Fitness Seller

Wat voor whey in ochtenD?

ja hoor , als je gewoon aan je eiwitmacro's komt (wat toch al schromelijk word overdreven ) is het verschil te marginaal om daarvoor speciaal exotische eiwit varianten te kopen , wat zal het uitmaken op een vol jaar trainen ?

Als je de studies goed bekijkt dan zul je zien dat er wel degelijk een verschil werd gevonden en dat het woord marginaal niet van toepassing was.

Als je de studies goed bekijkt dan zul je zien dat er wel degelijk een verschil werd gevonden en dat het woord marginaal niet van toepassing was.

vertel eens uit eigen ervaring hoeveel het voor jou scheelde op een jaar training

ik hoor het graag

- Ik heb periodes gehad dat ik elke ochtend een whey shake nam.
- Ik heb periodes gehad dat ik elke ochtend een whey shake nam, met oats
- Ik heb periodes gehad dat ik elke ochtend een vaste maaltijd nam met carbs en eiwitten
- Ik heb periodes gehad dat ik elke ochtend helemaal niets at tot aan 13:00 (IF)

Conclusie? Ik heb 0,0 verschil gemerkt op geen ENKELE manier.

Kom maar met jullie studies! :)

vertel eens uit eigen ervaring hoeveel het voor jou scheelde op een jaar training

ik hoor het graag

Ik ga altijd voor wetenschappelijke studies boven anecdotes.

Helaas slaap ik minder goed op caseine anders zou ik het wel degelijk nemen.

Mensen die roepen dat het "bull shit" is zijn niet goed op de hoogte van de bestaande wetenschap. Daarmee wil ik niet zeggen dat de voordelen onomstotelijk bewezen zijn want dat zijn ze niet. Als je al een hoge eiwit inname hebt verspreid over de dag zou ik me er ook niet druk om maken (en dat heb ik).

Mensen die roepen dat het "bull shit" is zijn niet goed op de hoogte van de bestaande wetenschap. Daarmee wil ik niet zeggen dat de voordelen onomstotelijk bewezen zijn want dat zijn ze niet. Als je al een hoge eiwit inname hebt verspreid over de dag zou ik me er ook niet druk om maken (en dat heb ik).

Heb je ook een studie die dat bevestigd? Anders geloof ik je anecdote niet.

Ik heb ook een redelijk hoge eiwitinname maar ik maak me er wel degelijk druk om.
Ik wil altijd een zo ruim mogelijk spectrum aan aminozuren binnen krijgen, dus zo compleet mogelijk en ruim voldoende aan essentiële aminozuren, bcaa en diversiteit in peptideverbindingen.

Ik denk dat er te weinig of te beperkt onderzoek is gedaan om uit te wijzen dat iets wel of niet werkt. Tot die tijd ga ik af op eigen ervaring en ervaringen van andere atleten.

Kijk, dit wilde ik zien. Je spreekt jezelf tegen.

Je gelooft wetenschap boven anecdotes, maar als iemand jouw anecdote niet geloofd dan krijgen we zo'n antwoord.

Gelukkig wijst de praktijk uit de de scienceboys niet zover komen in deze sport.

Ik heb ook een redelijk hoge eiwitinname maar ik maak me er wel degelijk druk om.
Ik wil altijd een zo ruim mogelijk spectrum aan aminozuren binnen krijgen, dus zo compleet mogelijk en ruim voldoende aan essentiële aminozuren, bcaa en diversiteit in peptideverbindingen.

Ik denk dat er te weinig of te beperkt onderzoek is gedaan om uit te wijzen dat iets wel of niet werkt. Tot die tijd ga ik af op eigen ervaring en ervaringen van andere atleten.

Ja als je het maximale er uit wil halen en je slaapt er ook prima op dan zou ik altijd eiwitten voor het slapen gaan nemen.

Genoeg bewijs dat het kan helpen.

Je gelooft wetenschap boven anecdotes, maar als iemand jouw anecdote niet geloofd dan krijgen we zo'n antwoord.

Je zoekt spijkers op laag water.

Het is erg makkelijk om je eigen slaap kwaliteit te beoordelen. Het is zeer moeilijk om nauwkeurig te meten hoeveel spiermassa je in een maand aankomt.

Voor het eerste heb ik geen wetenschap nodig, voor het laatste wel.

Laatst bewerkt:
Ja als je het maximale er uit wil halen en je slaapt er ook prima op dan zou ik altijd eiwitten voor het slapen gaan nemen.

Genoeg bewijs dat het kan helpen.

.

Normaal slaap ik altijd super maar ik train ook zo laat mogelijk op de avond. Dus mijn lichaam wil wel slapen en herstellen. Heb zelfs wel eens dat ik al loop te gapen in de sportschool. Als ik dan ga liggen ben ik out.
Dus het is bij mij shake d'r in en slapen.

Ik gebruik altijd de gold standerd Whey. smaakt zeer lekker en is effectief

Gelukkig wijst de praktijk uit de de scienceboys niet zover komen in deze sport.

Inderdaad Frank Zane was echt niks...

Als je de hele dag door al eiwitten met iedere maaltijd binnen krijgt van verschillende bronnen dan maakt het echt niet meer uit wat voor soort eiwit shake je neemt. Het ALLER belangrijkste is gewoon dat je aan je macro's komt. En Misschien dan niet perse met de goedkoopste eiwit shake die je kunt vinden, maar goedkoopste in verhouding met eiwitten. En eventueel als je problemen met lactose hebt gewoon een soja eiwit shake.

Lees hier maar na in de protein bible: http://www.schwarzenegger.com/fitness/post/the-protein-bible-part-4-protein-and-amino-acid-timing

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven