XXL Nutrition

Wat Wat is het record kg Gain met aas 8-10-12-14 weken

mensen die veel kilo's aankomen in een kuur, zijn met een magere basis begonnen met kuren. En dan heb ik het wel over normale kuurtjes. Geen slin, sth etc etc erbij.

Dit gelooft denk ik niet iedereen alleen de mensen die me in real life kennen van dit forum.

Eerste kuur was

8 weken bold 400mg
4 weken dianabol 20 mg

Ik ben toen 10,9 kilo aangekomen en had er 7 kilo behouden.

Ik woonde toen wel thuis en had een full time baan, dus nam heel wat supplementen ernaast en voeding was uitermate goed in elkaar gezet.

dus dit helpt uiteraard ook mega mee.

Nog steeds groei ik op zeer lage doseringen, wel is het zo dat ik niet zo extreem fanatiek meer train, 3 keer per week.
Maar blijf altijd wel netjes hangen rond 80 kilo en tijdens kuren 85 a top 87 kilo bij 1.74 met denk 8%

Deze gozer he. Gaint nog op 250 test only. Die gozer staat er zo belachelijk droog bij dat ik me niet naast hem durf te vertonen op het strand.

Wanneer gaan we een keer met die kleine bro? Ik hou alleen wel mn shirt aan naast jou ;)

Ik ben tijdens mijn eerste kuur van 10 weken test e (500mg) 14 kilo aangekomen waarvan ik er 9 heb overgehouden.

Ik kwam net uit een cut en woog aan het begin van de kuur 82 kilo met 9 % vet

Een jaar later heb ik weer een test e only gedaan, ( ben ik nu net mee klaar zit in de derde week van de nakuur) op 750 mg voor 10 weken,
Woog aan het begin van die kuur 91 kilo met 12 % vet, ben toen intotaal 10 kilo aangekomen waarvan ik er tot nu toe 5 heb overgehouden.

Hoevoel kilo je kan pakken hang van heel veel factoren af, maar de grootste is zonder twijfel je begin gewicht, logies hoe minder spiermassa je hebt als je begint met kuren hoe meer er in een korte tijd bij kan komen, daarna zal het steeds langzamer gaan en er per keer minder massa bijkomen aan gezien je steeds dichter bij je maximale potentie komt.

Ik zal vd week wel ff een fototje maken van zn onderarmen.

Kijk maar ff in zn gallerij. Heb je een beetje een idee. Maar hij is nu nog harder en droger dan ooit.

Niet fokken met Pleister Dragon2012 :mad:

Got your back homie;)

• Topic Starter Topic Starter
ken iemand, powerlifter eind jaren 80/begin 90, eerste kuur met oxy, deca en test (enorme doseringen!) van 90kg naar 126kg binnen 2 maanden! dieet van 5000/6000kcal per dag.. 2x per dag trainen, heeft daarna nog meerdere kuren gedaan, laatste kuur was 9 weken primo 1000mg per week was toen geëindigd op 136kg en 1000+kg legpress, 265kg benchpress, 375kg squats. nu 15 jaar later, traint al jaren niet meer en weegt nog 140kg ik denk met 30-40% vet..
zou het zelf nooit doen, maar wat was die gozer sterk zeg niet normaal (en agressief, levensgevaarlijk!)

dit wou ik horen .. what teh **** .

epic

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 23:29 ----------

Van mij of van jou? Foto's van mij kun je zien als je klikt op pics onder me avatar dus de meeste weten wel hoe ik uitzie;). Post maar een foto van jou lol

ik had het over die pot met celltech. hou je foto's bij je mafkees

hehe ik ga in iedergeval switchen van merk gear, want volgens mij heb ik fake troep als bovenstaande allemaal lees. Of opa eet te weinig.

wedstrijdbodybuilders die na een wedstrijd goed hun voeding oppakken en flink bulken icm aas pakken gemakkelijk een kilo of 10-15..
ik zelf stond half maart 102.8 kg 5% @wedstrijd
top was begin juli 120,4 kg 11,5% lichaam reageert gewoon als een spons,

wedstrijdbodybuilders die na een wedstrijd goed hun voeding oppakken en flink bulken icm aas pakken gemakkelijk een kilo of 10-15..
ik zelf stond half maart 102.8 kg 5% @wedstrijd
top was begin juli 120,4 kg 11,5% lichaam reageert gewoon als een spons,

Ja dit hoor je vaak en dan gewoon test only en dan 6 weken en minimaal 10kg pakken ;)

Ja dit hoor je vaak en dan gewoon test only en dan 6 weken en minimaal 10kg pakken ;)

hoe kan dit dan? heeft dat te maken met dat je na een wedstrijd weer gaat bulken en je lichaam dus meer voeding heeft?

btw OP is echt een battieboy. hoop dat je het niet lang volhoudt hierzo.

hoe kan dit dan? heeft dat te maken met dat je na een wedstrijd weer gaat bulken en je lichaam dus meer voeding heeft?

btw OP is echt een battieboy. hoop dat je het niet lang volhoudt hierzo.

Rebound effect je gaat eerst naar een zo laag mogelijk vetpercentage en zodra je dan eet ben je net een spons en blaas je letterlijk weer op tuurlijk niet alles vocht en vet vrij maar de kg vliegen om je oren ;)

Terug
Naar boven