XXL Nutrition

Wat zal zij squatten?

Welles nietes welles nietes welles nietes :rolleyes:
Tja wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Ik word hier aangevallen door een stelletje big ass lovers die mijn smaak gaan afkraken terwijl ze nog niet eens een voorbeeld daarvan hebben gezien, wat is dat voor flauwekul?

wie zegt dat big-t geen smaak heeft? want ik geef deze chick een dikke 10 en deze had big-t gepost (mmm that p*ssy):

33uahqv.jpg

Laat jou smaak eens zien dan T, post eens een fototje:D

Edit: zoals die chick hierboven idd ook goed haha

T, als die naakt voor je staat en met die lekkere dikke ass zit te schudden kun je mij echt niet zeggen dat je geen stijve krijgt
Damnnn zat ze maar hier naast me:bj:
Ik had het vooral over die ene in dit topic, tuurlijk kan een big ass mooi/geil zijn, maar het moet niet overdreven zijn.

Ik ben zeker wel fan van een goede dikke bubble ass, maar die poten zijn me net wat te afgetrained. Ik zou het wel hitten, maar het is niet ideaal.

wie zegt dat big-t geen smaak heeft? want ik geef deze chick een dikke 10 en deze had big-t gepost (mmm that p*ssy):

33uahqv.jpg

Wat zijn jullie allemaal kritisch echt. Zo mag je 99 van de 100 vrouwen overslaan. Als we zo kritisch gaan kijken kan ik bijv bij deze foto ook zeggen, haar middel is overdreven dun echt niet normaal, haar benen zijn te dun en veels te recht kijk dat gap tussen haar benen man lijkt wel de grand canyon, kijk dat platte bovenlichaam je ziet bijna haar ribben als ze geen siliconen erop had en ga zo nog een tijdje door. En kijk die nek trouwens bijna half meter lang!!!!

Wat zijn jullie allemaal kritisch echt. Zo mag je 99 van de 100 vrouwen overslaan. Als we zo kritisch gaan kijken kan ik bijv bij deze foto ook zeggen, haar middel is overdreven dun echt niet normaal, haar benen zijn te dun en veels te recht kijk dat gap tussen haar benen man lijkt wel de grand canyon, kijk dat platte bovenlichaam je ziet bijna haar ribben als ze geen siliconen erop had en ga zo nog een tijdje door. En kijk die nek trouwens bijna half meter lang!!!!

nee jij bent perfect toch

Voor de mensen hier die geilen op dikke benen en een dikke reet.

Deze voor jullie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter

33uahqv.jpg
Brr eng smalle taille en haar bene zijn nogal skinny, b*ch needs to do some squats:roflol:
Maar kzou der wel hitten heur:D

Terug
Naar boven