AndroidHealthClinic

Weer beginnen met blast & cruise (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik begrijp je reply even niet. Leunt dat niet aan met wat ik typte over mentaal voorbereid zijn op massa verliezen?
Hoe kun je nou 100% mentaal voorbereid zijn op iets wat nog moet gebeuren? Als je niet veel massa hebt om te verliezen dan zal die impact niet zo groot zijn inderdaad. Als je veel massa hebt opgebouwd boven je natty max en je stop met gear, dan zal dit waarschijnlijk wel een grote impact kunnen hebben op je mentale gesteldheid. Of je moet 100% BDD vrij zijn, maar dat lijkt me sterk als je zoveel erin hebt geïnvesteerd.
 
Hoe kun je nou 100% mentaal voorbereid zijn op iets wat nog moet gebeuren? Als je niet veel massa hebt om te verliezen dan zal die impact niet zo groot zijn inderdaad. Als je veel massa hebt opgebouwd boven je natty max en je stop met gear, dan zal dit waarschijnlijk wel een grote impact kunnen hebben op je mentale gesteldheid. Of je moet 100% BDD vrij zijn, maar dat lijkt me sterk als je zoveel erin hebt geïnvesteerd.

Wat jij schetst lijkt me inderdaad een groot probleem wanneer je "gedwongen" moet stoppen. Mentale klap is dan heel hard en herstel is dan niet gemakkelijk.

Vrijwillig stoppen moet je naar mijn gevoel pas doen als je inziet dat het je massa zal kosten en dat ok vindt. Maakte mijn herstel best redelijk chill :) vervelendste was dan dat ik na 3 maand ofzo even wat minder libido had
 
Wat jij schetst lijkt me inderdaad een groot probleem wanneer je "gedwongen" moet stoppen. Mentale klap is dan heel hard en herstel is dan niet gemakkelijk.

Vrijwillig stoppen moet je naar mijn gevoel pas doen als je inziet dat het je massa zal kosten en dat ok vindt. Maakte mijn herstel best redelijk chill :) vervelendste was dan dat ik na 3 maand ofzo even wat minder libido had
Ik denk dat je daar niet mentaal op kan voorbereiden(zeker als je een zware vorm van BDD hebt). Tenzij het verlies niet zo groot is. Veel bodybuilders die veel gains verloren bevestigen dit ook. Of het nou noodgedwongen is of niet. Dat wilt overigens niet zeggen dat je daar niet overheen kan zetten natuurlijk.

Dat het niet zoveel impact op jou heeft gehad, omdat je wellicht niet veel gains verloren had, wilt dat niet per definite zeggen dat dit op iedereen van toepassing is.
 
Dat het niet zoveel impact op jou heeft gehad, omdat je wellicht niet veel gains verloren had, wilt dat niet per definite zeggen dat dit op iedereen van toepassing is.

Noem je mij nu subtiel een ecto? :roflol:

Ik had er gewoon vrede mee en was bereid om naar een andere fase in mijn leven te gaan. Dat helpt mentaal echt. Als je nog in de fase zit waar je elk weekend op een festival wil lopen showen met je gains, dan ga je een moeilijke tijd tegemoet wanneer je na zo een lange tijd off gaat...

We schetsen beide een heel andere situatie.
 
Niet het recht om op-/aanmerkingen te plaatsen, maar wel in.
 
Noem je mij nu subtiel een ecto? :roflol:

Ik denk dat ik 12-15kg spiermassa (vvm dus) verloor. Ik had er gewoon vrede mee en was bereid om naar een andere fase in mijn leven te gaan. Dat helpt mentaal echt. Als je nog in de fase zit waar je elk weekend op een festival wil lopen showen, dan ga je een moeilijke tijd tegemoet wanneer je na zo een lange tijd off gaat...
Niet per se. Gewoon een aanname, omdat je er zo makkelijk over kunt denken. Ik denk dat de meeste bodybuilders die veel massa hebben verloren kunnen beamen dat het wel degelijk een grote impact op ze heeft gehad.

Ongeacht wat je beweegreden is om die massa te hebben. Het feit dat je er zoveel moeite in hebt gestoken maakt het extra lastig.

Het kan mij een worst wezen hoe andere mensen erover denken. Persoonlijk zou ik het lastig vinden, omdat ik weet hoeveel tijd/moeite heeft gekost om op dat niveau te komen.

Mijn punt is dat wat jij schetst niet toepasbaar is op iedereen.
 
In. Ben benieuwd. Ga je trainingen loggen? Meende dat je best power had.

is gewoon testosteron geen optie? Of nog altijd dikke liefde met nandrolone?
 
In. Ben benieuwd. Ga je trainingen loggen? Meende dat je best power had.

is gewoon testosteron geen optie? Of nog altijd dikke liefde met nandrolone?

Ik ga denk ik wel een log bijhouden als ik begonnen ben.

Nog altijd in een liefdevolle relatie met nandrolon en Dianabol. :roflol:

Stats zijn/waren:

150 kg bench
210 kg squat
270 kg deadlift
 
Ik ga denk ik wel een log bijhouden als ik begonnen ben.

Nog altijd in een liefdevolle relatie met nandrolon en Dianabol. :roflol:

Stats zijn/waren:

150 kg bench
210 kg squat
270 kg deadlift
Ik ga mogelijks ook eens van dbol snoepen binnenkort :D Waarom opteer je voor ‘zoveel’ mast icm eigenlijk vrij weinig nandrolone?

stats waren/zijn bruut hoor.
 
Ik ga mogelijks ook eens van dbol snoepen binnenkort :D Waarom opteer je voor ‘zoveel’ mast icm eigenlijk vrij weinig nandrolone?

stats waren/zijn bruut hoor.

Omdat het mijn eerste blast wordt sinds 1,5 jaar, dus ik dacht even rustig te beginnen. Verhogen kan altijd nog.

Dianabol vind ik ontzettend lekker voor kracht, nandrolon overigens ook.
 
Ik heb jou altijd wel een interessant figuur gevonden op dit forum dus ik ga je log zeker proberen te volgen.
 
Back
Naar boven