Fitness Seller

Wat zal zij squatten?

omfg er doet er maar 1, maar dat is meer dan genoeg.

wie zegt dat big-t geen smaak heeft? want ik geef deze chick een dikke 10 en deze had big-t gepost (mmm that p*ssy):

33uahqv.jpg

mm big-t dus daar val jij op! lekker hoor. Ik heb ook liever dit soort meiden!

Ahum ahum big-t had hier pas nog iets over gepost en oral kuurtjes worden niet afgeraden vanwege vocht etc, maar omdat het nog schadelijker is voor je lever en minder opleverd dan injects. Zou ook nooit winstrol only nemen zonder injects. Maar hey jouw lichaam ;)
Heb je een Big-T fetish ofzo, of probeer je vriendjes met hem te maken, zodat je kloon account door de vingers wordt gezien: geregistreerd eind January 2010 :sukkeltje:

Haha! Respect voor die vrouw haar massa en vooral haar nog vrouwelijke gezicht als doorgewinterde bodybuildster op een AS caravan. Maar m'n leuter verliest er wel 40 procent van z'n waarde door op geestelijk vlak.

Deze is sexy en een natural beauty:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:heart: :heart:

• Like
Waarderingen: CoD
een vol lichaam is mooi. Maar zulke gigantische boomstammen...hmm. Desalniettemin ik onthoud wat Gengis Khan mij voor goede raad heeft gegeven: Je bruid moet sterke benen hebben! Ik zou er iig goede kinderen mee kunnen maken

Wat is iedereens obsessie toch met dikke t**ten?
9/10 met dikke t**ten zijn toch nep of pas helemaal niet bij hun figuur vind ik.

DAMMNN!! wat een voorhoofd:eek:

9/10 met dikke t**ten zijn toch nep of pas helemaal niet bij hun figuur vind ik.

Dikke t**ten zijn DIK! GROOT! AANWEZIG!
lekker met je hoofd ertussen
met 2 handen 1 tiet amper beet kunnen pakken
je pik er tussendoor rammen

en dan vraag jij nu wat de obsessie toch met dikke t**ten is ?

Ga toch fietsen

Ik zou toch verwachten op een bodybuild forum dat mensen die 100kg+ wegen, geen vrouw nemen die met een beetje tanning op een Ethiopiër gaan lijken.

20jhdo1.jpg

Redlabel Promoten en zelf aan de appelsap...:D

Terug
Naar boven