MuscleMeat

Wat waren jou bodybuilding rookie fouten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat is er mis met de smith????

verdubbel je toch het gewicht dan?

voeding niet in voldoende mate en later voeding in overmaat (met alle gevolgen van dien) Bedankt dbb voor mijn bulkdieet waar ik na ruim een jaar cutten nog niet droog ben :thumbs: :D

als sterkste man ook mag?:P
mijn fouten waren:
luisteren naar de begeleiders resulteert:
deadlift bolle rug
squat half
en te licht trainen altijd maar 8jes maken

maar nu sinds ik nu 3jaar onder begeleiding sta van Senny Schonewille is alles flink gestegen dusss

Pff, echt zoveel.

Veel te weinig eten, omdat ik bang was dat ik alleen maar vadzig zou worden, en vooral veel te weinig eiwit.

Benen alleen trainen met apparaten, omdat ik niet wist wat squats, deadlifts, goodmornings en lunges waren.

Alle oefeningen, elk setje tot failure gaan.

Krampachtig vasthouden aan het '3 setjes van (minstens) 10 herhalingen'-idee, dus nooit minder herhalingen doen met zwaarder gewicht.

Na de krachttraining nog cardio doen, en daarna een uur lang niks eten, omdat ik bang was dat de cardio anders 'voor niets was geweest' :rolleyes:

Maar das gelukkig allemaal al lang, lang geleden.

in't begin deed ik alle dagen fullbody :rolleyes:

Alle dagen, maaden aan een stuk
2 setjes
lateral raise
front raise
curl
one triceps extension
row
en denken dat ik een beest zal worden met dit schema en natuurlijk ook voeding niet correct

te licht getraind

opwarmen voor rugtraining met 4 setjes chinnen voor van 12 reps,4 setjes chinnen nek 12 reps,4 setjes onderhandse pullup 12 reps

en dan naar de echte workload met latpulley :)

en enige eten/drinken wat ik binnenkreeg was 2 witte boterhammen met hagelslag,avondeten,en koffie..that was all,en me maar afvragen waarom ik niet aankwam,want ik was wel sterk,maar goed..praat nu over 25 jaar geleden,goede info was er gewoon niet

Tot failure trainen en niet voldoende eten: ik was wel ripped maar totaal geen massa.

Toen ik voor het eerst deadlift deed: 60 kg.
Ok dacht ik dat gaat goed! Binnen een maand zat ik op 120 kg.
Gevolg: linker bicepspees verrekt/ingescheurd. 9 maanden herstel nodig gehad.
Conclusie: te snel gegaan.

geen benen trainen
bulken opvatten als alles eten,dus niet clean
dagelijks armen trainen

Chips meenemen naar de gym omdat het voor goede carbs erna zorgte :roflol:

zoooo dat waren er vele:D
Maar de belangrijkste omzetting was om minder te gaan trainen...6x p.w. was toch iets te veel:eek: maar goed iedereen deed wat Arnold deed:D, 6 dagen p.w., kei zwaar trainen en het liefst 2x p.d.:haar: :eek!:.

maar goed, nog regelmatig stel ik weer nieuwe dingen bij;).

weer eentje bedenk ik me nu:

fles cola meenemen tijdens trainen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven