MuscleMeat

Wat zijn ECHT goede buikspier workouts!

• Topic Starter Topic Starter
hoe is dat vet% gemeten dan???

weet je wat zo vervelend is...je buikspieren liggen achter het vet (niet rot bedoelt) maar je kan je rot trainen met buikspieren als jij een winterjas draagt zie je er niets van....dus gooi die winterjas weg!! snap je?? en waarschijnlijk zal je dan ook veel minder (of zelfs geen) last meer hebben van je rug

no offence

Lijkt net alsof je bedoeld dat mijn gewicht in mijn buik zit omdat je zegt dat als ik mijn jas uittrek dat ik dan minder last van mijn buik heb? Gewicht zit hem juist in mijn onderlichaam, wat ik al schreef hierboven. Je hebt idd vrouwen die na de bevalling een hele zwemband over hebben, dat is bij mij dank god niet haha! ben er zelfs trots op, ti's net dat puntje op de i weet je wel. Maar komt goed. Gewicht is weer gedaald, 79! Yes.......

Met dat gewicht en vetpercentage zit er ook nog genoeg vet op je buik hoogstwaarschijnlijk.
Dat raak je niet kwijt door buikspieroefeningen, maar door af te vallen. Daarna ga je pas je buikspieren zien.

Met dat gewicht en vetpercentage zit er ook nog genoeg vet op je buik hoogstwaarschijnlijk.
Dat raak je niet kwijt door buikspieroefeningen, maar door af te vallen. Daarna ga je pas je buikspieren zien.

+1

Misschien zit je gewicht op je onderlichaam maar
die 39% wordt niet gemeten op je benen....die wordt gemeten op je bovenlichaam (als het tenminste een 4punts meeting was)....

zoals hierboven gezegd wordt je vet krijg je niet weg door buikspieroefeningen tevens zal je ook je getrainde spieren niet gaan zien omdat er dus een laag(je) overheen zit...

Abs are made in the kitchen...helaas!

je kan interval training doen na je krchttrainingen 15a20min .
2x per week duur cardio.begin met 1x in de xweek.
elke week elk spiergroep trainen.
goed eten en verminder carbs.dan komt het echt goed.je moet natuurlijk geduld hebben.want die vet is er ook niet in 123 gekomen he.

dieet en cardio

ik denk meer dat je het snot voor je ogen moet trainen.
Met 1x per week iedere spiergroep trainen en maar 1x per week (op bouw) cardio redt je het ook niet. Gewoon hard er tegen aan!

Maar ook kleine dingen zoals de trap nemen, fietsen naar je werk of sportschool kan al verschil maken

en over eten... trainen naar je vreten en vreten naar je trainen...

Ik heb iets gelezen over een Bodyhoop?.. Is blijkbaar erg goed :) ;P

ik heb gelezen dat Elvis nog leeft:D:D:D

Ik heb gelezen dat je vet kan omzetten in spier???

Toch maar ff een edit, blijkbaar lees IK niet goed :P

Laatst bewerkt:
je legt hem op de grond, springt erin, eruit, achterwaarts erin, zijwaarts eruit, telkens je knieen hoog optrekken, of er kikkersprongen van maken.... oew je kan er zoveel leuks mee bedenken ;-)

Terug
Naar boven