Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha herkenbaar ja, standaard paar dage in de week wel zware diarree en buikkrampen
diaree valt nog wel mee maar wel dagelijks gerommel bij me darmen en dan moet ik ook een dikke bout laten jonge. Dit herhaalt zich om de 5 minuten wel denk ik. Aan de lactose licht het niet iig.
ja ik heb me zuivel ook heel erg verlaagd. dronk eerst 1 tot 2 liter melk per dag! is echt niet goed voor je, werd er vet van plus veel vocht, pukkels, darmen van slag!
nu nog maar 350ml melk met me brinta en 500gram kwark.
sindsdien veel betere huid!
maar whey 100% isolate van de B&F is toch zonder lactose??
+veel
Ik heb gemerkt dat ik enkel door kwark al, veel vocht vasthoud (mss kwam het ook wel door de cut aangezien ik toen pas kwark schrapte) en zoals je zei pukkels etc.
Maar wat het belangrijkste voor me is, heb alleen nog ochtendmisselijkheid het braken is (tot nu toe) gelukkig achter de rug. Wellicht komt het dus door het schrappen van kwark.
hmm ja kwark eruit gooien zou ik ook wel willen proberen maar dan moet ik voor het slapen gaan een casseine shake nemen, dat wordt te gek voor mij zoveel supps kopen, en ja die kwark heb je wel hard nodig snachts

Kwark of casseine qua werking maakt niet zoveel uit, dat is het probleem niet.
Op maandbasis kost mij maar 3 euro extra, indien ik casseine supp neem in plaats van kwark. Tja dat heb ik er wel voor over![]()

Ben verziend, soms wel handig maar met boeken lezen niet.
Snel last van onderrug sinds ik daar een paar jaar geleden spit heb gehad.
Soms last van knieen na trainen, in 1 knie hoor ik ook al jaren schrapen/knarsen.
Selectief/zeer slecht korte termijn geheugen, imbeciel goed lange termijn geheugen.
Heb aanleg voor depressies en kan me slecht concentreren op meer dan 1 ding. Tegen mij moet je dus niet teveel praten als ik auto aan het rijden ben of wat dan ook.
Ben niet helemaal volwassen in mijn doen en laten, soort Peter Pan geval. Ik ben het wel, maar ergens boeit het me geen hol en heb ik er ook helemaal geen zin in.
Kan niet in slaap komen zonder TV, ik blijf dan denken denken denken denken. Zwaar irritant.
Kan nog wel wat dingen opnoemen misschien maar wordt dan zo'n lang verhaal![]()
Als ik wist wat ik had, was ik al een blij man. Ik heb veel over om van deze klachten af te zijn.
Ik heb jaren gedacht dat het RSI achting klachten waren, echter zijn die tot kort verergerd.
Ik kan ontzettende pijn in mijn armen hebben, dit kan variëren van 'ijsbeentjes' tot afknellingen van zenuwen etc... Dit kan ik krijgen bij elke handeling, vooral repeterende handelingen zijn heel erg.
Er zijn dagen dat ik non-stop kan werken achter een pc, een andere dag kan ik niet eens een zin schrijven zonder pijn.
Mijn dokter zei dat ik maar een fysiotherapie moest bezoeken, hier geweest en die heeft me door verwezen naar een manueel therapeut. Hier heb ik een half jaar gelopen, klachten waren wel wat minder na het stoppen maar zijn nog altijd hevig aanwezig.
Er is niks wat ik niet over heb om deze klachten over te laten gaan, ik ben al 3x van bijbaan geswitcht, mijn school ligt eronder, autorijden, vrije tijd. Ik ben al van studie veranderd hierdoor.
Heeft een grote impact op mijn leven.
Ik ga denk ik switchen van huisarts en dan hopen dat we dit traject verder kunnen zetten.
Ik denk nu dat het in mn schouders/rug zit waar mn 'bewegingsaparaat' zich huisvest en door problemen met mijn houding dus klachten krijg in mijn armen. Maar symptomen van een carpaal tunnel syndroom komen ook wel erg overeen..
Moeilijk is het moet ik zeggen!
Vooral als je huisarts zegt dat als je last hebt maar een paracetemol moet pakken en door gaan..
Op mijn 17e HIV opgelopen, gaat nu gelukkig steeds beter met me