XXL Nutrition

Peiling Wat voor werk doe jij?

Bezoekers in dit topic

pooier en in slechte tijden parttime inbreker en drugsdealer,

grote voorkeur voor zielige afhankelijke troela's uit Roemenië en Bulgarije

die ik op slinkse wijze naar Nederland heb gelokt voor een baan als fotomodel,

ze staan uiteindelijk wel in de picture maar dan achter een raam,gehehehe


opleiding Universiteit van de straat en 2 jaar I.T.O ,Cum Laude geslaagd op A niveau,

mezelf verder ontwikkeld door middel van diverse taakstraffen en de nodige jaren in de gevangenis
pooier en in slechte tijden parttime inbreker en drugsdealer,

grote voorkeur voor zielige afhankelijke troela's uit Roemenië en Bulgarije

die ik op slinkse wijze naar Nederland heb gelokt voor een baan als fotomodel,

ze staan uiteindelijk wel in de picture maar dan achter een raam,gehehehe


opleiding Universiteit van de straat en 2 jaar I.T.O ,Cum Laude geslaagd op A niveau,

mezelf verder ontwikkeld door middel van diverse taakstraffen en de nodige jaren in de gevangenis

Yeah, een man naar mijn hart :heart:
 
Werkzaam als begeleider in de complexe crisis gehandicaptenzorg.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Beheer je een eigen e-commerce of werk je voor iemand?

Ik werk voor een grote omnichannel retailer op de e-commerce afdeling. Specifiek verantwoordelijk voor één van de grotere leveranciers binnen ons bedrijf. Zit ook deels bij deze leverancier op kantoor.
 
Lekke rolstoelbanden en zo?

sorry :o

Haha nee, psychoses, drank en drugs verslaving, agressie, zorgmijders, suïcide. Mijn doelgroep heeft geen rolstoel. Voordat het gevraagd gaat worden, ik hoef ook geen billetjes te wassen.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Haha nee, psychoses, drank en drugs verslaving, agressie, zorgmijders, suïcide. Mijn doelgroep heeft geen rolstoel. Voordat het gevraagd gaat worden, ik hoef ook geen billetjes te wassen.
:sad::sad:
 
Haha nee, psychoses, drank en drugs verslaving, agressie, zorgmijders, suïcide. Mijn doelgroep heeft geen rolstoel. Voordat het gevraagd gaat worden, ik hoef ook geen billetjes te wassen.

Klinkt meer als ggz dan gz dan
 
Haha nee, psychoses, drank en drugs verslaving, agressie, zorgmijders, suïcide. Mijn doelgroep heeft geen rolstoel. Voordat het gevraagd gaat worden, ik hoef ook geen billetjes te wassen.
Dat is zo'n beetje de doelgroep die altijd tussen twee stoelen valt in België. Gehandicaptenzorg kan niet omdat ze een psychiatrische of verslavingsproblematiek hebben en psychiatrische hulp kan niet omdat een mentale beperking vaak een uitsluitingscriterium is...

En billetjes wassen kan altijd, zelfs als het niet moet.
 
Dat is zo'n beetje de doelgroep die altijd tussen twee stoelen valt in België. Gehandicaptenzorg kan niet omdat ze een psychiatrische of verslavingsproblematiek hebben en psychiatrische hulp kan niet omdat een mentale beperking vaak een uitsluitingscriterium is...

En billetjes wassen kan altijd, zelfs als het niet moet.

In Nederland is dat wel zo geregeld, gelukkig maar. Het is een complexe doelgroep die op multi disciplinaire behandeld dient te worden.

Billetjes wassen kan natuurlijk altijd, daar draai ik mijn hand ook niet voor om. Maar over het algemeen is dat wel het stigma dat heerst over de ‘zorg’.
 
He, wat leuk.

Zelf heb ik een Master Informatica gevolgd en ben ik Doctor Biofysica-Biochemie. Tegenwoordig ben ik een autoriteit op het gebied van True Naturel Bodybuilding. Als je vragen hebt kan je me pm'en.
Gvd je bent me voor :roflol:
 
Back
Naar boven