Fitness Seller

Wat werkt beter.....

Baskes

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
94kg
Dan Muscletech nitrotech.

Ik lees overal dat optimum 100 procent het beste is maar als ik dan kijk naar ingrediënten is het niet zo plus er zit geen Creatine in dus je bent duurder uit.

Dus welke is beter kwa ingrediënten en hoeveelheid dan Musletech. of welke combinatie van ongeveer zelfde prijsklasse.

En als er soortgelijke producten zijn hoor ik het graag.

Ik sport 5 keer per week 1.5 uur. En heb met zo'n Musletech pot 2 maanden gedaan. Dus minder ingenomen dan eropstaat. En 6 kilo aangekomen na start gebruik ervan plus daarvoor heel jaar raw Iron whey. Ik weeg 96 en ben 1.81.

Koop terug raw iron whey+creatine; komt je op termijn goedkoper uit en er zit per maatschep meer gram eiwit in de raw iron whey

idd gewoon merkloze monohydraat kopen, dan ben je een 10tje kwijt voor 500 gram. 100% pure creatine is 100% pure creatine.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie tips.

Maar is het niet zo dat in Muscletech meer eiwitten zitten en veel minder vet dan raw Iron?

En dus een losse whey isolaat plus een standaard Creatine is beter dan al die mixen met extra bestanddelen erin?

goedkoper hoeft niet altijd slechter te zijn :)
maatje van me heeft met raw iron getraind en schoot er niks mee op voor hem was het dus niet handig, maar ieder lichaam verschilt, BnF heeft ook goedkope producten die goed hun werk doen, zo heb ik Magic creatine gehad, 12 euro voor een potje 180 capsules en merkte echt het verschil

• Topic Starter Topic Starter
Hmm. Vind het zo moeilijk he. Ik had eerste ook raw Iron. Niks mis mee. Maar met de Musletech nitrotech merk ik veel meer vooruitgang. En ik las dat er nog veel betere zijn. Dus nu ben ik benieuwd welk product ongeveer zelfde ingrediënten heeft en dus nog beter is. Creatine heb ik thuis nog. Dus hoef alleen whey isolaat die extra ingrediënten bevat zoals de Muscletech

Bedankt voor jullie tips.

Maar is het niet zo dat in Muscletech meer eiwitten zitten en veel minder vet dan raw Iron?

En dus een losse whey isolaat plus een standaard Creatine is beter dan al die mixen met extra bestanddelen erin?

Raw iron heeft 90+gr eiwit per 100 gram
Raw Iron heeft 0.9 gr vet per 100 gr

Muscletech heeft 83 gr eiwit per 100 gram
Muscletech heeft 4.16 gr vet per 100 gr

Raw iron zit duidelijk hoger in eiwitten en lager in vetten :D

Terug
Naar boven