Fitness Seller

Wat Wat is het record kg Gain met aas 8-10-12-14 weken

10 weken 15kg aangekomen en 2%bf verloren.
(dit wel incl hgh)

5kilo overgehouden
250 test
200 deca
10weken

1 jaar later

4kilo overgehouden
500gr test
8weken

:slap:haha ik vond het al zo raar 100x inject in de week

• Topic Starter Topic Starter
hoe kan dit dan? heeft dat te maken met dat je na een wedstrijd weer gaat bulken en je lichaam dus meer voeding heeft?

btw OP is echt een battieboy. hoop dat je het niet lang volhoudt hierzo.

jij bent een battyboy en je vader ook smerige kk rat

9kg bijgekomen op 16 dagen tijd.

Dit waren de thaise roze dianabols.
:clap:

15kg van test e op 500mg per week voor 10-12 weken was het geloof ik. Daar bij ook nog
eens 50mg winstrol per dag voor 8 week.
Achteraf over gehouden zo'n 2 of 3 kg echte massa.

15kg van test e op 500mg per week voor 10-12 weken was het geloof ik. Daar bij ook nog
eens 50mg winstrol per dag voor 8 week.
Achteraf over gehouden zo'n 2 of 3 kg echte massa.

Damn niet egt veel overgehouden als je ziet hoeveel je bent bijgekomen.. wat is er verkeerd gelopen met je voeding?

Niets, aas is geen wonder middel. Als je denkt dat je 5-10kg pure kwaliteits massa over houd zit je erg mis.
Velen scheppen er erg over op. Ik heb wel iets meer kilo's over gehouden want er zat ook nog een kg of 2 vet bij want zat in de bulk.
Dus iets meer bf en iets meer vvm gewonnen dan als ik het naturel zou doen in 30 weken.

na 3 maanden prikken 7kg er bij vind ik niet slecht, na paar jaar trainen en goed vreten dat je op een punt gekomen bent van je natural plafond

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 04:20 ----------

9kg bijgekomen op 16 dagen tijd.

Dit waren de thaise roze dianabols.
:clap:

ik ook waar van 8 kilo in men dikke waterkop :(

8 weken kuur
testo+deca
en laaste 2 weken winstrol+primobalan

dit kuur had ik van nn amateur bodybuilder gekregen en nn scema
waar ik om de dag in mn schouders moest zetten

en woog ik van 89kg naar 114kg en woog na het kuur paar weken later 107kg en bleef drna altijd hangen tusse 104 en 108 kg
maar dit is wel zo'n 3 jaar geleden ongeveer

ben nu 2 jaar gestop met trainen en veel afgevallen next maand weer ss beginne met trainen

Laatst bewerkt:
11kg erbij na een kuur van 4 weken met 3 designer roids ( epi, pro-tren, pro-stano ) met verlies van buikvet, daarna wel overgegaan naar test/tren, dus kan moeilijk bepalen hoeveel ik er uiteindelijk aan overhoudt, maar designer roids kennende zal het niet moeilijk vast te houden zijn.

roze thaise dianabols, +10kg op 6 weken, nakuur met prygnil en clomid (was in 1994). 10 kg zijn gebleven en heb achteraf nooit meer gekuurd... ben na de kuur wel een drietal jaar geen gram meer bijgekomen aan spiermassa alhoewel mijn voeding indertijd perfect was en ik heel wat supplementen heb geprobeerd. Ik denk dat het enkele jaren duurt eer je alles ingehaald hebt wat je in die periode hebt opgebouwd en dan weer op natuurlijke manier kan opbouwen.

roze thaise dianabols, +10kg op 6 weken, nakuur met prygnil en clomid (was in 1994). 10 kg zijn gebleven en heb achteraf nooit meer gekuurd... ben na de kuur wel een drietal jaar geen gram meer bijgekomen aan spiermassa alhoewel mijn voeding indertijd perfect was en ik heel wat supplementen heb geprobeerd. Ik denk dat het enkele jaren duurt eer je alles ingehaald hebt wat je in die periode hebt opgebouwd en dan weer op natuurlijke manier kan opbouwen.
Niet waar hoor, Je verbruik zal naar boven gaan. Je zal nog meer moeten eten. Meer vvm is meer calorien. Van een dianabol kuurtje met degelijke nakuur ben je op 2 maanden hersteld (natuurlijk persoonsgebonden)

Deze gozer he. Gaint nog op 250 test only. Die gozer staat er zo belachelijk droog bij dat ik me niet naast hem durf te vertonen op het strand.

Wanneer gaan we een keer met die kleine bro? Ik hou alleen wel mn shirt aan naast jou ;)

hehehe thnxs bro :) maar als jij zo doorgaat zoals ik je vorige keer zag kom je denk binnenkort aardig id de buurt :D gewoon nog een KETO en gaan.

moeten eens gaan chillen op strand idd man,

grts

Terug
Naar boven