De lauwwste
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 164
....ik heb wel behoefte nu aan een snelle SOA test.
godver...
Ga jij dit ook door

Ik heb ook met al die stress gezeten.. hoelang moet je nog wachten ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
....ik heb wel behoefte nu aan een snelle SOA test.
godver...

Ik dacht altijd dat het een gave was.Een medicijn voor pedofielen .Het is in feite een ziekte/afwijking waar ze (denk ik) niks aan kunnen doen.En dan ook maar voor de mensen met borderline etc.
Wtf lul jij nou weer? Als je een doctoraat hebt gehaald op de universiteit dan ben jij een dokter, maakt niet uit op welk gebied.Heerlijk deze reacties...over wat we moeten uitvinden....Dokters vinden vaak niets uit, het zijn uitvinders die dat doen. Dokters genezen alleen maar.
Maar ik veronderstel nog wel sterven na +-100 j?
Wtf lul jij nou weer? Als je een doctoraat hebt gehaald op de universiteit dan ben jij een dokter, maakt niet uit op welk gebied.
Denk je nou echt dat een dokter in bijv. ingenieurswetenschappen jou gaat helpen genezen als je een kankerbult op je linker kleine teen hebt?

Eigenlijk moeten we alle leeftijden met alle gebreken accepteren. Op verschillende leeftijden zien we er allemaal anders uit en is dit op iedere leeftijd in zijn eigen sT mooi.
Verder is het niet etisch verantwoord en niemand die de scepter zwaait over het feit wie wel en wie niet mag blijven leven. Daarom moeten we juist blij zijn met het vervelende feit dat er ziektes zijn. Het hoort allemaal bij 'the circle of life'.. De natuur geeft en de natuur neemt, deze maakt geen onderscheid tussen een goed of een slecht persoon.
Het veranderen door de tand des tijds is juist een positief iets. Wat zou er in hemelsnaam van ons terrecht komen als we het eeuwige, rimpelvrije, glasgestreken leven zouden hebben wat door verschillende hiervoor is opgesomt.
Laat de doktoren maar iets tegen ouderdomsziekten uitvinden.. zodat ik mijn oude dag niet dementerend doorbreng maar ook in deze fase nog redelijk kan genieten. Als ze dan toch bezig zijn, laat ze dan ook maar gelijk iedere zwangere vrouw vaccineren zodat er geen 'geestelijk' gehandicapten meer kunnen worden voortgebracht. Of gewoon net als met dieren dat we gewoon eens een keer in de stambomen gaan kijken wat wel en niet voortproduceerbaar is.