XXL Nutrition

WEER een eerste kuur

Moekie

Novice
Waardering
0
Zo Mensen, ff voorstellen: Ik lees hier vrijwel alles, maar schrijf nooit. Ben 29 jaar, train sinds 7 jaar, 1.76mtr en 93kg, BF=13-14%.
Mijn natuurlijke max. is 97kg met BF=9%, dat was voor mijn schouderoperatie :-(

Ik wil binnenkort beginnen aan mijn eerste kuur: doel?
Doel is vooral mijn massa droger te maken, wil dus niet teveel kilo"s erbij krijgen, wil kwaliteit, geen kwantiteit.

Ben me dus nu flink aan het inlezen in de AAS. Maar hoe meer ik lees hoe moeilijker het wordt ???

Ik dacht zelf aan een kuur met Primobolan gecombineerd met winstrol (overleg nog of het depot wordt...wel erg veel-vaak spuiten)
Denk dan aan zo'n 200mg en 30mg per week.

Denken jullie dat ik hiermee mijn doel kan bereiken? Wil eigenlijk niet teveel massa pakken en wil mijn BF weer terug hebben tot circa 9% of lager.
Nogmaals doel is wat droge massa.....enkele kilo's erbij is leuk, maar niet het hoofddoel.

Is het dan ook verstandig om er nog Clenbuterol te pakken, of overdrijf ik dan voor de eerste keer? En wordt ik ook al wat droger van uitsluitend Winstrol en Primobolan? BF lager dus???

Tenslotte de vraag of ik nog per-se moet nakuren met deze relatief milde middelen? Ik dachte zlef ervoor te zorgen dat ik het in huis heb, maar het pas gebruik indien noodzakelijk?

Ik zal uiteraard naar aanleiding van jullie reacties de echte kuur posten, voor begin...LOL

Hoop op positieve reacties!!

die twee producten zijn wel ZEER belastend voor je prostaat! van Clen kan ik je niks vertellen want daar
heb ik geen ervaring mee! en wat betreft nakuur, die zou ik toch toepassen !

Primo winstrol is een goede combi, maar de doseringen die jij voorstelt zijn VEEL te laag. Primo minimaal op 400 mg p/w en winstrol op 50-75 mg EOD.

Natuurlijk moet je een nakuur pakken omdat je de axis toch zwaarder belast dan je denkt. Primo korter gebruiken dan 6 weken heeft helemaal geen zin, ik zou minimaal 8 weken aanhouden. Dus die nakuur heb je zeker nodig.

Clen voor de eerste keer ben ik geen voorstander van, ik vind het niet zo mild als iedereen roept. Eventueel in de nakuur gebruiken kan wel.

Maar volgens mij zou het je niet schaden als je eerst nog eens wat meer leest over kuren en AS, want theoretisch mag het eigenlijk niet moeilijk meer zijn als je begint.

Kuren om te vermageren lijkt mij niet ideaal ,een goed dieet wel . Met aangepaste cardio zal je al een heel eind komen .

Primo en winnie ject , is wel een goede combo op de dosering van tsunami . Dan nog zal je een goed aangepast dieet nodig hebben om vvm optebouwen .Maar ik denk dat echt kuren om te vermageren moeilijk is !

Mss moet je je maar eens verdiepen in Gh of IGF ,misschien voldoen deze producten wel aan je verwachtingen . :)

Tuurlijk nakuur !! :D

wat je wil bereiken kan ook zonder aas.als je toch besluit een kuur te doen dan zou ik in ieder geval een vervangende test dosis erbij nemen van zo'n 250mg ew. en primo onder de 500mg ew is nutteloos imo.

-rodge

Kenjie zei:
Kuren om te vermageren lijkt mij niet ideaal ,een goed dieet wel . Met aangepaste cardio zal je al een heel eind komen .

Goed gezegd.

Bulken en vervolgens af trainen naar je gewenste vetpercentage.

Het is 1 of het ander.

En niet tegelijk vet verliezen, maar wel kwalitatieve massa pakken!!

Je ziet steeds vaker dat mensen zo praten, terwijl dit eigenlijk een beetje tegenstrijdig is en zo dubbelop.

Concentreer je eerst voluit op een ding en vervolgens op het ander.

Dit is enkel mijn advies.

Groetjes,
Testoman

De primo zou ik vervangen door Boldenone, ben je goedkoper uit.

wk 1-10 500mg boldenone ew
wk 6-11 40mg winstrol tabs ed / 50mg winstrol inject eod

zou mijn voorstel zijn

nah , ik zou gewoon test doen!

1-10: 500 Test E
1-6: Winstrol tabs 40mg/dag

als je dieet op orde is en wat cardio erbij ga je hier als een speer op gaan en zeer zeker droger uit de kuur komen.

rodge zei:
wat je wil bereiken kan ook zonder aas.als je toch besluit een kuur te doen dan zou ik in ieder geval een vervangende test dosis erbij nemen van zo'n 250mg ew. en primo onder de 500mg ew is nutteloos imo.

Helemaal mee eens.

pusher zei:
die twee producten zijn wel ZEER belastend voor je prostaat! van Clen kan ik je niks vertellen want daar
heb ik geen ervaring mee! en wat betreft nakuur, die zou ik toch toepassen !

primo belastend voor je prostaat... wat een onzin

citaat van chappy :primo belastend voor je prostaat... wat een onzin.

:D
Chapeloere zei:
primo belastend voor je prostaat... wat een onzin

LOL

primo wordt omgezet in DHB, hierdoor wordt de binding aan de androgene receptor wel met 50 % verminderd t.o.v DHT, maar de binding is er nog steeds.....

als je primo hoog gaat doseren (zoals de meeste doen om toch een krachtig effect te krijgen) dan kan je wel degelijk last krijgen van je prostaat/hoofdhaar.

en in een combi met winstrol 1+1 = 2

ik zou die combi nooit pakken, ik ben zuinig op m'n prostaat.
ik ga mee met Suat en zou voor Eq kiezen, geschikt om wat kwalitatieve massa te pakken en toch (relatief) droog te blijven

Als je per se primo wil pakken;

ik heb 8 weken op 400mg gezeten
met de laatste weken 30mg var erbij ; 7kg gepakt, net geen 6 over
gehouden :D

(waren wel dure kilo's trouwens)

succes

Kenjie zei:

Primo en winnie ject , is wel een goede combo op de dosering van tsunami . Dan nog zal je een goed aangepast dieet nodig hebben om vvm optebouwen .Maar ik denk dat echt kuren om te vermageren moeilijk is !

Mss moet je je maar eens verdiepen in Gh of IGF ,misschien voldoen deze producten wel aan je verwachtingen . :)

Tuurlijk nakuur !! :D

Gaan we een beginneling nou aan de GH zetten?:o

Los daarvan vind ik het een goede eerste kuur met de juiste dosering (primo 400mg, 50mg winny eod) zit zelf voor januari aan dezelfde combo te denken.

• Topic Starter Topic Starter
verder....

Hey,
Bedankt voor jullie reacties.

Als korte uitleg, vindt niet zozeer de werking van alle stoffen complex, meer het maken van de juiste keuzes voor mezelf. Een van de moeilijkheden is natuurlijk al wat geschreven werd: droog worden en spieren pakken = tegenstrijdig.

IK heb gisteren overlegd met een "ervaren iemand", en die stelde het volgende voor, zelf vond ik het nogal zwaar voor de eerste kuur, maar geef jullie reacties aub eens.

wk 1 t/m 8 500mg Sustanon.
wk 5 t/m 10 75 mg eod Winstrol
wk 9 t/m 14 HCG (pregnyl)

Gek genoeg vond hij een verdere nakuur niet nodig...wat me nogal verbaasde. Dacht als ik het hier goed lees dat 3 weken pregnyl (wk 8,9,10) en dan nolvadex beter zou zijn als nakuur.

Ik kan me wel vinden in de sust en winstrol combi, maar las hier met searchen dat sommigen het een rara kombi vinden...waarom?

Ik zou weer blij zijn met jullie reacties...alhoewel ik verwacht dat jullie de nakuur zoals voorgesteld door deze persoon wel vreemd zullen vinden.

Moekie zei:
Hey,
Bedankt voor jullie reacties.

Als korte uitleg, vindt niet zozeer de werking van alle stoffen complex, meer het maken van de juiste keuzes voor mezelf. Een van de moeilijkheden is natuurlijk al wat geschreven werd: droog worden en spieren pakken = tegenstrijdig.

IK heb gisteren overlegd met een "ervaren iemand", en die stelde het volgende voor, zelf vond ik het nogal zwaar voor de eerste kuur, maar geef jullie reacties aub eens.

wk 1 t/m 8 500mg Sustanon.
wk 5 t/m 10 75 mg eod Winstrol
wk 9 t/m 14 HCG (pregnyl)

Gek genoeg vond hij een verdere nakuur niet nodig...wat me nogal verbaasde. Dacht als ik het hier goed lees dat 3 weken pregnyl (wk 8,9,10) en dan nolvadex beter zou zijn als nakuur.

Ik kan me wel vinden in de sust en winstrol combi, maar las hier met searchen dat sommigen het een rara kombi vinden...waarom?

Ik zou weer blij zijn met jullie reacties...alhoewel ik verwacht dat jullie de nakuur zoals voorgesteld door deze persoon wel vreemd zullen vinden.

Het kan een ervaren iemand zijn die een beetje is blijven hangen ergens in tijd. Na een tijdje heb je allemaal weer nieuwe onderzoeken dat betere methodes aangeeft. Als die ervaren persoon dan niet op de hoogte is ja....vul de rest maar zelf in.

Hcg dient niet meer als een nakuur, dat is verleden tijd. Uit nieuwe onderzoeken blijkt nolvadex de beste nakuur te zijn.

doe gewoon test, tren en winny combo met nolva als nakyuur, zal je lekker hard uit komen!!! just do it

primo en winny qua combi is echt niet mild! je haar zal zeker uitvallen.
op zich is test de basis van elke kuur, zeker als je gaat cutten.
boldenone en test is prima te doen,
test en primo, prima
test en tren, prima
enz enz

dennis999 zei:
primo en winny qua combi is echt niet mild! je haar zal zeker uitvallen.
op zich is test de basis van elke kuur, zeker als je gaat cutten.
boldenone en test is prima te doen,
test en primo, prima
test en tren, prima
enz enz

Jaa..sluit ik me bij aan :)

Terug
Naar boven