch wel amuserend genoeg om terug te komen elke keer eigenlijk...

Welkom op DBB. Zo gaat het hier elke zondag aan toe :)

:o:p:rolleyes::eek::D;):)

Smaak hebben mag dus niet?

Maar erbij lopen als een lompe boer is dus chill als bb'r?

Welkom op DBB. Zo gaat het hier elke zondag aan toe :)

:o:p:rolleyes::eek::D;):)

Zeg het niet vaak tegen een comment die afkomt van 'Jordybuild', maar inderdaad...

DBB is Hypocriet tot en met, sjezus.
Maargoed deze plek bomvol zit met leerstof. En die comments van o.a. uit deze secties maken mij dag toch weer goed :p

---------- Post toegevoegd Sun 25 Sep 2011 om 16:45 ----------

Smaak hebben mag dus niet?

Maar erbij lopen als een lompe boer is dus chill als bb'r?

Ben je nu echt zo dom of ben je gewoon koppig?

Lees eerst mijn hele post eens door voordat je dit soort comments maakt. Als je m'n comments niet leest, prima, schrijf ook hele boekverhalen soms merk ik. Maar post dan helemaal niets als het tegen mij is.

Lul nou niet zo stom Chipmunks, niks mis met een paar sneakers met opvallende kleurtjes of wat dan ook.
Niet iedereen loopt op witte K swiss die 10 jaar geleden al na elk seizoen in de uitverkoopbak lagen.

zwarte air max, heb 3-4 jaar op witte gelopen
En heb adidas voor op stage enzo :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lul nou niet zo stom Chipmunks, niks mis met een paar sneakers met opvallende kleurtjes of wat dan ook.
Niet iedereen loopt op witte K swiss die 10 jaar geleden al na elk seizoen in de uitverkoopbak lagen.

Lol, ik noem o.a. de schoenen K-Swiss en ik krijg er meteen gekanker over van elke kant :rolleyes:

Nogmaals, als je bullshit tegen mij post, lees dan op z'n minst al mijn posts door. Totaal niet relevant wat je nu post. Discussie is onderhand al verder gegaan dan sneakers met een roos kleurtje wat sowieso ook voor homo's is.

Lol, ik noem o.a. de schoenen K-Swiss en ik krijg er meteen gekanker over van elke kant :rolleyes:

Nogmaals, als je bullshit tegen mij post, lees dan op z'n minst al mijn posts door. Totaal niet relevant wat je nu post. Discussie is onderhand al verder gegaan dan sneakers met een roos kleurtje wat sowieso ook voor homo's is.

Al jouw posts zijn toch bullshit, want je koopt gewoon schoenen die je leuk vindt, daar hoeft geen gegronde ethische, morele, diplomatieke of wat dan ook voor afweging achter te zitten.

In before Eddine's schoenen

Al jouw posts zijn toch bullshit, want je koopt gewoon schoenen die je leuk vindt, daar hoeft geen gegronde ethische, morele, diplomatieke of wat dan ook voor afweging achter te zitten.

Precies. Geef alleen mijn mening over die lakschoentjes en Nike Airmax. Daar is een forum sectie toch voor? Feiten en meningen uit te delen?

Maar als iedereen ineens op mijn comments begint te reageren als een ongesteld wijf, voed je mij alleen maar meer met meer stof om mijn punt te bewijzen dat de meeste mensen op Nike Airmax en van die vrouwen kleding aan kneuzen zijn(Inb4 pics-of-awesome-BB'ers-with-these-shoes-on). Vooral als ze hier macho komen doen op DBB.

• Topic Starter Topic Starter
Vind deze ook heel tof

Gvd, en ik nog wel denken dat ik alpha genoeg was tussen die D&G, Ugg's, Lacoste etc. schoentjes. :roflol:

Lol @ al die wanhopige mannen met hun wijven kleertjes ;) D&G lak schoentjes, Uggs voor in de winter, strakke g-star broeken van hun zus, bjorn borg boxer, nickelson jas met bond kraag.... En dan alpha komen doen op DBB en aankomen met pindakaas verhalen.

Waar doen jullie het eigenlijk allemaal voor, als ik vragen mag? Die honderden euro's aan kleren die je elke dag aanhebt moet toch wel een doel hebben?

Hoop niet dat je mij nu probeert te beschrijven met je D&G, G-Star en Bjorn Borg verhaal, want dat ga ik je verkrachten als ik de kans krijg.

Die zooi is ook PAUPER

Gaydar overload.jpg

Wat een bende meisjes hier, wie trekt er nu foto's van zijn schoenen :roflol:

Dit topic is niet meer gewoon Beta dit is f*cking omega.

Superdude's they are everywhere :bang:

Botticelli €220,- duurte schoenen tot nu toe en zitten redelijk goed. Vond air max beter zitten.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

U mirin'?

Terug
Naar boven