Fitness Seller

Wat zouden de dokters nog mogen uitvinden volgens jou?

Heerlijk deze reacties...over wat we moeten uitvinden....Dokters vinden vaak niets uit, het zijn uitvinders die dat doen. Dokters genezen alleen maar.

Wat me wel opvalt uit ervaring is dat het beroep arts veel aanzien heeft. Als iemand hoort dat je arts bent wordt je meteen op een voetstuk geplaatst....

Wat mogen wij uitvinden?

Ik heb wel een aantal leuke ideeën, is dit nog toekomstmuziek maar wel een nobel streven.

Om wat te weten over allerlei stofjes in het bloed doen we vaak een venapunctie (aderprik), hiermee worden buisjes bloed afgenomen en dan worden allerlei stofjes in het bloed bepaald zoals: rode bloedcellen, Natrium, ASAT, etc.

Het zou mooier zijn als er een non-invasieve methode bestond om dit te bereiken. Een soort aparaat ontwikkelen dat bepaalde eigenschappen van die stofjes kan quantificeren, ik noem maar wat: golflengte. Het scant dan bijvoorbeend langs een ader.

Het zou mooi zijn als de kunstlens voor een cataract (staar) kon accomoderen voor dichtbij zien. Nu kan dat niet en moet iedereen een bril erbij dragen om dichtbij te kunnen zien.

Iets dat al mogelijk is, is de capsule met camera die allerlei foto's maakt van je dunne darm. Met de camera was het onmogelijk om daarin te gaan, deze capsule slik je in, het maakt foto's en je poept het weer uit.

-iets waarvan je wondjes sneller genezen want ik merk echt dat sneetjes en wonden veeeel langer blijven staan dan vroeger en trager genezen.
-iets waarvan je geen puistjes meer krijgt
-iets waarvan je niet kaal kan worden

Een maakbaar mens is altijd interessant en moet ook zeker een streven zijn voor ons mensdom, plezierig bio-genetisch modificeren zodat we allen dezelfde opzet krijgen ingelegd om zo onze idealogische-god te bereiken, all nieuwe semen geprogrameerd door een hogere controller wiens brein de absolute controle-macht is.

Eens kijken of we in wetenschap een God kunnen worden.

- nieuwe rug laten steken alsof het niets is

Tsja, veroudering mag van mij wel worden afgeschaft, inclusief de ziektes die daarbij horen.

Een medicijn voor pedofielen .Het is in feite een ziekte/afwijking waar ze (denk ik) niks aan kunnen doen.En dan ook maar voor de mensen met borderline etc.

- Diabetes

Anabolen die niet schadelijk zijn.

eeuwig jong blijven

Heerlijk deze reacties...over wat we moeten uitvinden....Dokters vinden vaak niets uit, het zijn uitvinders die dat doen. Dokters genezen alleen maar.
Wtf lul jij nou weer? Als je een doctoraat hebt gehaald op de universiteit dan ben jij een dokter, maakt niet uit op welk gebied.
Denk je nou echt dat een dokter in bijv. ingenieurswetenschappen jou gaat helpen genezen als je een kankerbult op je linker kleine teen hebt?

Ik wil ogen van een arend dan kan ik eindelijk da brilleke wegsmijten.

Wtf lul jij nou weer? Als je een doctoraat hebt gehaald op de universiteit dan ben jij een dokter, maakt niet uit op welk gebied.
Denk je nou echt dat een dokter in bijv. ingenieurswetenschappen jou gaat helpen genezen als je een kankerbult op je linker kleine teen hebt?

Doctor ben je dan, geen dokter.

Een arts (dokter) is niet per defintie een doctor.

Wat hij zegt klopt tot op zekere hoogte, je kan prima arts worden zonder ook maar een bijdrage aan de ontwikkeling van de Geneeskunde..

Verzekeringsarts ofzo, de parasieten :o

Eigenlijk moeten we alle leeftijden met alle gebreken accepteren. Op verschillende leeftijden zien we er allemaal anders uit en is dit op iedere leeftijd in zijn eigen sT mooi.

Verder is het niet etisch verantwoord en niemand die de scepter zwaait over het feit wie wel en wie niet mag blijven leven. Daarom moeten we juist blij zijn met het vervelende feit dat er ziektes zijn. Het hoort allemaal bij 'the circle of life'.. De natuur geeft en de natuur neemt, deze maakt geen onderscheid tussen een goed of een slecht persoon.

Het veranderen door de tand des tijds is juist een positief iets. Wat zou er in hemelsnaam van ons terrecht komen als we het eeuwige, rimpelvrije, glasgestreken leven zouden hebben wat door verschillende hiervoor is opgesomt.

Laat de doktoren maar iets tegen ouderdomsziekten uitvinden.. zodat ik mijn oude dag niet dementerend doorbreng maar ook in deze fase nog redelijk kan genieten. Als ze dan toch bezig zijn, laat ze dan ook maar gelijk iedere zwangere vrouw vaccineren zodat er geen 'geestelijk' gehandicapten meer kunnen worden voortgebracht. Of gewoon net als met dieren dat we gewoon eens een keer in de stambomen gaan kijken wat wel en niet voortproduceerbaar is.

Laatst bewerkt:
een teletijdmachine, met zo een apparaat zou het mij 1 seconde kosten om naar de supermarkt te gaan, nu loop ik er zeker 2 min over.

Eigenlijk moeten we alle leeftijden met alle gebreken accepteren. Op verschillende leeftijden zien we er allemaal anders uit en is dit op iedere leeftijd in zijn eigen sT mooi.

Verder is het niet etisch verantwoord en niemand die de scepter zwaait over het feit wie wel en wie niet mag blijven leven. Daarom moeten we juist blij zijn met het vervelende feit dat er ziektes zijn. Het hoort allemaal bij 'the circle of life'.. De natuur geeft en de natuur neemt, deze maakt geen onderscheid tussen een goed of een slecht persoon.

Het veranderen door de tand des tijds is juist een positief iets. Wat zou er in hemelsnaam van ons terrecht komen als we het eeuwige, rimpelvrije, glasgestreken leven zouden hebben wat door verschillende hiervoor is opgesomt.

Laat de doktoren maar iets tegen ouderdomsziekten uitvinden.. zodat ik mijn oude dag niet dementerend doorbreng maar ook in deze fase nog redelijk kan genieten. Als ze dan toch bezig zijn, laat ze dan ook maar gelijk iedere zwangere vrouw vaccineren zodat er geen 'geestelijk' gehandicapten meer kunnen worden voortgebracht. Of gewoon net als met dieren dat we gewoon eens een keer in de stambomen gaan kijken wat wel en niet voortproduceerbaar is.

Liever een geestelijk dan fysiek gehandicapt kind.

Terug
Naar boven