Fitness Seller

Wat zijn jullie kwaaltjes/ ziektes/ ... ?

Ik ben zwaar bijziend en allergisch van kokosnoten/lavendel. Heb ook hooikoorts sinds een jaar. :mad: Oh en mijn knietjes zijn kapot.

Te lage basisspierspanning, astmatisch, migraine, te lage bloeddruk en te lage HB. Zal vast wel iets vergeten.

Maar eigenlijk nergens last van :D

Voor je herstelvermogen misschien wel goed?

OT:
Af en toe was last van een adductor blessure, en een allergie voor de huisstofmijt. Mag niet klagen dus! :D

SDP, ADD.

Kapotte enkel, artrose rug

Lipomatosis.

Niet veel goed aan mij :D.

Ik ben snel gepikeerd

Ben verziend, soms wel handig maar met boeken lezen niet.

Snel last van onderrug sinds ik daar een paar jaar geleden spit heb gehad.

Soms last van knieen na trainen, in 1 knie hoor ik ook al jaren schrapen/knarsen.

Selectief/zeer slecht korte termijn geheugen, imbeciel goed lange termijn geheugen.

Heb aanleg voor depressies en kan me slecht concentreren op meer dan 1 ding. Tegen mij moet je dus niet teveel praten als ik auto aan het rijden ben of wat dan ook.

Ben niet helemaal volwassen in mijn doen en laten, soort Peter Pan geval. Ik ben het wel, maar ergens boeit het me geen hol en heb ik er ook helemaal geen zin in.

Kan niet in slaap komen zonder TV, ik blijf dan denken denken denken denken. Zwaar irritant.

Kan nog wel wat dingen opnoemen misschien maar wordt dan zo'n lang verhaal :)

- Allergieen: pollen, gras, bomen, paarden, honden, katten, noten, paprika, appels, etc etc etc
- Astma
- Exceem (gelukkig in veel mindere mate nu ik niet meer in de duinen woon ;-) )
- Chronische slapeloosheid

Ben verziend, soms wel handig maar met boeken lezen niet.

Snel last van onderrug sinds ik daar een paar jaar geleden spit heb gehad.

Soms last van knieen na trainen, in 1 knie hoor ik ook al jaren schrapen/knarsen.

Selectief/zeer slecht korte termijn geheugen, imbeciel goed lange termijn geheugen.

Heb aanleg voor depressies en kan me slecht concentreren op meer dan 1 ding. Tegen mij moet je dus niet teveel praten als ik auto aan het rijden ben of wat dan ook.

Ben niet helemaal volwassen in mijn doen en laten, soort Peter Pan geval. Ik ben het wel, maar ergens boeit het me geen hol en heb ik er ook helemaal geen zin in.

Kan niet in slaap komen zonder TV, ik blijf dan denken denken denken denken. Zwaar irritant.

Kan nog wel wat dingen opnoemen misschien maar wordt dan zo'n lang verhaal :)

TV verhaal erg herkenbaar.

Chronische hyperventilatie

Ehm ff denken:

- acne
- roos
- gevoelige enkels
- gevoeilige knieën
- stress (zo'n beetje elke symptoon).
- pijnlijke schouder
- plat voeten.
- Zeer allergisch voor grassen (en andere allergiën)/
- Astma.

dat waren ze denk ik wel.

Het goede nieuws is:
Dat acne, roos, en stress bij elkaar horen, gevoelige enkels, knieën en plat voeten ook, en dat geld ook voor me astma en allergiën.

Laatst bewerkt:
Licht kleurenblind, scheef sleutelbeen, last van aeternome kiesters (lijkt op puistjes maar het is veel erger)

Van de kleurenblindheid merk ik bijna nooit iets, alleen vooral bij die kunstmatige kleurenblindheids test is het te merken. Irl nooit last van eigenlijk. Scheef sleutelbeen, tja, mijn ene arm is daardoor gewoon zwakker, is niet zo fijn met benchen en pressen en het ziet er natuurlijk raar uit, maar boeit me niet zo.

Het irritantste zijn aeternome kiesters, maken je hele gezicht kapot en lelijk en doet zo'n verrekte pijn met elke spierbeweging in je gezicht, eten, lachen, praten... Daarbij wordt het steeds erger, ipv minder, sinds ik antibioticum heb gekregen van de dokter.

Als ik wist wat ik had, was ik al een blij man. Ik heb veel over om van deze klachten af te zijn.

Ik heb jaren gedacht dat het RSI achting klachten waren, echter zijn die tot kort verergerd.

Ik kan ontzettende pijn in mijn armen hebben, dit kan variëren van 'ijsbeentjes' tot afknellingen van zenuwen etc... Dit kan ik krijgen bij elke handeling, vooral repeterende handelingen zijn heel erg.

Er zijn dagen dat ik non-stop kan werken achter een pc, een andere dag kan ik niet eens een zin schrijven zonder pijn.

Mijn dokter zei dat ik maar een fysiotherapie moest bezoeken, hier geweest en die heeft me door verwezen naar een manueel therapeut. Hier heb ik een half jaar gelopen, klachten waren wel wat minder na het stoppen maar zijn nog altijd hevig aanwezig.

Er is niks wat ik niet over heb om deze klachten over te laten gaan, ik ben al 3x van bijbaan geswitcht, mijn school ligt eronder, autorijden, vrije tijd. Ik ben al van studie veranderd hierdoor.

Heeft een grote impact op mijn leven.

Ik ga denk ik switchen van huisarts en dan hopen dat we dit traject verder kunnen zetten.

Ik denk nu dat het in mn schouders/rug zit waar mn 'bewegingsaparaat' zich huisvest en door problemen met mijn houding dus klachten krijg in mijn armen. Maar symptomen van een carpaal tunnel syndroom komen ook wel erg overeen..

Moeilijk is het moet ik zeggen!

Vooral als je huisarts zegt dat als je last hebt maar een paracetemol moet pakken en door gaan..

Last van de achillespees (eerst stevige warmingup doen)
huisstofmijt
kleurendoof :o
& prive iets, zelfs prive voor internet w00t :)

Nachtblind. Ik heb wat vluchtheuveltjes gemist :\

- keratoconus aan rechteroog, praktisch blind aan dat oog,
- ander oog zware bijziendheid.
- een derde tepel
- enorme spataders op mijn kuiten
- totaal geen bioritme (soms 2 nachten na elkaar niet slapen, andere keren 16uur na elkaar)

Laatste heeft misschien nog het grootste effect op mijn leven, maar voor de rest perfect in orde, dus ik klaag niet.

cvs.
gewrichten die na een beetje belasting al direct beginnen te kraken en pijn doen. rede dat ik moest stoppen met trainen.
en iets met mijn beenspieren wat moeilijk te omschrijven is. voor de rest heb ik ook nog kleinere kwaaltjes zoals roos, acne, platvoeten, autisme, aa en winter handen/voeten. waardoor mijn dikke teen ontstoken is geraakt. :mad: die overigens geopereerd was vanwege ingegroeide teen naegels.

te hoge cholesterol (iemand tips hiertegen mag je me altijd pm'en)
-dyslexy
- lenzen van -1.25
- scolioze en een gebroken ruggenwervel
- chronische diaree(dit is echt wel een probleem)
- en heb er nog wel n paar, maar kom er niet onmiddenlijk op:)

Terug
Naar boven