AndroidHealthClinic

Wedstrijd powerliften a.s in Alkmaar

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor, dat is geen Fries om te zeggen dat ze niet gaan. Dat betekent gewoon dat ze moeten melken!

Bedankt voor de routebeschr.

De uitslagen kan je hier bekijken.

[Link niet meer beschikbaar]

Groeten,

WimWam

nou champ, zijn al mooie gewichten, on your way back to the upper class :D

hahahahaha ja mooi he? NOT!
270 SQ was makkelijk, maar technische fout.
enige waar ik verbaasd over was dat ik die 170 BP zo lekker pakte, na mijn blessure. ik was de enige die RAW BP deed.. Geen shirtje aangedaan dus!

verder ga ik ervan uit dat ik vandaag gewoon verder kan gaan met mijn schema, aangezien deze wedstrijd weinig inspanning kostte

He Wimwam ik dacht jij geen westrijden meer deed?

En Champ, je steekt trouwens verdacht veel boven de rest uit qua prestaties! :)

Laatst bewerkt:
Zo, was gaaf om te zien zondag! Champ, goed gedaan zondag. Geinig dat Peter Baltus daar ook was. Heeft me zo gemotiveerd dat ik 150 bank er vandaag zo uitpoepte! Zijn er ook junioren wedstrijden binnekort, daar wil ik wel aan meedoen!
Waren er trouwens ook mensen onder 23 die zondag meededen, want dat was me niet helemaal duidelijk..

waarom had je niet ff wat gezegt dan??
Dan had ik je tenminste al mijn excuusjes kunnen vertellen waarom ik niet zwaar ging :p

er waren een aantal jongens onder de 23.. dit omdat er veel geblesseerde waren. daarom moesten mensen als Wim en Ik invallen..

in december is het Kaasstadtoernooi bij S.S.S. is een junioren wedstrijd

aha, dat is mooi. Ja, wist zo snel niet hoe jij eruit ziet. Beetje rood haar misschien ???
Kaasstad toernooi? Interessant, is er ook een minimum wat ik moet halen. Ben 107kg, squat 240-250 bank150 en dead250? Wil geen flater slaan.... :D

Jou grootste tegenstander op het kaasstad toernooi zal Jan Bijker zijn.. ook een Fries!
goeie kerel! Je zit bij hem in de buurt.. dat zou nog wel eens een hele spannende wedstrijd kunnen worden..

Beetje rood haar? in bepaald licht wel ja! ik was de enige die Raw bankte.. dus wie ken je je herinneren met ee T-shirt aan :p

Jaa, ik denk dat ik het weet. Je bent nogal lang, leren jasje, wit shirt blablabla. Of niet dan? Nou ik, wie was ik? Zal het kort houde, twee indo's achterin bij Peter Baltus. Dat was ik.
Heb je ook een adres van Bijker, want misschien dat ik daar 's mee kan trainen ofzo, want hier in mijn sportschool heb ik nauwlijks competitie..

Oh ja op een gegeven moment zag ik wel een "forse" indo dude binnekomen..
Toen dacht ik nog : kijk een "forse" indo dude :p hahahaha

ik geef je zijn telnr wel ff.. mijn msn is december1980@hotmail.com

Heb ik hard voor getraind hoor :whip:

frietbakker zei:
He Wimwam ik dacht jij geen westrijden meer deed?
QUOTE]

Het is was een leuke invalbeurt. Helaas door blessureleed was ik genoodzaakt in te vallen. Het heeft me wel gestimuleerd om de komende periode weer rustig te gaan te trainen en op de 2e kompetitiewedstrijd weer iets meer te gaan tillen.

Top man!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog steeds een tikkie jammer vind dat ik er toen niet bij was tijdens die instructie van jouw, voor het purekracht team...

Maar goed, wie weet ben je er 11december weer bij? ;)

Laatst bewerkt:
frietbakker zei:
Top man!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog steeds een tikkie jammer vind dat ik er toen niet bij was tijdens die instructie van jouw, voor het purekracht team...

Maar goed, wie weet ben je er 11december weer bij? ;)

Als het goed is krijg ik een uitnodiging van de wedstrijd. Of weet jij al waar en wanneer jullie wedstrijd wordt gehouden? Ik ben erg benieuwd naar de progressie qua kracht & techniek.

En vergeet niet 'Lucht is kracht'.

Groeten, WimWam

Die wedstrijd is in Mill, bij Fitland... dat is echt een plaatsje van niets maar dat Fitland complex is echt enorm. Het ligt nabij Uden, zo tussen oss en nijmegen. Het is 11 december en begint al vroeg om 09:00! De echte wedstrijd is dan 11:00 tot 13:00 ofzo dacht ik!

Ik weet nog niet wat ik ga doen qua gewichten, maar dat ligt waarschijnlijk aan dat de training van vanavond niet zo goed ging als ik had gehoopt! Over 2 weken denk ik er waarschijnlijk weer heel anders over!

Ik ben benieuwd (11 december)

Je hebt nog enkele weken om sterker te worden (het gaat om de komende 2 weken en dan is het niet zo makkelijk meer om sterker te worden).

Terug
Naar boven