MuscleMeat

Wat zouden de dokters nog mogen uitvinden volgens jou?

Een pil dat je onzichtbaar kan worden. Whahahah wat zal ik dan..............................

De belangrijkste risicofactoren voor atherosclerose zijn

1. Genetische predispositie
2. Leeftijd
3. Mannelijk geslacht

Dan pas ergens komt levensstijl.

OT:
Stamcel-achtige cellen met mitotische eigenschappen ter vervanging van geamputeerd en necrotiserend weefsel.

De vier grootste risicofactoren voor cardiovasculaire ziektes:
− Hypertensie
− cholesterol
− diabetes
− roken
Bron: Dr. Tony Lahouette (UZ-VUB)

Kdenk dat we hier nimeer verder op moeten doorneuten..

OT: Iets tegen soa's en aids

Een pilletje waardoor ik eurobiljetten schijt.

Voor alle duidelijkheid: het bestaat al, maar mag alleen door gequalificeerd personeel gebruikt worden :)

Zou het meer gebruiken voor de zones waar het vet te lastig verdwijnt. Volgens mij is de werking zo dat de stralen enkel door subcutaan vet gaan.

Wat voor apparaat hebben we het nu over?

Verder sluit ik me aan bij EricR dat dit niet goed klinkt voor je orgaanvet, wat los staat van dat de stralen enkel door subcutaan vet gaan.

Wat voor apparaat hebben we het nu over?

Verder sluit ik me aan bij EricR dat dit niet goed klinkt voor je orgaanvet, wat los staat van dat de stralen enkel door subcutaan vet gaan.
Het doet in principe niets aan je orgaanvet. Dit apparaat werd ontwikkeld om subcutaan vet kapot te stralen met radiogolven. Het bestaat al langer dan vandaag en wordt op veel sites van esthetische klinieken gepromoot als alternatief voor liposuctie.

De vier grootste risicofactoren voor cardiovasculaire ziektes:
− Hypertensie
− cholesterol
− diabetes
− roken
Bron: Dr. Tony Lahouette (UZ-VUB)

Kdenk dat we hier nimeer verder op moeten doorneuten..

OT: Iets tegen soa's en aids

Familaire anamnese is de grootste risicofactor voor CVZ, beïnvloedende factoren wegen niet op tegen genetische predispositie. Slechts omdat je genetische invloed niet effectief kan meten staan ze niet in een dergelijk onderzoeken. Er is een reden waarom artsen bij een positieve familie anamnese sneller diagnosticeren, RR's kunnen voor bepaalde aandoeningen flink oplopen, verder dan de genoemde risicofactoren.

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Het doet in principe niets aan je orgaanvet. Dit apparaat werd ontwikkeld om subcutaan vet kapot te stralen met radiogolven. Het bestaat al langer dan vandaag en wordt op veel sites van esthetische klinieken gepromoot als alternatief voor liposuctie.

Hoe kunnen radiogolven vet wegstralen? Dat klinkt onmogelijk aangezien radiogeluid wordt gebruikt als niet-invasief diagnosticum.. Heb je een link naar hoe dit werkt? Het lijkt me eerder om ioniserende straling te gaan, dit maakt de cellen echter wel "kapot" waardoor je door celnecrose inflammatie en infectie van omliggende weefsel kan krijgen (niet zo handig?)

Als het puur voor subcutaan vet is dan is het inderdaad een sterker esthetisch middel dan daadwerkelijk gezondheidsbevorderend. Aangezien niet subcutaan vet maar visceraal vet voor sterk verhoogde morbiditeit zorgt.

Hoe kunnen radiogolven vet wegstralen? Dat klinkt onmogelijk aangezien radiogeluid wordt gebruikt als niet-invasief diagnosticum.. Heb je een link naar hoe dit werkt? Het lijkt me eerder om ioniserende straling te gaan, dit maakt de cellen echter wel "kapot" waardoor je door celnecrose inflammatie en infectie van omliggende weefsel kan krijgen (niet zo handig?)

Als het puur voor subcutaan vet is dan is het inderdaad een sterker esthetisch middel dan daadwerkelijk gezondheidsbevorderend. Aangezien niet subcutaan vet maar visceraal vet voor sterk verhoogde morbiditeit zorgt.

Ik sluit me hier bij aan, behalve de eerste zin van de 2e alinea. Tenzij het vet door de straling naar een parralel universum getransporteerd wordt oid, moet het nog geoxideerd worden voordat het het lichaam uit kan. (extreem) verhoogde lipolyse zonder verhoogde oxidatie zorgt ervoor dat dit vet enkel van subcutaan naar visceraal gaat.

Heb je een link naar een dergelijk product Big-T?

....ik heb wel behoefte nu aan een snelle SOA test.

godver...

Ik sluit me hier bij aan, behalve de eerste zin van de 2e alinea. Tenzij het vet door de straling naar een parralel universum getransporteerd wordt oid, moet het nog geoxideerd worden voordat het het lichaam uit kan. (extreem) verhoogde lipolyse zonder verhoogde oxidatie zorgt ervoor dat dit vet enkel van subcutaan naar visceraal gaat.

Heb je een link naar een dergelijk product Big-T?

Deze?
Visceraal vet is sterker gecorrelleerd met CVZ dan subcutaan vet.

Dat is toch wel een algemeen aanvaard feit in de Geneeskunde?

Nope. Ultrasone geluidsgolven. Geheel veilig bevonden door de Inspectie voor de Volksgezondheid.

Het is louter esthetisch ja.

En jongens als jullie weten hoe je Google moet gebruiken zullen jullie info over deze behandelmethode heel snel vinden.

Toppunt van de consumptiemaatschappij dit topic, de t*ring.

Ja heb 't gevonden, het is niet louter wegstralen van vetcellen, het is ultrageluid-geassisteerde liposuctie..

Terug
Naar boven