MuscleMeat

Wat waren jou bodybuilding rookie fouten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Iedereen weet nog wel de eerste leermomenten in deze sport. Post hier je meest hilarische,leuke,spannende of kinky momenten die achteraf echt nergens over gingen!

Ik kick wel af.

- Zware ruzie met mijn ma over het gebruik van tribilus op mijn 14e ofzo. Het was toen 1 van de eerste genaamd acetabolon 2 ofzo van muscletech. 6 giga caps voor de training, want had ze natuurlijk stiekem gekocht en onder me bed gestopt. Leuk dat ze een paar jaar later pas publiceerde dat het meuk was. :D

- De 1e keer dat ik stackers in de winkel had gekocht. Het waren stacker2 van M double you en verwachte er niet zoveel van. Toen nam ik er maar 1 gewoon midden op de middag zonder te trainen... Nou ik heb het geweten! :D

Van de stackers heb ik desztijds ook lopen trippen dat het niet mooi meer was, ik werd echt prikkelbaar van de efedrine, vaak twee caps per keer :D.

andere beginnersfouten: driemaal weeks curlen en 1 keer in de week rug (machines only)

overdreven liggen bulken, waardoor ik 113 woog en een vetpercentage tegen de 18-19 percent, was echt geen zicht meer. (koolhydraten voor het slapen gaan: nooit meer)

-edit- dat laatste was geen beginnersfout, maar zelfs tot een jaar terug :roflol:

elke dag 2 uur trainen, de grootste fout om te groeien

Elk weekend een paar pillen en/of een gram speed + >20 bier naar binnen werken en het dan gek vinden dat ik niet vooruitga......

Benen was niet nodig om te trainen, want ik fietste naar school iedere dag :D

Veel friet en hamburgers eten omdat ik geloofde dat je vet om kon zetten in spiermassa.

alle dagen borst en armen trainen. Benen was een vies woord.

- Te veel trainen .
- Slechte (geen bb) voeding.
- Recreatieve (destructieve) drugs gebruiken.

pizza om massa te bouwen en pillen om vetpercentage te verlagen

F*cking testosting aangeschaft toen ik net begon ...bijna 5 maand terug....was onder de indruk van de reclame & de verpakking...wat een eikel!!
Ach ja leer je ook weer van.....:D

benen niet trainen
niet op de voeding letten

Niet direct fanatiek van start, slechte voeding, verschillende spiergroepen niet goed / of helemaal niet aanpakken.

Verdomme ik had zoveel groter kunnen zijn.

Standaard trainingsschema volgen van de sportschool

Daarna zelf aan gaan klooien, 3x per week borst

Benen? wat? Ik fietste al naar de sportschool!

Voeding? Huh? Ik eet toch elke vrijdag patat!

Pfff te veel om op te noemen. Ik heb alles fout gedaan wat je maar fout kon doen. En ik maak nog steeds fouten. Maar van je fouten leer je weer :)

Enkel borst en armen trainen + een dieet van veel groenten en fruit erbij doen

What a waste of time that was... :D

teveel bier :(

Te veel, te vaak, te zwaar en te snel willen doen. Daardoor blessure opgelopen waarmee ik nu nog steeds kamp...

Een abbonement nemen op een healthcenter:o , nu ik zelf een beetje kennis heb van dingen snap ik echt niet waar ze daar mee bezig zijn???

Alle oefeningen op 15kg en om het half uur gedurende de training 10mn cardio om je lichaam warm te houden:p . Voeding hoefde ik nog niet naar te kijken, dat kwam over een jaar ofzo wel, terwijl ik graatmager was

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven