AndroidHealthClinic

week of 6 alleen zwaar deadliften en squat

Zelf doe ik het nu 3 weken. Maar ik doe dan ook niet 3 keer max maar begin ik met een gewicht wat ik makkelijk aan kan. Verder doe ik een kompleet full body dus ook banken, military press, pendlay row, box squat, pull ups, latpuuly, bi en tri. Maar wel maar hooguit 8 oefeningen per training. En buik en kuiten dioe ik af en toe minimaal 1 keer per week op een vije dag.

workout 1 3x8hh 70%
workout 2 3x5hh 80%
workoyt 3 3x3hh 90%

En dan iedere week bij iedere workout gewicht erop gooien tot ik bij mijn max zit.
Maar erna ga ik niet door maar zak ik weer in gewicht en ga ik weer trug naar mijn max.
En dan hoop ik op den duur sterker te worden op squat, deadlift, benchpress, pendlay, dippen, pull ups.

Verder doe ik dit op een 2000cal dieet ben namelijk nog aan het cutten

Zelf doe ik het nu 3 weken. Maar ik doe dan ook niet 3 keer max maar begin ik met een gewicht wat ik makkelijk aan kan. Verder doe ik een kompleet full body dus ook banken, military press, pendlay row, box squat, pull ups, latpuuly, bi en tri. Maar wel maar hooguit 8 oefeningen per training. En buik en kuiten dioe ik af en toe minimaal 1 keer per week op een vije dag.

workout 1 3x8hh 70%
workout 2 3x5hh 80%
workoyt 3 3x3hh 90%

En dan iedere week bij iedere workout gewicht erop gooien tot ik bij mijn max zit.
Maar erna ga ik niet door maar zak ik weer in gewicht en ga ik weer trug naar mijn max.
En dan hoop ik op den duur sterker te worden op squat, deadlift, benchpress, pendlay, dippen, pull ups.

Verder doe ik dit op een 2000cal dieet ben namelijk nog aan het cutten

Dan zul je nooit monsterlijk veel massa gainen in die tijd.

Nope dat weet ik wel zeker:D

• Topic Starter Topic Starter

aan het einde van de cut zal het dan gecompenseerd worden. ikzelf deed smolov op 2200kcal einde van de cut. de weken daarna groeide me benen ongelooflijk!

alsof je lichaam onthoud wat er hersteld moet worden

ik heb dat 5x5 madcow(billstar?) gedaan, is welliswaar paar oefeningen meer als dit maar zette behoorlijk wat vet aan, niet intens genoeg schijnbaar, wel goed kracht gewonnen

workout 1 3x8hh 70%
workout 2 3x5hh 80%
workoyt 3 3x3hh 90%

probeer ik idd ook, voelt nog steeds goed!
:thumbs:

aan het einde van de cut zal het dan gecompenseerd worden. ikzelf deed smolov op 2200kcal einde van de cut. de weken daarna groeide me benen ongelooflijk!

alsof je lichaam onthoud wat er hersteld moet worden
Daar dient een deload dan ook voor. Ik kom het meeste aan in de deload-week ;)

• Topic Starter Topic Starter
moet zeggen dat mijn benen echt getransformeerd zijn. als ik all out bulk. beginnen de broeken rond mn hele bovenbenen+billen strak te zitten. nu echter alleen rond bovenbenen en als ik zit/buk.

ze zakken juist steeds meer af.. alsof ik paar dagen carbloss gegaan ben (en dat is absoluut niet het geval.

mijn abs worden ook groter!

Dareal,

speel ook al met de gedachte om met een dergelijks iets te beginnnen. Ben benieuwd hoe je te werk bent gegaan. Deed je meerdere squat/deadlift vormen op een dag, en hoe zat het met je sets/reps.

Kortom: hoe zag je schema eruit?

Hoor graag van je

mvg

Boulster

Terug
Naar boven