MuscleMeat

Peiling Wat voor werk doe jij?

Bezoekers in dit topic

pooier en in slechte tijden parttime inbreker en drugsdealer,

grote voorkeur voor zielige afhankelijke troela's uit Roemenië en Bulgarije

die ik op slinkse wijze naar Nederland heb gelokt voor een baan als fotomodel,

ze staan uiteindelijk wel in de picture maar dan achter een raam,gehehehe


opleiding Universiteit van de straat en 2 jaar I.T.O ,Cum Laude geslaagd op A niveau,

mezelf verder ontwikkeld door middel van diverse taakstraffen en de nodige jaren in de gevangenis

Wat een verhaal weer, daar is gewoon een functietitel voor hoor: TopCrimineel.
 
Bijbaantje in de supermarkt, voorheen als 'gewone' vakkenvuller, sinds kort op de groenteafdeling, kratten aardappelen met 20-25kg aan aardappelen erin, en bananendozen van 18kg per stuk tillen de hele dag/avond, weer wat extra gains.

Momenteel nog in 5VWO, doel is om na het examen bij de Luchtmacht aan de slag te gaan en een officiersopleiding te volgen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Niemand aan een baan kunnen geraken na hun mbo 2 dolfijnentrainer?
Ik heb deze studie gedaan en ben vervolgens verder gegaan met mbo 3 zeehondenexpert. Helaas nog geen baan in dit werkgebied kunnen vinden.
 
Een beetje stelen. Een beetje zuipen.

Ik rijd ook vaak met twee kratten bier achter in de auto van Maastricht naar Groningen. Gewoon!

Als ze uitkerings nou eens wat hoger gooiden, dan hoefde je ook niet zoveel te doen.

Ik ben overigens student. Rond in juni mijn tweede master af en dan is het wel weer mooi geweest :)
 
Ik ben fulltime anabolen steroïden handelaar.
 
Een beetje stelen. Een beetje zuipen.

Ik rijd ook vaak met twee kratten bier achter in de auto van Maastricht naar Groningen. Gewoon!

Als je nou met 2 kratjes vanaf westvleteren rijd kan je er nog een centje aan verdienen.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik verkoop ook m'n huurwoning.

20ig9i9-jpg.jpg
 
Ik heb deze studie gedaan en ben vervolgens verder gegaan met mbo 3 zeehondenexpert. Helaas nog geen baan in dit werkgebied kunnen vinden.
Je lacht, maar een meisje wat ik ken heeft serieus een mbo niv 4 dolfijnen onzin gedaan en werkt nu bij de lidl:roflol:
 
Helikopter engineer bij de Koninklijke Luchtmacht (technisch officier, militaire functie).

Opleiding: Nederlandse Defensie Academie (Bachelor) en vervolgens Master of Science Aerospace Engineering (MSc / ir.) aan de TU Delft.
 
Bijbaantje in de supermarkt, voorheen als 'gewone' vakkenvuller, sinds kort op de groenteafdeling, kratten aardappelen met 20-25kg aan aardappelen erin, en bananendozen van 18kg per stuk tillen de hele dag/avond, weer wat extra gains.

Momenteel nog in 5VWO, doel is om na het examen bij de Luchtmacht aan de slag te gaan en een officiersopleiding te volgen.
Ik heb na mijn VWO ook de officiersopleiding bij de Luchtmacht gedaan. Mocht je informatie of tips willen, laat maar weten! Ik ben momenteel geplaatst op Vlb. Woensdrecht (NH-90) heb hiervoor op Gilze-Rijen gewerkt (301 Apache Squadron).

Welk vakgebied gaat je voorkeur naar uit? Ben je al met de keuring bezig? Ik neem aan dat je de lange opleiding (lang model) wil volgen, gezien je VWO-opleiding, of wil je vlieger worden?
 
Helikopter engineer bij de Koninklijke Luchtmacht (technisch officier, militaire functie).

Opleiding: Nederlandse Defensie Academie (Bachelor) en vervolgens Master of Science Aerospace Engineering (MSc / ir.) aan de TU Delft.

Wat houd dat wezenlijk in, helikopter engineer?
 
Helikopter engineer bij de Koninklijke Luchtmacht (technisch officier, militaire functie).

Opleiding: Nederlandse Defensie Academie (Bachelor) en vervolgens Master of Science Aerospace Engineering (MSc / ir.) aan de TU Delft.

WTF ,dat is nog eens een CV :eek: ,daarbij vergeleken lijk ik wel een ongeschoolde analfabeet :o
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb deze studie gedaan en ben vervolgens verder gegaan met mbo 3 zeehondenexpert. Helaas nog geen baan in dit werkgebied kunnen vinden.

Van de week nog op de radio gehoord dat de zeehondenpopulatie enorm is toegenomen...skere tijden zijn over
 
Wat houd dat wezenlijk in, helikopter engineer?
Klinkt spannender dan het is, Engineer is bij ons op een afdeling een algemene benaming voor de technische functies. Onze afdeling is ca. 50% technisch en 50% logistiek personeel. Het is een kantoorbaan, en mijn werkzaamheden zijn onder andere:

- Technische klachten en defecte helikoptercomponenten beoordelen, vaak in overleg met de fabrikant(en);
- Oplopen van onderhoudscontracten met fabrikanten in het buitenland, waar de helikoptercomponenten gerepareerd en overhauled worden. Sommige componenten kunnen fysiek binnen Defensie gerepareerd worden. Veel contracten hebben we gezamenlijk met andere (NAVO-)landen, dus veel vergaderingen en onderhandelingen zijn in multinationaal verband (meestal moet ik hiervoor naar Frankrijk, waar de NAVO-instelling gevestigd is);
- Beheren, administreren en bewaken van de helikopterconfiguratie en het onderhoud. Dit gebeurt tegenwoordig allemaal in een digitaal registratiesysteem;
- Laten uitvoeren en coordineren van modificaties en technische verbeteringen op de helikopter;
- Stukje overlap met logistiek / Supply Chain Management m.b.t. het bepalen van voorraden van reserveonderdelen.

WTF ,dat is nog eens een CV :eek: ,daarbij vergeleken lijk ik wel een ongeschoolde analfabeet :o
Ach, valt wel mee hoor. Een studie is leuk, maar praktijkervaring wordt vaak meer naar gekeken. Uiteindelijk blijft het belangrijkst dat je een baan hebt die je leuk vindt, de rest boeit eigenlijk niet eens zo.

Van de week nog op de radio gehoord dat de zeehondenpopulatie enorm is toegenomen...skere tijden zijn over
Er worden veel te veel zeehonden opgevangen. We moeten de natuur weer haar werk laten doen, aldus de berichten die afgelopen dagen in de media opdoken:
Cookies op AD.nl | AD.nl
 
Accountant en bankier:o.
 
Back
Naar boven