XXL Nutrition

week of 6 alleen zwaar deadliften en squat

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
wie heeft er hier ervaring met een periode alleen trainen door middel van de deadlift en squat. en dan zwaar! 3 keer per week zwaar squatten (breathing style) en zwaar deadliften.

doe nu zoiets en gain serieuze massa, terwijl ik in de nakuur zit op 3000kcal. ook schouderkoppen groeien echt gigantisch! ben benieuwd of andere mensen ook deze ervaring hebben

Heb een periode alleen squats gedaan, en dat was heerlijk. Na 6week was mijn cns wel froasted, maar het was de enige optie op dat moment.

Hoe doe je dat in vredesnaam? Ik trek dat never.. Als ik nu maandag zwaar squat ben ik donderdag op zijn vroegst volledig herstelt. Zo haal ik dus nooit 3x in de week en als ik dit wel doe vraag ik naar mijn idee echt om blessures..

EDIT:
Wat is trouwens de gedachte achter deze manier van trainen? Snap namelijk het voordeel niet, je kan toch ook gewoon altijd beginnen met deadliften en squaten en daarna wat andere spiergroepen pakken?

Door niet door falen te trainen kun je de frequentie verhogen. Progressief laden.

Hoeveel sets * reps doe je dan ?

Ik trek 3 keer zwaar squatten niet, maar light / heavy / medium lukt nog wel.

Ik zou ook nog benchen als ik jouw was.

Hoi,

Ik doe het momenteel ook, naast nog een aantal oefeningen zoals Bench Press, MP en dergelijke.
Ik wordt ook sterker, en groei er ook op.

Het is wel heftig, je moet mentaal sterk zijn en geen steken laten vallen.

Zie anders mijn log:
[Link niet meer beschikbaar]

Hoe kunnen je eigenlijk weten dat je niet hersteld bent?

Smolov gevolgd eerste gedeelte, daarna ziek geworden. Belangrijk is goed te letten op voeding, vitamines en dergelijke
want het is een zware aanslag op je lichaam.

• Topic Starter Topic Starter
Smolov gevolgd eerste gedeelte, daarna ziek geworden. Belangrijk is goed te letten op voeding, vitamines en dergelijke
want het is een zware aanslag op je lichaam.

smolov heb ik ook gedaan. was geestelijk ook erg pittig! vooral de laatste vrijdag en zaterdag van de 3 weken meso cycle

• Topic Starter Topic Starter
E

Wat ik eigenlijk het meest apart vind is dat je schouders er zo hard op groeien.
Bedoel je dan expliciet de Delts of meer de traps?

echt de delts de cannonbals zegmaar. heb ervoor tijdje 4 x per week presses gedaan. waarschijnlijk ben ik daar nu pas van aan het herstellen;)

Ik heb het 8 weken gedaan, zonder roids op 4 a 5000Kcals 8 kilo aangekomen.

ik ga het volgend jaar na de zomer in een mega bulk doen,, lijkt me wel wat
me benen lopen tegen die tijd toch ontzettend achter :(

3 keer per week zwaar squatten en deadliften? En dat 8 weken lang? Dan ben je na die 8 weken ook zo goed gesloopt dat je alle gegainde kgs gelijk weer verliest.

Hmm, klinkt wel leuk. Alleen de uitdaging al.

Ik behaal altijd zeer goeie gains met high frequency / high volume programma's (eg 3-4 keer per week squatten), maar dan maar één keer echt zwaar en de rest bv 6x4 of 7x5 op een doenbaar percentage

Terug
Naar boven