Fitness Seller

Peiling Wat voor werk doe jij?

Bezoekers in dit topic

Misschien zelf ook maar eens serieus reageren.

BSc informatica en MSc software engineering. Werk voor mezelf als software engineer in de web development (grotendeels komt dat neer op back-end werk van webapplicaties, overwegend met Laravel).
Daarnaast heb ik twee boeken geschreven (een over AAS en de ander over voedingssupplementen) die voor geen meter lopen (:roflol:) en bied ik consultancy aan in 'de fitness'. Vreemd genoeg zijn veruit de meeste van mijn consultancyklanten mensen die willen herstellen van AAS-gebruik.
 
Misschien zelf ook maar eens serieus reageren.

BSc informatica en MSc software engineering. Werk voor mezelf als software engineer in de web development (grotendeels komt dat neer op back-end werk van webapplicaties, overwegend met Laravel).
Daarnaast heb ik twee boeken geschreven (een over AAS en de ander over voedingssupplementen) die voor geen meter lopen (:roflol:) en bied ik consultancy aan in 'de fitness'. Vreemd genoeg zijn veruit de meeste van mijn consultancyklanten mensen die willen herstellen van AAS-gebruik.

Als m'n auto onderhoud morgen meevalt ga ik dat supplementen boek kopen, interessante stof ;)
 
Student BBA Human resource management. Nog 2,5 maand, dan ben ik afgestudeerd.
Daarnaast eigenaar van een klein bedrijfje in telecommunicatie.
 
Misschien zelf ook maar eens serieus reageren.

BSc informatica en MSc software engineering. Werk voor mezelf als software engineer in de web development (grotendeels komt dat neer op back-end werk van webapplicaties, overwegend met Laravel).
Daarnaast heb ik twee boeken geschreven (een over AAS en de ander over voedingssupplementen) die voor geen meter lopen (:roflol:) en bied ik consultancy aan in 'de fitness'. Vreemd genoeg zijn veruit de meeste van mijn consultancyklanten mensen die willen herstellen van AAS-gebruik.

Had jij vroeger geen garnalen-boot??
 

Weet nog steeds niks helaas. Ze hadden hem snel uitgelezen en de auto gaf melding oliedruksensor en lambdasonde.
Hebben ze snel een meting gedaan en zagen ze dat de lambdasonde achter een verkeerde spanning o.i.d. had, ze moesten het even uit verder uitzoeken en zouden me binnen 2 uur bellen.
Rest van de dag niks gehoord (Had om 08:40 de auto achtergelaten). Om 15:00 gebeld om een status update, ja we bellen jou, rustig afwachten.
Vandaag nog steeds niets gehoord (Ze waren wel open..)

Had ze aangegeven dat ik 'm maandag weer nodig had en ik een garage zocht die het binnen die tijd kon fixen, zou allemaal geen probleem zijn.
Maandagochtend bel ik ze op voor een update..
 
Laatst bewerkt:
Weet nog steeds niks helaas. Ze hadden hem snel uitgelezen en de auto gaf melding oliedruksensor en lambdasonde.
Hebben ze snel een meting gedaan en zagen ze dat de lambdasonde achter een verkeerde spanning o.i.d. had, ze moesten het even uit verder uitzoeken en zouden me binnen 2 uur bellen.
Rest van de dag niks gehoord (Had om 08:40 de auto achtergelaten). Om 15:00 gebeld om een status update, ja we bellen jou, rustig afwachten.
Vandaag nog steeds niets gehoord (Ze waren wel open..)

Had ze aangegeven dat ik 'm maandag weer nodig had en ik een garage zocht die het binnen die tijd kon fixen, zou allemaal geen probleem zijn.
Maandagochtend bel ik ze op voor een update..
Hij wilt alleen weten of je zn boek gaat kopen hoor, denk niet dat de rest van je verhaal er toe doet :p
 
Vandaag in de garage een Fiat uitgelezen. Nog nooit zo’n vreemde melding gehad in doordcompu: “code 17 koop supplemnentenboek van Galen”
Zie deze nu pas :roflol:
 
Ik ben expert op het gebied van vlora en vauna en ik weet meer dan bijvoorbeeld een bioloog.

Ik heb vorig jaar mijn bachelor behaald aan het Luppieus college.
 
Ik heb laboratorium onderwijs gedaan, dat vond ik zo leuk dat ik uiteindelijk in de ict ben beland. Begonnen met programmeren en netwerkbeveiliging, nu web security consultant.
 
Back
Naar boven