AndroidHealthClinic

Wat zijn die karma punten?

Bezoekers in dit topic

Newguy2019

Cool Novice
Lid geworden
30 dec 2018
Berichten
45
Waardering
18
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
19%
Ik ben nieuw en kreeg zonet karma punten. Wat zijn dat en wat houdt dat in hehe? :P
 
Karma is leven.
Karma is liefde.
Karma is alles.
Karma please.
 
Is je e-penis.

Haha dit
_________________________________________________________________________

Newguy2019 je kunt het zien als likes.

Integendeel tot likes ontvang je karma anoniem.
Als een lid veel karma onder zijn "naam" heeft dan groeit in de regel de E-penis

Bij mij niet, ik ben een uitzondering op de regel
 
Haha dit
_________________________________________________________________________

Newguy2019 je kunt het zien als likes.

Integendeel tot likes ontvang je karma anoniem.
Als een lid veel karma onder zijn "naam" heeft dan groeit in de regel de E-penis

Bij mij niet, ik ben een uitzondering op de regel
Aah op die manier. Oké thanks, dan ben ik weer mee.
 
Tip: als je veel karma wil. Veel geven aan anderen. Dan kom je in 'karmarondjes'. Soms zie je ook mensen 'kvk' posten. Dat zijn karmahoeren. Die willen dan karma van je.

Ik heb in verhouding heel weinig karma. Ik doe niet mee met die rondjes..
 
Karma is een soort like en dan kan je ook een berichtje achterlaten. Daar krijg je een melding van en als je dan het berichtje wilt lezen moet je op de karma button klikken bij de desbetreffende post.

Tip: als je veel karma wil. Veel geven aan anderen. Dan kom je in 'karmarondjes'. Soms zie je ook mensen 'kvk' posten. Dat zijn karmahoeren. Die willen dan karma van je.

Ik heb in verhouding heel weinig karma. Ik doe niet mee met die rondjes..
Dit is niet toegelaten.
 
Vond het oude karmasysteem leuker. Telkens één karmapunt en wat ruimte om iemands moeder te beledigen. Was altijd lachen met ivo, swagger, tatt, erwin280, bryce, originele naam... :roflol:
 
Vond het oude karmasysteem leuker. Telkens één karmapunt en wat ruimte om iemands moeder te beledigen. Was altijd lachen met ivo, swagger, tatt, erwin280, bryce, originele naam... :roflol:
Ik kan er zelf maar 430 ofzo geven :p
 
  • Like
Waarderingen: mat
Vond het oude karmasysteem leuker. Telkens één karmapunt en wat ruimte om iemands moeder te beledigen. Was altijd lachen met ivo, swagger, tatt, erwin280, bryce, originele naam... :roflol:
Shutterspeed :piraat:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Dave Hawk. Die ging weg omdat zijn e-penis werd afgehakt :superballs:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven